Pages:
Author

Topic: [ANN][LISK] Lisk | Platform voor gedecentraliseerde applicaties en sidechains - page 2. (Read 6699 times)

member
Activity: 195
Merit: 10
Waarom geloven jullie in Lisk?
Ik ben wel benieuwd. Ethereum heeft zich al enigszins bewezen.
Lisk nog niet. De twee founders hebben elkaar nog niet eens gezien.
We weten allemaal hoe het met Crypti is afgelopen.

Als we kijken naar Bitcoin zien we een groot team getalenteerde Devs.
Bij Ethereum is dat niet anders.
Ook ripple heeft een sterk team.
Met prijzen van 5 a 10 dollar zit Lisk op de derde plaats. Hebben ze überhaupt een team met enige verifieerbare geschiedenis en enige achievements?

Ik zie de link tussen Lisk en Ethereum niet en beschouw het vooralsnog als een pump en dump.
Wie overtuigt mij waarom dat niet zo is en Lisk echt wat gaat leveren?
Voor alle Lisk aanhangers hoop ik in ieder geval dat de launch goed en leuk verloopt. Tis eerder uitgesteld vanwege de nodige bugs, hoop dat dat prima opgelost is.
Succes!
sr. member
Activity: 339
Merit: 250
Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)

Precies hetzelfde zeiden ze van Ethereum ik heb er $120k mee verdient Smiley, ik verwacht eerlijk gezegd zelfs $10 met Lisk.
Er is maar 1 goeie app nodig met de juiste aandacht , ik zou zeggen je coins opslaan voor minimaal 6 maanden.

Als er geen zero day exploits worden gevonden zie ik de toekomst voor Lisk zeer rooskleurig in.
$10 denk ik wel dat dat een beetje aan de hoge kant is, $5 moet binnen het jaar haalbaar zijn.
sr. member
Activity: 326
Merit: 250
Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)

Precies hetzelfde zeiden ze van Ethereum ik heb er $120k mee verdient Smiley, ik verwacht eerlijk gezegd zelfs $10 met Lisk.
Er is maar 1 goeie app nodig met de juiste aandacht , ik zou zeggen je coins opslaan voor minimaal 6 maanden.
sr. member
Activity: 765
Merit: 283
Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .

Denk je echt dat deze op korte termijn de $5 gaat halen? Als dit zou gebeuren kunnen veel mensen een nieuwe mooie auto kopen  Smiley
Ik verwacht eerder een grote dump. Alleen al de social bounties zal een mooie duit opleveren, ik gok dat deze direct gaan gedump worden (maar goed dat deze pas binnen +/- een week verdeeld worden)
sr. member
Activity: 326
Merit: 250
Er zal zeker veel vraag zijn maar ook zeker een groot aanbod van mensen die gelijk willen cashen al is het maar 4 - 8 keer de investering.
Ikzelf wacht op $5 voordat ik langzaam begin te verkopen, 30% voor de '' long term '' .
sr. member
Activity: 765
Merit: 283
Zeer zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren  Cool
legendary
Activity: 1204
Merit: 1000
Laatste wijzigingen van de orginele Engelse thread toegepast.

Super Dev0tion ! Ziet er goed uit.
sr. member
Activity: 339
Merit: 250
Laatste wijzigingen van de orginele Engelse thread toegepast.
sr. member
Activity: 279
Merit: 250
Wat ik ook nog wou vragen of dat er interesse is om een Nederlandse Lisk meeting te houden ?

Later dit jaar wil ik mijn delegate funds gebruiken om een Lisk meeting te houden in Amsterdam of Rotterdam.
Max heeft interesse om te komen dus dat is al mooi meegenomen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er ook interesse is vanuit
het Nederlandse kamp!

Heb je ideen voor zoin meeting stuur me dan een PM.



Goed idee en zal er zeker zijn!
full member
Activity: 236
Merit: 100
★ Always strive for the best ★
Wat ik ook nog wou vragen of dat er interesse is om een Nederlandse Lisk meeting te houden ?

Later dit jaar wil ik mijn delegate funds gebruiken om een Lisk meeting te houden in Amsterdam of Rotterdam.
Max heeft interesse om te komen dus dat is al mooi meegenomen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er ook interesse is vanuit
het Nederlandse kamp!

Heb je ideen voor zoin meeting stuur me dan een PM.


+1
legendary
Activity: 1204
Merit: 1000
Wat ik ook nog wou vragen of dat er interesse is om een Nederlandse Lisk meeting te houden ?

Later dit jaar wil ik mijn delegate funds gebruiken om een Lisk meeting te houden in Amsterdam of Rotterdam.
Max heeft interesse om te komen dus dat is al mooi meegenomen, maar ik ben wel nieuwsgierig of er ook interesse is vanuit
het Nederlandse kamp!

Heb je ideen voor zoin meeting stuur me dan een PM.

legendary
Activity: 1204
Merit: 1000
7 dollar al zit het beetje te volgen, maar toch klopt het niet
7 dollar al zit het beetje te volgen, maar toch klopt het niet

Klopt langs geen kanten, maar ge hoort mij niet klagen als het op die prijs uitkomt einde van de maand  Smiley

Dit is waarschijnlijk gebaseerd op manipulatie doordat ze maar een kleine aantal tokens hebben in verhouding tot toaal aantal coins.
Echter dit kan wel lekker uitpakken voor de hype rondom Lisk!

sr. member
Activity: 765
Merit: 283
7 dollar al zit het beetje te volgen, maar toch klopt het niet

Klopt langs geen kanten, maar ge hoort mij niet klagen als het op die prijs uitkomt einde van de maand  Smiley
legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
7 dollar al zit het beetje te volgen, maar toch klopt het niet
sr. member
Activity: 765
Merit: 283
full member
Activity: 560
Merit: 101
full member
Activity: 236
Merit: 100
★ Always strive for the best ★
Hoge risico = hoge rendement... thats it, daarom zitten we hier toch? En dat hele cripti verhaal, tjah... ik zat bijvoorbeeld in ico van sapience. Ging x10 en daarna langzaam dood.... Dev gaf zijn naam etc , maakte zelfs vlogs hehe. Ik dacht , nahh dit is wel te vertrouwen. Na een maandje of 3 werd het duidelijk. ALleen maar praatjes, de eeuwenoude "moeder is ziek" smoes je kent t wel.....Ik had niks meer aan mn Xai (sapience)... gelukkig had ik wat verkocht in de pump maar al met al was het geen pretje.

De mensen van cripti krijgen nog tenminste iets voor hun cripti's... dat vond ik wel sympathiek van de devs. Maar anderzijds moesten ze dat ook natuurlijk doen anders zouden de cripti investeerders, de forums van Lisk bombarderen met FUD... Roll Eyes en terecht.

Afwachten maar en goed bijhouden .. meer kunnen we niet doen toch? Op naar het volgende project

Laten we hopen op een goed resultaat. Lisk heeft potentie. Met traden zal het wel goed komen, de hype zorgt altijd voor een leuke prijs.
sr. member
Activity: 276
Merit: 250
Hoge risico = hoge rendement... thats it, daarom zitten we hier toch? En dat hele cripti verhaal, tjah... ik zat bijvoorbeeld in ico van sapience. Ging x10 en daarna langzaam dood.... Dev gaf zijn naam etc , maakte zelfs vlogs hehe. Ik dacht , nahh dit is wel te vertrouwen. Na een maandje of 3 werd het duidelijk. ALleen maar praatjes, de eeuwenoude "moeder is ziek" smoes je kent t wel.....Ik had niks meer aan mn Xai (sapience)... gelukkig had ik wat verkocht in de pump maar al met al was het geen pretje.

De mensen van cripti krijgen nog tenminste iets voor hun cripti's... dat vond ik wel sympathiek van de devs. Maar anderzijds moesten ze dat ook natuurlijk doen anders zouden de cripti investeerders, de forums van Lisk bombarderen met FUD... Roll Eyes en terecht.

Afwachten maar en goed bijhouden .. meer kunnen we niet doen toch? Op naar het volgende project



sr. member
Activity: 765
Merit: 283
Ben zeer benieuw waar lisk pak binnen 6 maanden staat. Heb ook een kleine hoeveel btc erin gestopt. Met het geld wat ze nu hebben opgehaald moet toch heel wat mee ontwikkeld kunnen worden.
sr. member
Activity: 326
Merit: 250
Ik heb ook een kleine bijdrage geleverd (0,063 BTC, equivalent 20-25 euro) en zie wel waar het schip strandt. Er is dezer dagen wél een enorme hype gaande rondom LISK en ik heb het idee dat heel wat mensen een prijsexplosie op korte termijn verwachten, dit wellicht vanwege Ethereum? Het lijkt mij een kwestie van de langere termijn (minimum 6 maanden) voordat LISK écht momentum krijgt, de technologie is iig veelbelovend.

Vanaf lancering gaan we zien wat LISK kan doen op de lange termijn.
Het is echt een lange termijn project, er is tijd nodig om apps te ontwikkeln op het lisk platform.
Pages:
Jump to: