Pages:
Author

Topic: [ANN] DeepOnion TOR Integrated, GEEN ICO/Crowdfund - page 4. (Read 4680 times)

legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Inderdaad, je kunt op dit moment weer goed coins kopen (niet te veel, want met 0,3 BTC stijgt de koers alweer 50%) er is een dumper bezig, dus als je nu koopt, bijna garantie op winst morgen.

Geen vertrouwen nog, ga dan voor de gratis airdrop. Info in de links hieronder en in de OP.
Je hebt enkel een bitcointalk profiel van voor 12 juli nodig!
full member
Activity: 294
Merit: 100
Voor wie het nog niet weet een kleine bump voor dit project.

Doe mee, want:
https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/
full member
Er zal genoeg volatiliteit zijn. Dus je kunt gewoon weer inslaan.

Het wordt elke vrijdag/ zaterdag interessant als mensen hun drops krijgen en een deel daarvan aanbieden.
Zeker als er nieuwe exchanges komen.
full member
Activity: 208
Hey boys

Ja Deeponion word wel wat,hele community staat er achter man.
Als je de eerste paar airdrops heb ontvangen heb je gewoon gratis 0.4 btc
ontvangen nu al, ben benieuwd wat ze volgende jaar gaan kosten.

Hoop dat ze ooit wel  boven 10e uitkomen zou leuk zijn.Tongue

Had ik maar meer gekocht toen de laag was..

gr

full member
...
En daar blijft het niet bij.
Sinds kort hebben we een listing op coinmarketcap:

https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/

The ride has just begun!
legendary
Nog mooier..
Dubbele coins weer deze ronde (door een foutje van dev!)
Nog 36 ronden te gaan en exchange is ondertussen geopend:

https://novaexchange.com/market/BTC_ONION/

Aanmelden kan nog, zie de link in mijn signature, of volg de links in de OP hierboven.

full member
En hop: vierde airdrop klaar!

Het duurde wat langer dan gedacht maar we zijn er:

https://deeponion.org/report.php?date=2017-08-11
full member
Activity: 208
Uitbetalingen van gisteren HIER te vinden. Let wel: het was een dubbele uitbetaling deze keer.

Na 3 airdrops en de laatste een bijna dubbele begint mijn wallet nu wel aardig te vullen, en staking gebeurd nu ook veel vaker.
Voor wie denkt te laat te zijn voor de gratis airdrop, er komen nog 37 rondes aan.

Elke ronde komt wordt er ook meer uitgedeeld, omdat naar verwachting er ook steeds meer geïnteresseerden bij komen. Na 40 weken is de koek op, en zijn alle coins onder de bitcointalk leden verdeeld!

Hey,

Ja dit is wel een strak project als je meedoet van begin tot einde dan kan je zo 40000 coins krijgen.
Plus die staking kan je echt wel 50 000 ONIONS hebben aan het einde van het riet.
En als ze nou is effe naar 10 dollar per stuk gaan of zo dat zou mooie zijn.

We zien t over een jaar hoe t ervoor staat denk echt wel 30 k sat makkelijk.

gr
full member
Morgen nieuwe drop en daarna nog 37 te gaan!

Meld je aan!
We zijn nu op 1e exchange...
legendary
Uitbetalingen van gisteren HIER te vinden. Let wel: het was een dubbele uitbetaling deze keer.

Na 3 airdrops en de laatste een bijna dubbele begint mijn wallet nu wel aardig te vullen, en staking gebeurd nu ook veel vaker.
Voor wie denkt te laat te zijn voor de gratis airdrop, er komen nog 37 rondes aan.

Elke ronde komt wordt er ook meer uitgedeeld, omdat naar verwachting er ook steeds meer geïnteresseerden bij komen. Na 40 weken is de koek op, en zijn alle coins onder de bitcointalk leden verdeeld!
full member
full member
Verdubbeling is vanwege de FUD die wel erg intens was de laatste dagen.

Beschuldigingen van scam; dev team houdt pre-mine vast, stake'd deze en zal deze dumpen op het moment dat er een exchange in beeld komt. De windows wallet zou een virus in zich hebben. Er werd naast een onaflaatbare stroom van verwijten door slechts enkelen o.a. een pic van een penis gepost; 4chan achtige trollerij.

Hierna kreeg een lid van dev team (rainbow) van 1 forum gebruiker een negative trust, gebaseerd op deze aannames. Erg vervelend en soms onder de gordel, imo. Let wel: een negative trust is uitsluitsel van airdrop.

Het was niet zo gezellig...

Als je het niet eens bent met een project: soit. Maar om er een dagtaak van te maken om te trollen... Het zou niet mijn stijl zijn.

Dus werd de drop voor vrijdag verdubbeld en is er een extra bounty van 500 coins uitgegeven voor diegenen die niet mee gingen in de fud.

Op deze manier werd/ wordt geprobeerd de argumenten van de fudders tegen te gaan.
full member
Activity: 190
CryptoDetective
Ik volg de ANN maar sporadisch laatste weken, gewoon teveel pagina's aan posts per dag die erbij komen.
Ik vroeg me wel af waarom deze week de airdrop is verdubbeld naar 300k. Goed om te weten.

full member
Er is helaas een klein groepje mensen dat zeer opruiend te werk gaat, zelfs op aannames de poster van de originele ANN een negatieve rep geeft wat slopend kan zijn voor hen die wel willen.

Men vindt dat het staken van de pre-mine door het dev team niet kan en denkt dat het dev team hun coins zullen droppen als ONION eenmaal op een exchange staat.
Anderen denken dat deze FUD juist komt door de populariteit en kwaad bloed zet bij mensen die hun geplande ICO minder populair zien dan vooraf geanticipeerd.

Geen idee wat het is, maar ik verbaas me er wel over waarom het je "mission in life" is om een project zo hard aan te vallen; men investeert letterlijk niets behalve wat minuten per dag.

Ook: de airdrop van aanstaande vrijdag is verdubbeld. Juist vanwege de huidige laster.
En de coins die het dev team verdient met staken worden gestoken in de veelvuldig uitbetaalde bounties en andere acties. Wat hiervan overblijft wordt weer verdeeld in een van de laatste airdrops.
legendary
LOL, deze user post in elke topic deze claim. Ook beweerd hij dat de community niet akkoord is met deze coin. Laatste keer dat ik keek was de "community" niet 1 persoon.
anyhow, kijk en lees zelf. Dit betreft zeer waarschijnlijk een boze developer die zijn ICO-coins in rook op ziet gaan.

Je kunt namelijk niet echt opgelicht worden als je investering 0 euro is?!  Huh
Dus alleen daarom kan DeepOnion al geen scam zijn.

Maar goed dit is dus mijn mening. Ik hoor graag jullie mening.

full member
Activity: 139
Merit: 107
full member
legendary
Weinig Nederlandse interesse zo te zien, maar ik vandaag wederom 627.87 onions mogen ontvangen. Zoals hierboven al aangegeven er komen nog 38 rondes met elke ronde een grote totaal free onions, te verdelen onder actieve bitcointalk leden.

Doe er je voordeel mee!
full member
TWEEDE AIRDROP VANDAAG

Totaal uitgedeeld vandaag:

688.07439450 ONION legendary
672.87884679 ONION hero
582.21694919 ONION sr
529.28822653 ONION full member
476.35950388 ONION member
423.42978123 ONION jr

Volgende airdrop in de marathon van 40:

04 AUGUSTUS ROND 09:30 utc
full member
Inderdaad. En de snelheid waarmee deze sneeuwbal groter wordt is ook erg indrukwekkend.
Hierbij: privacy wordt steeds belangrijker in de toekomst. Een concept als DeepOnion zal daarbij een rol gaan spelen.
Pages:
Jump to: