Pages:
Author

Topic: Bitcoin: wanneer 5000$ ? - page 4. (Read 6748 times)

sr. member
Activity: 285
Merit: 251
May 26, 2017, 11:27:46 PM
Ik denk dat de invloed van ransomware erg klein is.
Als de wannacry makers er een paar ton mee binnengehaald hebben is het al veel volgens mij.
Dat is in verhouding tot de miljarden omzetten aan BTC per dag helemaal niets.....
sr. member
Activity: 391
Merit: 260
May 24, 2017, 11:03:17 AM
Zou de uitbraak van Cryptolocker / Ransomware ook niet iets met de koersstijging te maken kunnen hebben?
Om je bestanden te kunnen ontsleutelen wordt er bijna altijd gevraagd om een bepaald bedrag in Bitcoin over te maken.

Dat was een week geleden. Lijkt me dat dat effect nu wel weg is.

Volgens mij heb je het nu over WannaCry en Nederland. Momenteel is er nog altijd een wereldwijze uitbraak met verschillende soorten Cryptolockers en Ransomware gaande.

Weet alleen niet of alles bij elkaar überhaupt groot genoeg is om een impact te kunnen maken op de Bitcoin koers.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
May 24, 2017, 10:44:56 AM
Zou de uitbraak van Cryptolocker / Ransomware ook niet iets met de koersstijging te maken kunnen hebben?
Om je bestanden te kunnen ontsleutelen wordt er bijna altijd gevraagd om een bepaald bedrag in Bitcoin over te maken.

Dat was een week geleden. Lijkt me dat dat effect nu wel weg is.
sr. member
Activity: 391
Merit: 260
May 24, 2017, 10:06:23 AM
sr. member
May 24, 2017, 08:56:34 AM
Ik weet het niet.
Deze stijging houdt al weken aan en dit nieuws is pas net uit.
Dit verklaard niet de gehele stijging; en er moet in mijn ogen toch echt een keer een correctie komen na een dergelijke stijging.

Tenminste, dat hoop ik. Want ik heb alles al verkocht Tongue

Klopt, maar mijn ervaring is:
Stijging/daling door geruchten houden lang stand en geruchten ging al langer rond.
Stijging/daling door feiten duren kort. Ik verwacht dus een korte forse stijging, en daarna een wat lagere stabilisering - maar wel hoger dan de huidige koers. Maar ja, ik heb het vaker mis gehad.
member
Activity: 113
Merit: 10
May 24, 2017, 08:46:11 AM
Ik weet het niet.
Deze stijging houdt al weken aan en dit nieuws is pas net uit.
Dit verklaard niet de gehele stijging; en er moet in mijn ogen toch echt een keer een correctie komen na een dergelijke stijging.

Tenminste, dat hoop ik. Want ik heb alles al verkocht Tongue
sr. member
May 24, 2017, 08:31:07 AM
Als dit een bubbel is gaat die ook knappen.
wanneer gaat dat dan gebeuren?

Dat is interessanter dan wanneer die 3k haalt Tongue

Zojuist een bericht gelezen die heel goed deze raketprijsverhoging verklaart: https://www.cryptocoinsnews.com/breaking-bitcoin-miners-reach-scaling-agreement/

Oftewel: het lijkt er op dat we en Segwit en 2MB krijgen binnen een half jaar, waardoor de hoge fees, lange confirmatietijd en het risico op een hardfork tegelijkertijd zijn verdwenen!
hero member
Activity: 1568
Merit: 544
May 24, 2017, 06:34:01 AM

Hoe hoger de daily change hoe spannender het wordt  Smiley
Wanneer is erg moeilijk te zeggen Wink
member
Activity: 113
Merit: 10
May 24, 2017, 05:39:19 AM

Dat is interessanter dan wanneer die 3k haalt Tongue
hero member
Activity: 559
Merit: 500
May 21, 2017, 04:45:01 AM
Met deze snelheid nog een paar maanden!
Paar maanden? Als dit een bubble is dan is het nog max 4 weken stijgen, dus dan is de 3k al behaald :p
sr. member
Activity: 285
Merit: 251
May 21, 2017, 01:54:49 AM
Met deze snelheid nog een paar maanden!

EDIT: ik heb de titel aangepast van 3000 naar 5000 Grin
Pages:
Jump to: