Pages:
Author

Topic: Bitcoin woensdag 1 april in Amsterdam - page 7. (Read 46858 times)

full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
July 04, 2013, 04:31:15 AM
#18

Top avond gehad.

Dat was zeker voor herhaling vatbar en iedereen heeft de rekening keurig afbetaald.

Als jullie nog suggesties hebben voor de volgende aflevering, stuur een mail naar [email protected].

Zet 7 augustus alvast in de agenda.
newbie
Activity: 10
Merit: 0
July 04, 2013, 03:30:38 AM
#17
Toen we drinken bestelden wilde ze het op 1 rekening zetten ik ben benieuwd wie die betaald heeft ? Tongue
(wij hebben daar maar geen gebruik van gemaakt)

Gelukkig is het niet moeilijk eventuele rekeningen te vereffenen Tongue

Was idd gezellig, tot volgende maand!
newbie
Activity: 19
Merit: 0
July 03, 2013, 06:30:47 PM
#16
Wij waren er even kort en we hebben wel weer interessante mensen ontmoet:
btcinfo.nl was aanwezig.
bitonic.nl aanwezig.
en ongacht nog meer bitcoin hoogwaardigheids bekleders Wink

Het zou wel handig zijn als de bitcoinmeeting volgende keer wat herkenbaarder is. dmv een Banner of vlag
zo kunnen ook mensen die niet voor de meeting komen ook makkelijker aanschuiven. (als dat gewenst is)

Toen we drinken bestelden wilde ze het op 1 rekening zetten ik ben benieuwd wie die betaald heeft ? Tongue
(wij hebben daar maar geen gebruik van gemaakt)
hero member
Activity: 938
Merit: 1000
July 03, 2013, 05:09:33 PM
#15
Het was een gezellige avond! Tot volgende maand Smiley
full member
Activity: 1177
Merit: 102
July 03, 2013, 06:25:17 AM
#14
Looking forward to tonight!
full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
newbie
Activity: 25
Merit: 0
July 02, 2013, 06:05:27 AM
#12
+1
full member
Activity: 191
Merit: 100
June 29, 2013, 08:10:38 PM
#11
Leuk, ik kom denk ik wel even langs, onderwerp spreekt me erg aan Smiley

Hoe ga ik de bitcoiners herkennen? Stanislavski is niet bepaald klein.

Om de e.o.a. reden heb ik het idee dat dat niet moeilijk gaat zijn Cheesy
hero member
Activity: 938
Merit: 1000
June 28, 2013, 06:51:07 AM
#10
Leuk, ik kom denk ik wel even langs, onderwerp spreekt me erg aan Smiley

Hoe ga ik de bitcoiners herkennen? Stanislavski is niet bepaald klein.
full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
June 28, 2013, 06:16:59 AM
#9
Het Leidsche plein wordt omgedoopt tot Satoshi plein Smiley

Cafe Satoshi in de Satoshi Stadschouwburg.   Cheesy
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
June 25, 2013, 02:06:43 PM
#8
kan er met BTC/LTC betaald worden voor hapjes? Zou echt vet zijn als meerdere cafe's op Leidseplein achter de raam een BTC/LTC LED logo zouden hebben.
Zo futuristisch Roll Eyes
member
Activity: 85
Merit: 10
June 21, 2013, 12:30:21 PM
#7
Komt helemaal goed, ik kan er de eerste keer niet zijn helaas. Vanaf dan kun je een vaste plek aan de bar voor me reserveren.
newbie
Activity: 43
Merit: 0
June 19, 2013, 04:29:27 PM
#6
Het Leidsche plein wordt omgedoopt tot Satoshi plein Smiley
full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
June 18, 2013, 07:26:55 AM
#5

Oproep voor Hackers en Hacktivists via de OHM community:

https://ohm2013.org/wiki/Bitcoin_Wednesday_Amsterdam
hero member
Activity: 784
Merit: 501
June 17, 2013, 06:29:59 PM
#4
Jammer, te laat en te ver. Waarom niet eens in Delft, waar het enige cafe in Nederland dat Bitcoins accepteerd is gevestigd (De Waag). Undecided
full member
Activity: 140
Merit: 100
Mining FTW
June 17, 2013, 03:02:27 PM
#3
Ik ben het met Pikapay eens hier, ik heb verschillende vrienden die in Amsterdam en omstreken leven, maar amper een woord Nederlands praten. En uit ervaring weet dat ze het nederlandse sub-forum volgen, puur voor de meetings. (meeting in nederland, zal wel in het nederlandse sub-forum zitten) (ben al twee keer op een nederlands topic gewezen om te vertalen waar / wanneer meeting)

I would have to agree with Pikapay here, have several friends in Amsterdam and surroundings, that barely speak a word of dutch. However they still follow the dutch sub-forum, purely for the meetings. (Meeting in Holland, guess it will be in the Dutch Sub-Forum)

Also what you see a lot, is that they can read dutch, but have major problems writing it. (omdat nederlands uitzondering op uitzondering op uitzondering is Tongue )
full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
June 17, 2013, 05:09:19 AM
#2

The English language version of this invitation was moved here:

https://bitcointalksearch.org/topic/bitcoin-wednesday-in-amsterdam-1st-year-anniversary-230280

(Mods: Ik sta open voor suggesties vwb taal, en voor diegene wiens Nederlands of Engels niet volmaakt is wil ik af en toe vertalen.  Ik heb zelf geen moeite mee. Wat mij betreft is iedereen welkom hier ongeacht zijn of haar niveau of achtergrond.)

Het doel is het democratiseren van Bitcoin in Amsterdam, in Nederland en wereldwijd.

Laten wij een Bitcoin maatschappij in Nederland oproepen waar Bitcoin een prominente rol heeft in ons samenleving.
full member
Activity: 164
Merit: 101
@PikaPay - Easy as a Tweet!
June 17, 2013, 04:40:23 AM
#1


Bitcoin Wednesday bestaat 1 jaar.  We nodigen jullie uit om dit samen met ons te vieren.

Wanneer: woensdag, 2 juli 2014 19:00

Waar: Pakhuis de Zwijger
Piet Heinkade 179
Amsterdam 1019


Neem mee: je buurvrouw of collega, een rugtas (voor bitcoins natuurlijk!) en een goed humeur.

Om alles vlot te laten verlopen bevestig zo snel mogelijk uw aanwezigheid.  U kunt zich gratis inschrijven tot 30 juni:

http://www.meetup.com/BitcoinWednesday/


----------------



Per 3 juli, 20:00 elke eerste woensdag van de maand

Leidseplein, Amsterdam

Voor vragen over de programma mail: [email protected]

Amsterdam, financieele hart van Nederland heeft vanaf nu een maandelijkse Bitcoin bijeenkomst op de eerste woensdag van de maand.

Bitcoin woensdag is een informele en laagdrempelige bijeenkomst waar iedereen die iets met Bitcoin te maken heeft elkaar kan ontmoeten, ideeën kan bespreken, kennis kan delen. Ontspannen, informeel en ongedwongen netwerken dus, onder het genot van hapjes en drank.

Voor de eerste sessie van Bitcoin woensdag, praten wij over de mogelijkheid tot kritische mass adoptie van Bitcoin in Nederland.

Op 3 juli spreken wij af in

Cafe Stanislavski om 20.00 in De Stadschouwburg op het Leidseplein.

Wij kijken er naar uit.

Pages:
Jump to: