Pages:
Author

Topic: Altcoins? - page 2. (Read 2360 times)

hero member
Activity: 779
Merit: 502
December 25, 2013, 07:05:08 AM
#3
Generelt sett er alt coins scams som berre handler om å berike devs/eary adopters som promoterer "sin" coin for det den er verdt.

Det handler om markedsføring, bestikkelser og om å bygge opp et commuity (for å lure til seg nye folk).

Eg har vert borti veldig mange coins og sitter fortsatt på små posisjoner av enkelte. Eg vil generelt sett ikkje anbefale noken å spekulere i alts, men 2 coins skiller seg ut.

Peercoin - en av dei eldste altsa og mest innovative. Introduserte proof of stake, har en fixed transaction fee på 0.01, har en main developer som er veldig kompetent og kanskje det mest seriøse community. Har som mål å fungere som store of value.

Anoncoin - i utgangspunktet et norsk prosjekt. Klar profil og klare mål. Fair distribusjon med fast block size i 2 år før halvering, noko som er veldig fair sammenlikna med dei fleste andre. Ser ut som devsa er rimelig kompetente, iallefall etter utviding av teamet.

Digitalcoin - er mitt tredjevalg på grunn av solid dev, mangel på hype og fair distribusjon.


Generelt sett ville eg unngått andre coins, enten pga at dei er scams eller pga at dei er fullstenidg uten mål og meining: quark, goldcoin, cryptogenic bullion, stablecoin, feathercoin osv.

Emunie som blir launcha i januar har eg tenkt å kjøpe en del av på forhåndssalget. Får anbefale den og.  Smiley


member
Activity: 70
Merit: 10
December 24, 2013, 09:48:08 PM
#2
Jeg liker Altcoins fordi jeg er overbevist om at BTC er tilsvarende MySpace of AOL. BTC kom først, men vil ikke være best i fremtiden. Du kan tjene penger på BTC, handle med BTC, men jeg vet ikke om den vil overleve det lange løpet.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
December 24, 2013, 06:59:33 PM
#1
Hittar inte mycket om altcoins här - är det inte något som intresserar skandinaver?

I den engelskspråkiga delen, och en hel del andra språkgrupper, är det ett stort diskussionsämne.
Pages:
Jump to: