Pages:
Author

Topic: Beginner heeft jullie hulp nodig! - page 2. (Read 2385 times)

newbie
Activity: 23
Merit: 0
April 28, 2013, 01:59:24 PM
#4
Op dit moment geen.

Op dit forum zijn wel een aantal nederlanders bezig zelf miners te bouwen..
newbie
Activity: 2
Merit: 0
April 28, 2013, 01:00:24 PM
#3
Probeer 2e hands FPGA`s aan te schaffen zoals een Ztex quad, cairnsmore, Icarus of BFL single FPGA (niet te verwarren met de BFL single ASIC) ipv een GPU systeem aangezien dat heel erg scheeld in de stroom kosten.

Of inderdaad gewoon een ASIC preorderen alleen weet je niet wanneer je hem ontvangt, in ieder geval niet binnen 3 maanden.

Groeten

Weet jij misschien een Nederlandse winkel/webshop die deze spullen verkoopt? Doe jij zelf ook minen?

Nicolas,
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
April 28, 2013, 12:24:57 PM
#2
Probeer 2e hands FPGA`s aan te schaffen zoals een Ztex quad, cairnsmore, Icarus of BFL single FPGA (niet te verwarren met de BFL single ASIC) ipv een GPU systeem aangezien dat heel erg scheeld in de stroom kosten.

Of inderdaad gewoon een ASIC preorderen alleen weet je niet wanneer je hem ontvangt, in ieder geval niet binnen 3 maanden.

Groeten
newbie
Activity: 2
Merit: 0
April 28, 2013, 12:22:52 PM
#1
Hallo fellow miners,

Ik heb een budget van 4.500 Euro om een nieuwe computer te kopen met mine hardware.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik allemaal moet kopen, hoeveel rekenkracht ik uiteindelijk zal hebben en wat de uiteindelijke stroomkosten zullen zijn als de computer 24/7 loopt. Ik had al eens gekeken voor een ASIC miner van butterfly labs, maar de wacht tijd is iets te lang. Is er misschien een alternatief?

Ik heb al veel gelezen over hardware, maar heb er niet veel verstand van dus daarom vraag ik het aan jullie.

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik waardeer het enorm.

Nicolas
Pages:
Jump to: