De allereerste bitcoinbetaling was half eind october, maar het bedrag rekende ik toen nog zelf uit en keerde de laptop om zodat de klant met zijn phone
de qr code kon scannen.
Vanaf 1 december werkt bitcoin via de kassa met de aangepaste software en hardware.
Op het moment dat ik dit schrijf heb ik 21 bitcoinbetalingen met een volume van net iets meer als 1 btc.
Daar moet wel bij aangetekend worden dat een klant op meerdere dagen een dergelijke betaling heeft gedaan.
Transactie is transactie zodus :-) mooi om dit te lezen man, ben erg benieuwd naar hoe dit zal toenemen in de nabije toekomst.
MISSCHIEN, maar dan ook heeeeeel misschien voeg ik Litecoin toe maar eigenlijk liever niet omdat ik bepaalde bestellingen met bitcoin kan betalen en
dan niet nog eens hoef te wisselen. bitcoin is natuurlijk niet mijn core buisiness maar heb ik alleen om mijn klanten toech een zekere mate van privacy
te geven.
Dat is nou precies de reden waarom ik vroeg of je nog andere cryptovaluta's gaat accepteren, denk aan Monero, Zcash, PivX, Phore en Grin (de laatste is nog steeds in ontwikkeling).
Als je ooit van plan bent één van deze te accepteren mag je me altijd eens een seintje geven.