Pages:
Author

Topic: [ANNOUNCE] BitcoinNordic: Buy Bitcoins with Scandinavian credit cards - page 2. (Read 8607 times)

sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
So, you both are talking good with the goverment, and doing bad stuff with the tracker = NULL ?
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
BitcoinNordic is in collaboration with DK's largest torrent tracker.
It is certainly not smart in this time when Norden is so much up in the torrenting is illegal.

- I certainly can well see the fancy of it ..
- As I'm using this site my self

But, look at it this way.

We have enough problems with that DK is against sweets road, and BTC generalt with it being used for illegal activities?

and now BitcoinNordic in cooperation with the tracker, it comes as to and provide the world's best impression of the Danish State
- You see my point?
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
Yay, BitcoinNordic have now destroyed the possibility of getting BTC into Denmark!..

Good job fimp/BitcoinNordic


:facepalm:
I have no idea what Greedi is talking about, but it probably has something to do with me giving a presentation: https://bitcointalksearch.org/topic/fimp-conducting-conference-140272
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
Yay, BitcoinNordic have now destroyed the possibility of getting BTC into Denmark!..

Good job fimp/BitcoinNordic


:facepalm:
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
ved ikke om jeg er blind, men hvor finder jeg linket på jeres side hvor jeg kan købe BTC med mit mastercard?
Det kan vi desværre ikke tilbyde længere, da VISA/MasterCard lukkede ned for os.

Du kan se mulighederne for at bruge bankoverførsel eller købe kontant på www.bitcoinnordic.com
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
ved ikke om jeg er blind, men hvor finder jeg linket på jeres side hvor jeg kan købe BTC med mit mastercard?
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
Kan man snart købe for kontanter i Århus?

(Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er lovligt at sende kontanter m. alm. brevpost?)
Mindre beløb ikke i Århus. Hvis du vil købe for 20.000 kr eller mere kan vi godt finde ud af det.

Det er i hvert fald ganske lovligt at sende penge med et anbefalet brev. Det er det muligvis ikke i et almindeligt brev, men vi tager i hvert fald imod det, hvis du sender alligevel.
hero member
Activity: 740
Merit: 500
Hello world!
Kan man snart købe for kontanter i Århus?

(Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er lovligt at sende kontanter m. alm. brevpost?)
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
Sådan en som mig som kun miner for at tjene profit, det mister jeg så ved at veksle dem til danske kr, fordi % på vekslingen er så stor
Vi kan godt lave en aftale om, at hvis du kun sender større beløb, så får du en lavere rate. Vi kan sige, at hvis du sender minimum 100 bitcoins ad gangen får du servicen til 5%.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
så det vil sige det ikke kun er mandag der er udbetalling?
Ja.

Quote
man mister alt sin profit ved at veksle om til danskr kroner
Det kommer jo helt an på, hvad man laver. Nogle virksomheder har en større profitmargin end andre. Og nogle bruger servicen til blot at sende penge hjem fra udlandet.

Det læder mig rigtig meget at høre..

Sådan en som mig som kun miner for at tjene profit, det mister jeg så ved at veksle dem til danske kr, fordi % på vekslingen er så stor

EDIT: det er ikke nemt at få flere danske med på idéen når det er så ledes, hvis du forstår.
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
så det vil sige det ikke kun er mandag der er udbetalling?
Ja.

Quote
man mister alt sin profit ved at veksle om til danskr kroner
Det kommer jo helt an på, hvad man laver. Nogle virksomheder har en større profitmargin end andre. Og nogle bruger servicen til blot at sende penge hjem fra udlandet.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
intet svar?
Prisen er nu 9% under MtGox. Der er ikke umiddelbart planer om at sætte den længere ned før volumen vokser.

Betalinger håndteres nu dagligt istedet for ugentligt.

så det vil sige det ikke kun er mandag der er udbetalling?

håber din % af intjeningen vil falde, siden man mister alt sin profit ved at veksle om til danskr kroner
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
intet svar?
Prisen er nu 9% under MtGox. Der er ikke umiddelbart planer om at sætte den længere ned før volumen vokser.

Betalinger håndteres nu dagligt istedet for ugentligt.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
Er der chance for at FEEs bliver nedsat?

10% er pænt meget..

Bruger denne services selv da der ingen andre muligheder for mig er, men synes 10% er lidt overkanten

intet svar?
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
min sidste overførelse gik rigtig godt, overførte 72.9 BTC, og der gik 3,511.11 kr ind på min konto.

Sidder dog og venter og venter på at jeg modtager min "Weekly exchange receipt", den er meget forsinket idag, håber ikke der er gået noget galt, support svare mig heller ikke.
Den bliver behandlet senere i dag. Dette bliver gjort hver mandag, men ikke nødvendigvis et bestemt tidspunkt på dagen, så der er ikke noget forsinket.

Mvh Lasse

jeps, fik lige mailen fra dig Smiley mange tak

Kunne du svare på min post oven over også evt? Smiley

og igen, rigtig mange tak for en super feed service!

håber dog også det bliver muligt at udbetaling bliver mere en engang om ugen Smiley
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
min sidste overførelse gik rigtig godt, overførte 72.9 BTC, og der gik 3,511.11 kr ind på min konto.

Sidder dog og venter og venter på at jeg modtager min "Weekly exchange receipt", den er meget forsinket idag, håber ikke der er gået noget galt, support svare mig heller ikke.
Den bliver behandlet senere i dag. Dette bliver gjort hver mandag, men ikke nødvendigvis et bestemt tidspunkt på dagen, så der er ikke noget forsinket.

Mvh Lasse
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
min sidste overførelse gik rigtig godt, overførte 72.9 BTC, og der gik 3,511.11 kr ind på min konto.

Sidder dog og venter og venter på at jeg modtager min "Weekly exchange receipt", den er meget forsinket idag, håber ikke der er gået noget galt, support svare mig heller ikke.
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
LitecoinTalk
Er der chance for at FEEs bliver nedsat?

10% er pænt meget..

Bruger denne services selv da der ingen andre muligheder for mig er, men synes 10% er lidt overkanten
hero member
Activity: 868
Merit: 1000
Herodes, did you read the quote from me above?

We didn't get any losses whatsoever on VISA or MasterCard payments. And the reason they gave us for cutting us off was not actual chargebacks, but "risk of chargebacks".

Yes, I read it. I still stand by my comments.
sr. member
Activity: 304
Merit: 250
Herodes, did you read the quote from me above?

We didn't get any losses whatsoever on VISA or MasterCard payments. And the reason they gave us for cutting us off was not actual chargebacks, but "risk of chargebacks".
Pages:
Jump to: