Pages:
Author

Topic: Anonieme reloadable VISA prepaid debit cards met bankrekening - page 2. (Read 13077 times)

legendary
Activity: 1316
Merit: 1003
Nice, and you can get these in Primera shops(like Walmart?) without ID?
There isnt really much info on the Primera site, can you give me a link to more infos about the card?
newbie
Activity: 11
Merit: 0
Can you link me to those anonymous, reloadable cards with a 5000€ limit?
They are €2500 per year just like yours. So you can withdraw €2500 now and in 2014 as well.
Name is 3V card, they are Visa cards.
legendary
Can you link me to those anonymous, reloadable cards with a 5000€ limit?
newbie
Activity: 11
Niet om lullig te doen, maar in Nederland hebben we vrijwel dezelfde kaarten.
Zijn van 3V en verkrijgbaar bij Primera voor een tientje.
legendary
My Dutch is a little rusty or rather nonexistent. Wink
But yes, each card has its own unique IBAN attached to it and the cards are issued by an EU bank.
newbie
Activity: 17
Kan er iemand bevestigen of hier een IBAN rekening aan gekoppeld is? En door welk land/bank wordt zo een kaart uitgegeven?
legendary
I liked those better:

Design by jantenner81

Unfortunately not enough interest:
https://bitcointalksearch.org/topic/kreditkarten-mit-btc-design-282841
hero member
Activity: 683
Merit: 500
They probably match well with your current cards like: http://en.wikipedia.org/wiki/Palladium_Card  Cheesy

Like I said, I ordered one of them.
Got the card a few days later by mail and it worked like advertised.  Smiley
legendary
No need to fight, those who think they have too much money can get more cards. Wink
hero member
Activity: 774
Lazy Lurker Reads Alot
Tsjonge het barst hier blijkbaar van de rijke mensen, ik begin mij af te vragen wat ik verkeerd gedaan heb.

Ik vind 50 euro al veel geld dat is bijna mijn maand salaris na aftrek van zorg en andere uitknijp verzekeringen, huur, belastingen, en dergelijke vaste lasten.

Maar goed blijkbaar zijn al diegene met een dikke knip wel mensen die nog gieriger zijn als de spreekwoordelijke "Scrooge"

hero member

En 2500euro aan friet voor een verjaardagsfeestje? Mijn moeder kocht vroeger een zak aardappelen...
[/quote ]

2k5 heb ik zo'n beetje standaard in de achterzak.
Als je dat veel vindt is misschien inderdaad zo'n kaartje wat voor je.

Maar zou niet weten waarom je voor zo'n k..u... (dan nog een letter uit het alfabet) bedragje anoniem zou willen blijven.
De belasting gaat echt niet voor zo'n bedragje bij de koffie automaat weg..
Nergens iets over belastingen gezegt, er zijn 1000'den redenen te bedenken waarom iemand 2500euro anoniem wil ontvangen om met visa te gebruiken.

Ik heb iig mij zo'n arm plebs kaartje besteld. Cheesy
legendary
Updated the listing, only in English though.
full member
Activity: 224
Merit: 100
haha idd.

zwarte wallets zijn geen enkel probleem (atlantis, enzovoort Wink leuk leuk leuk )
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
wat leven we toch nog in een relatieve goede omgeving hé _rusty_ Wink

Die Belgische fiscus houdt zich totaal niet bezig met bitcoin, of andere kleine investeringen.
In de VS (en vermoed ook Nederland) is er een soort vermogensbelasting dacht ik, waardoor je in het begin van het jaar moet aangeven hoe groot je vermogen is (inclusief goud, zilver, bitcoin, fondsen, aandelen, obligaties, etc)
Bij mijn weten is dit in België helemaal niet verplicht Cheesy

En de Belgische fiscus leeft nog in de 19de eeuw, dus van Bitcoins hebben ze geen kaas gegeten. Ze doen alles volgens bepaalde procedures, en bitcoin past daar gewoon niet in. Denk dat het nog een tijdje duurt voor ze ons zouden beginnen lastigvallen Cheesy

(en wanneer dat gebeurt, zal ik een officiële wallet hebben én een "zwarte wallet" die geen bewijsbare connectie heeft met mijn officiële) Cheesy

edit: laat staan dat ze al van LiteCoin gehoord hebben Wink
full member
Activity: 224
Merit: 100

En 2500euro aan friet voor een verjaardagsfeestje? Mijn moeder kocht vroeger een zak aardappelen...

Maar zou niet weten waarom je voor zo'n k..u... (dan nog een letter uit het alfabet) bedragje anoniem zou willen blijven.

[/quote]

In belgie met je tot 2500 euro onaangegeven fondsen bij jou hebben.
voor minder dan dat komt de fiscus niet uit zijn donkere grot gekropen
sr. member
Activity: 281
Merit: 250

[/quote]

legendary
Activity: 1470
Want privacy? Use Monero!
Thats just a feature. I have no problems with sending to a PO box, your neighbor or your dog without tracking. Wink

I LOLed  Cheesy

edit: postbode zou wel raar opkijken met een brief gericht aan Blackie Barkalot  Tongue
legendary
Activity: 934
Mijn proeftransactie van 20 euries stond er gisteren netjes op. Vrijdag overgemaakt. Het is gewoon een IBAN nummer dus kost ook nog eens niks Smiley Nu nog ermee pinnen, maar ik ben tevreden tot nu toe Smiley
hero member
max saldo 2500 eur Huh

Thats just the amount i have to pay for frence fries at my sons birthday party.
Whats the use for such a card, give i to you're newborn ?

die kaarten worden voornamelijk gebruikt voor mensen die het riskant vinden om online betalingen te doen met visa.

op die manier hebben ze geen creditcheck nodig, kunnen ze niet onder het budget gaan, directe transacties uitvoeren.

hun privé gegevens zijn veilig en ze kunnen alles online direct betalen met credit card ipv 1week te moeten wachten voor een internationale overschrijving.

je kunt dit krijgen voor 12.5 euro/jaar bij de bank van de post. heb ik ook, en ik gebruik het juist voor dringende online betalingen + google app store.

voor de rest is er helemaal niets anoniems aan. het geld moet er altijd via overschrijving opgezet worden (indien je het kosteloos wilt) en dat is nog altijd traceerbaar.

grtz
Wij hebben ook zo eentje van de post, maar daar moet je je naam en adres bij geven als je het aanvraagt. Voor anderen is niet af te leiden dat het van jou komt want de naam is Bpost. Maar bij de post weet men wel alles natuurlijk.

Als ik het goed begrijp kan je bij deze dus de IBAN nr aan iemand geven als je een betaling wilt ontvangen en komt die op die rekening en niemand weet dus dat je deze ontvangen hebt, als dat klopt vind ik het wel interessant.

legendary
Thats just a feature. I have no problems with sending to a PO box, your neighbor or your dog without tracking. Wink
Pages:
Jump to: