Pages:
Author

Topic: bitcoins strax cashen op 4000? of op 7000? - page 3. (Read 3961 times)

sr. member
Activity: 499
Merit: 304
August 14, 2017, 07:02:35 PM
#5
 Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley


sja....geen speld tussen te krijgen ... I agree





....dus er is bij jou een koershoogte, die jou signaleert tot stoppen met crypto of die jou triggert in een verkoopbeweging?
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
August 14, 2017, 03:09:12 PM
#4
ja oke sbo,

maar heb jij een KOERSHOOGTE in gedachte
of een bepaald MOMENT om ze te cashen?

ik kan me voorstellen dat 10.000 een moment is, ofzo.....
of juist dat je zegt van: eind 2018 is het wel gebeurd met dat bitcoin-gedoe, ofzo

Ik wil niet echt concreet ingaan op bedragen (je snapt wel waarom) maar om je een indicatie te geven (en - mind you - ik ben redelijk "bescheiden"): wanneer ik alles zou liquideren en het bedrag zou hoog genoeg zijn om bij een solide Zwitsers beleggingsfonds (met ca. 10% jaarlijks rendement) een ruim modaal salaris te kunnen ontvangen als rendement na inflatiecorrectie en een stukje "groei", ben ik "vissen"...
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
August 14, 2017, 11:05:26 AM
#3
ja oke sbo,

maar heb jij een KOERSHOOGTE in gedachte
of een bepaald MOMENT om ze te cashen?

ik kan me voorstellen dat 10.000 een moment is, ofzo.....
of juist dat je zegt van: eind 2018 is het wel gebeurd met dat bitcoin-gedoe, ofzo
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
August 14, 2017, 10:08:51 AM
#2
Ikzelf heb een stukje "cold-wallet" (toen was dat zo'n 70%) gereserveerd om te zien "waar het schip strandt" (en wanneer dat voldoende is om te gaan liquideren en rentenieren praten we verder, maar als't klapt ook geen man overboord...). En de rest trade ik mee op Bitstamp waar ik zo nu en dan een beetje cash van "afroom" om lekker van te snoepen (laatst vier weken Spanje geweest)... Dat staat momenteel in BTC maar de verkooporder is al aangemaakt...

sr. member
Activity: 499
Merit: 304
August 13, 2017, 01:18:53 PM
#1
ik zou het niet weten en vraag jullie mening, ik weet dat het voor een ieder anders is, maar ik vind het interessant om te lezen

stel je voor dat de bitcoin aan het eind van 2017 bijvoorbeeld op 6200 euro staat,
is het dan het juiste moment om te verzilveren

of wellicht wordt-ie aan het eind van 2018 wel 8000 euro

--

tot welke hoogte gaan jullie, en waarom
tot welke jaar gaan jullie, en waarom


--

zelf denk ik dat als het in één rechte lijn als een speer begint te stijgen (snel "to the moon"),
dan kan-ie ook weer snel dalen, dan ga ik aan verkopen denken

maar als het allemaal lekker GESTAAG stijgt, denk ik dat het allemaal nog wel even door kan gaan, wat jullie?
Pages:
Jump to: