Pages:
Author

Topic: [ANN] [Gulden] [NLG] Gulden.com/NL - page 33. (Read 129095 times)

legendary
Activity: 1023
Merit: 1000
ltex.nl
September 16, 2015, 03:59:32 PM


Demi Less???  Grin The wise man must have been Bruce!  Cheesy
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 15, 2015, 03:44:54 PM
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
September 15, 2015, 03:33:21 PM
A new Gulden has been born. Goed bezig!

Voor mensen into cryptocurrency lijkt Gulden mij een prima naam. Echter, ik vrees dat dit soms wat verwarring wekt bij de gewone mens in Nederland (die al weinig of geen kennis heeft van cryptocurrency / Bitcoin). "U kunt hier betalen met Gulden", zie je het al voor je? Wink

geniaal eigenlijk krijgen we meer aandacht!
A new Gulden has been born. Goed bezig!

Voor mensen into cryptocurrency lijkt Gulden mij een prima naam. Echter, ik vrees dat dit soms wat verwarring wekt bij de gewone mens in Nederland (die al weinig of geen kennis heeft van cryptocurrency / Bitcoin). "U kunt hier betalen met Gulden", zie je het al voor je? Wink


Perfecte lead om het over ''onze'' Gulden te hebben.

Zo kan je het inderdaad ook zien Wink.





koop je guldens in met euro!

www.guldex.nl

Kijk, now we're talking. Goed bezig mensen!
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 15, 2015, 12:58:54 PM




koop je guldens in met euro!

www.guldex.nl
member
Activity: 84
Merit: 10
September 15, 2015, 09:23:46 AM
A new Gulden has been born. Goed bezig!

Voor mensen into cryptocurrency lijkt Gulden mij een prima naam. Echter, ik vrees dat dit soms wat verwarring wekt bij de gewone mens in Nederland (die al weinig of geen kennis heeft van cryptocurrency / Bitcoin). "U kunt hier betalen met Gulden", zie je het al voor je? Wink


Perfecte lead om het over ''onze'' Gulden te hebben.
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 15, 2015, 07:52:06 AM
A new Gulden has been born. Goed bezig!

Voor mensen into cryptocurrency lijkt Gulden mij een prima naam. Echter, ik vrees dat dit soms wat verwarring wekt bij de gewone mens in Nederland (die al weinig of geen kennis heeft van cryptocurrency / Bitcoin). "U kunt hier betalen met Gulden", zie je het al voor je? Wink

geniaal eigenlijk krijgen we meer aandacht!
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
September 14, 2015, 07:38:49 PM
A new Gulden has been born. Goed bezig!

Voor mensen into cryptocurrency lijkt Gulden mij een prima naam. Echter, ik vrees dat dit soms wat verwarring wekt bij de gewone mens in Nederland (die al weinig of geen kennis heeft van cryptocurrency / Bitcoin). "U kunt hier betalen met Gulden", zie je het al voor je? Wink
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 14, 2015, 04:06:19 PM
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 14, 2015, 03:53:44 PM


Vanaf nu heet guldencoin geen guldencoin meer maar gulden
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 11, 2015, 10:07:54 PM
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
September 03, 2015, 07:54:58 AM
Blokken naar 100 nlg

legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 31, 2015, 05:57:38 AM
Geweldig nieuws uit Zoetermeer.Artikel uit het AD. Goed bezig daar!

Voor verdere ontwikkelingen, volg:

http://guldencoinweb.nl/
http://timeline.guldencoin.com/



coole update!
legendary
Activity: 952
Merit: 1000
August 31, 2015, 05:20:01 AM
Geweldig nieuws uit Zoetermeer.Artikel uit het AD. Goed bezig daar!

Voor verdere ontwikkelingen, volg:

http://guldencoinweb.nl/
http://timeline.guldencoin.com/

legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 31, 2015, 04:30:35 AM
Om de discussie maar even te verplaatsten naar het topic waar het eigenlijk thuishoort, naar aanleiding van deze post.

Bram, wat snap jij niet aan "Hou nou eens op joh"? Het is onderhand wel duidelijk dat meerdere mensen hier jouw kinderachtige gedrag (en dat van enkele andere Guldencoin aanhangers) beu beginnen te worden.

Als ik tegenwoordig met mensen over crypto praat zeg ik al dat ze bij Guldencoin maar beter weg kunnen blijven omdat enkele leden van jullie community de sfeer binnen de cryptocommunity door middel van bashen en trollen behoorlijk aan het verzieken zijn. Als je wilt dat men zich negatiever over Guldencoin uit gaat laten dan moet je echt vooral zo door gaan.

ik ben al gestopt maar iemand anders gaat door en heeft mijn naam ook genoemd wat ik eigenlijk niet gepast vind, ik snap jou wel maar moest er wat op zeggen. Was ook mijn laatste bericht er over
sr. member
Activity: 391
Merit: 260
August 30, 2015, 02:48:24 PM
Om de discussie maar even te verplaatsten naar het topic waar het eigenlijk thuishoort, naar aanleiding van deze post.

Bram, wat snap jij niet aan "Hou nou eens op joh"? Het is onderhand wel duidelijk dat meerdere mensen hier jouw kinderachtige gedrag (en dat van enkele andere Guldencoin aanhangers) beu beginnen te worden.

Als ik tegenwoordig met mensen over crypto praat zeg ik al dat ze bij Guldencoin maar beter weg kunnen blijven omdat enkele leden van jullie community de sfeer binnen de cryptocommunity door middel van bashen en trollen behoorlijk aan het verzieken zijn. Als je wilt dat men zich negatiever over Guldencoin uit gaat laten dan moet je echt vooral zo door gaan.
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 28, 2015, 02:32:48 AM

Omdat er een paar coins gedumpt zijn concludeer jij dat PB efl verlaten (dood!?) heeft, in een hele rare zinsbouw ook nog Smiley

Ondanks dat iedereen denkt dat alle coins in handen van PB of de foundation zijn, zijn er echt nog een hoop grote externe holders van efl, dus nu hun kans schoon zagen...

laat maar zo, begin er moe van te worden! sinds het voorval blijven we bijna een jaar later nog op door gaan
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
August 28, 2015, 12:56:12 AM

Omdat er een paar coins gedumpt zijn concludeer jij dat PB efl verlaten (dood!?) heeft, in een hele rare zinsbouw ook nog Smiley

Ondanks dat iedereen denkt dat alle coins in handen van PB of de foundation zijn, zijn er echt nog een hoop grote externe holders van efl, dus nu hun kans schoon zagen...
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 27, 2015, 05:43:46 PM
House of Blue Jeans (also online https://www.bluejeansonline.nl) is accepting Guldencoin for quite a time now and 24hralttrade is bringing the news to more and more merchants in Zoetermeer, a place in the south-west of the Netherlands. Even the local politicians become very enthousiast and merchants also.


Really great 24hralttrade!  Cool
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
August 20, 2015, 05:37:53 AM


Nocks celebrates its sixth month anniversary!

It’s that time again! Nocks has a lot of cool updates for you.

1. Nocks Nifty for WooCommerce
Accept Bitcoin and Guldencoin in your webshop. You can set Bitcoin or Guldencoin as your general currency so you can set fixed Bitcoin and Guldencoin prices for your products. There is also a conversion tool for EUR and USD so users pay a live exchange rate in BTC or NLG.

Fill out your BTC and/or NLG address in Settings > Checkout > Nocks Nifty from your WooCommerce back-end and you’re good to go. Easypeezy!

Download at https://nocks.nl/nifty or straight from the Wordpress Plugin Directory.

2. Transaction limit raised
Our limit of 0.5 BTC per transaction has been raised to 1 BTC per transaction.

3. API
The Nocks API is now publicly available. You can build your own tools and plugins on top of Nocks and integrate Bitcoin and Guldencoin into your own software.

Check out https://nocks.nl/api


Later in the day a new merchant will also reveal itself!
Pages:
Jump to: