Pages:
Author

Topic: About cryptocurrency - page 2. (Read 255 times)

Activity: 224
Merit: 175
June 17, 2024, 11:11:27 AM
My brother you don talk well no doubt, but to be frank, if I be you, I no go ever advice anyone to invest in anything other than Bitcoin, unless the person dy too stubborn, and even if him or her just feels like gambling, and if him dy bent on doing so, make him invest like only 5% of him capital, or any amount him or her fit afford to lose,
 because investment in the crypto industry aside Bitcoin dy really dangerous.

Secondly, you no warn newbie investors make Dem no for any reason store their asset inside exchange, because if you do like that, anything wey happen to the exchange, your money go follow am go, and e dy very important to store ur Bitcoin in a self custodian wallet like electrum,  because in this industry we find ourselves, safety first before anything.
Activity: 28
Merit: 11
June 17, 2024, 01:34:10 AM
Watin be cryptocurrency.

Cryptocurrency na virtual currency way dey like cash, na also source of purchasing power, na also avenue for investment and like other investment and asserts, can be bought with the object of financial return.

Type of cryptocurrency

I go mention top 10 cryptocurrency way they very good.

1. Bitcoin
2. Ethereum
3. Tether
4. BNB
5. USDC.
6. XRP
7. Binance coin
8. Dogecoin
9. Polygon
10. Dogecoin

Cryptocurrency na good investment

If cryptocurrency go be good investment for you en depend on many factors. Like all investment, the answer to this question comes down to things like your tolerance for risk both for financial terms and psychology terms, and also how diversified your portfolio dey and the last one na if you get safe investment platform for all your cryptocurrency.

How much way person fit invest.

Invest watin you fit lose, cryptocurrency dey very volatile so invest money way you fit lose and en no go too affect your mental health.

How person go take secure en cryptocurrency.

Person need to take precautions so as to keep en cryptocurrency investment secure. Some ways to keep am secure are.

1. Use only reputable exchange and digital wallet providers.

2. Protect am with password way dey very strong, put two factor verification and protect your internet connection.

3. Dey very very careful because scammers full everywhere.

4. No go share your password to your wallet to anyone even your best friend just keep am to only yourself.

How person go take invest for cryptocurrency.

1. Choose the kind of crypto way you won invest inside.

2. Select better crypto exchange if you no no ask seniors way done dey into the business for long.

3. Choose how you won take invest.

4. This one na the last one way be advice, manage your investment very very well.

Ways to use invest for crypto.

1. Cryptocurrency exchange.
This one na online platforms way they allow people to buy and sell cryptocurrency.

2. Mining.
En involve to use special hardware to solve mathematical issues so as to earn new cryptocurrency as a reward.

3. Peer to peer marketplace.
This one involve you give me I give you, Between two people or more, buying and selling of crypto with other people.

I'm open for correction. And lastly I will advise everyone going into cryptocurrency to invest only on Bitcoin in other to be save I know for sure Bitcoin is to be trusted.
Pages:
Jump to: