Pages:
Author

Topic: Bitcoinprijzen.nl - page 3. (Read 6309 times)

newbie
Activity: 24
Merit: 0
December 23, 2013, 06:21:19 PM
#16
Beste Alanjane,

De reden dat bitcoins op bitplaats.be duurder zijn dan in Nederland, is omdat de Belgische betalingsmethode Bancontact/ Mister Cash een vaste en procentuele transactiekosten in rekening brengt. De Nederlandse betalingsmethode iDeal rekent slechts een vast bedrag per transactie.

Bitplaats
newbie
Activity: 16
Merit: 0
December 23, 2013, 01:34:44 PM
#15
Hebben jullie nog een site die bitcoins aanbiedt maar er nog niet tussen staat?

Voor de belgen onder ons :  Bitplaats.be
Lol, die belgische prijzen zijn 13€ duurder dan die van bitplaats.nl
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 23, 2013, 06:44:05 AM
#14
Begint er steeds beter uit te zien!

Yep, beter en beter... en vooral,  het is Drupal :-)

Bedankt Smiley

btcnext verkoopt weer opnieuw bitcoins en zijn weer te vinden in de vergelijkingstabel, ik hoop in de loop van de week de prijs van een nieuwe aanbieder toe te voegen. Hebben jullie nog een site die bitcoins aanbiedt maar er nog niet tussen staat?
newbie
Activity: 16
Merit: 0
December 22, 2013, 06:06:02 AM
#13
Begint er steeds beter uit te zien!

Yep, beter en beter... en vooral,  het is Drupal :-)
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 21, 2013, 04:53:38 PM
#12
Begint er steeds beter uit te zien!
Bedankt!  Grin
member
Activity: 70
Merit: 10
December 21, 2013, 04:24:29 PM
#11
Ik doe ook aan gokken met bitcoins en dan is het soms wel handig om snel en eenvoudig (gebruik ik nu dus die andere voor) ook ubtc te kunnen.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 21, 2013, 04:04:37 PM
#10
Ik heb een feature request.

MBTC to BTC Calculator
UBTC to BTC Calculator

Zoiets als deze, maar kan natuurlijk ook op een eigen manier. Ik ben namelijk nog wel eens de tel kwijt qua nullen. En zou fijn zijn als alles op 1 plek te zien is.
Ik zou een optie kunnen maken dat je alle prijzen wil zien in mbtc. Ubtc is een beetje overdreven denk ik, de meeste sites accepteren toch niet dat je zulke kleine bedragen verkoopt of koopt.
En ik heb het nu over meerdere pagina's verdeeld zodat de laadtijd per pagina te overzien is, er wordt namelijk best veel data opgehaald.
member
Activity: 70
Merit: 10
December 21, 2013, 03:40:50 PM
#9
Ik heb een feature request.

MBTC to BTC Calculator
UBTC to BTC Calculator

Zoiets als deze, maar kan natuurlijk ook op een eigen manier. Ik ben namelijk nog wel eens de tel kwijt qua nullen. En zou fijn zijn als alles op 1 plek te zien is.
full member
Activity: 237
Merit: 100
December 21, 2013, 03:01:04 PM
#8
Begint er steeds beter uit te zien!
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 21, 2013, 02:58:00 PM
#7
De calculators zijn sneller gemaakt en de manier waarop ik de getallen ophaal heb ik veranderd.

Fouten graag melden dan kan ik er wat aan doen!
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
December 18, 2013, 12:53:35 PM
#6
Volledig gecrasht.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 17, 2013, 04:06:41 PM
#5
Vanaf nu kun je de tijdschaal van de grafiek aanpassen, in eerste instantie kun je kiezen tussen 24,12 of 1 uur, later zullen dit meerdere tijdstippen worden, voor grotere schalen moet ik eerst meer data verzamelen. Ook hebben de vergelijkingstabellen inmiddels een automatische refresh functie.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 10, 2013, 10:36:36 AM
#4
Het is inderdaad vanuit jouw perspectief, dus de verkoopprijs is de prijs waarvoor deze sites de bitcoins verkopen. Is dat duidelijk genoeg of zou ik het volgens jullie moeten veranderen?
En die foutmelding is inmiddels verholpen, ik heb nu bovendien de errorreporting uitgezet zodat je niet elke fout meteen ziet. Bedankt voor het commentaar in ieder geval!
newbie
Activity: 23
Merit: 0
December 10, 2013, 10:20:06 AM
#3
Ik zie dit bovenaan de site staan:

Notice: Undefined index: bitcoins in include() (line 28 of /home/markbln115/domains/bitcoinprijzen.nl/public_html/getdata.php).

En volgens mij moet je aankoopprijs en verkoopprijs in je tabel omdraaien. Nu verkopen ze bitcoins goedkoper als dat ze ze inkopen Grin

Dat zijn de prijzen vanaf jouw perspectief. Dus wat de aankoop prijs is voor jouw als potentiele koper. wanneer jij koopt is het duurder dan wanneer jij verkoopt. Wink

Althans, het kan zijn dat het veranderd is in de tussen tijd. Als ik nu kijk in ieder geval klopt het.
hero member
Activity: 504
Merit: 500
December 10, 2013, 10:11:52 AM
#2
Ik zie dit bovenaan de site staan:

Notice: Undefined index: bitcoins in include() (line 28 of /home/markbln115/domains/bitcoinprijzen.nl/public_html/getdata.php).

En volgens mij moet je aankoopprijs en verkoopprijs in je tabel omdraaien. Nu verkopen ze bitcoins goedkoper als dat ze ze inkopen Grin
newbie
Activity: 53
Merit: 0
December 10, 2013, 07:52:01 AM
#1
Hallo allemaal,

Omdat ik zelf geïnteresseerd was in bitcoins en omdat we ze natuurlijk allemaal zo goedkoop mogelijk willen krijgen heb ik een vergelijkingssite gemaakt:
http://bitcoinprijzen.nl/

Op deze site kun je de prijzen vergelijk van alle Nederlandse aanbieders van bitcoins.
Bovendien kun je de prijzen vergelijken van een zelf te definiëren aantal bitcoins.
De laagste prijs wordt elk kwartier opgeslagen en van die data wordt een grafiek gemaakt.
Er wordt gewerkt aan een functie waarbij je het aantal euro's kunt invullen dat je wil besteden en dan wordt bepaald waar je de meeste bitcoins krijgt voor dat bedrag.

Vragen, suggesties of opmerkingen plaats ze hier.

Groeten markied
Pages:
Jump to: