Pages:
Author

Topic: Bitcoins te koop omgeving Rotterdam/Den Haag - page 2. (Read 11250 times)

legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Hey,
Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?

Ja zeker, hoeveel en wanneer Smiley

Hey Furio,

Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken?



Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet....

Als je zoals toen aangegeven deze kant op komt hoeft dat natuurlijk niet.
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Hey,
Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?

Ja zeker, hoeveel en wanneer Smiley

Hey Furio,

Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken?



Ja zeker, maar bij jou moeten er gelijk 10, en die heb ik voorlopig niet....
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Hey,
Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?

Ja zeker, hoeveel en wanneer Smiley

Hey Furio,

Jouw laatste PM was niet op waarheid gebaseerd? =] Ik meen mij te herrinneren dat indien de prijs voldoende was je een afspraak wou maken?

legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
Clevercoin vind ik een k*t site ze willen te veel van je weten
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Hey,
Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?

Ja zeker, hoeveel en wanneer Smiley
newbie
Activity: 2
Merit: 0
Hey,
Wat aan de late kant natuurlijk maar... Ben je nog op zoek?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR

Yes yes, volgende keer neem ik contact met je op, waar zouden we in de buurt af kunnen spreken, kan dit in de buurt van Rotterdam Den Haag?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
member
Activity: 84
Merit: 10
Nog steeds nobody Smiley


Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen.
Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken.
Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal.
Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs?

Je gaat wel heel makkelijk aan het anonieme gedeelte voorbij, maar het lijkt wel of steeds minder mensen zich hiermee bezig houden Smiley

Cash is wat dat betreft toch echt king Wink

Goed punt!
Anonimiteit is voor mij geen must maar ik kan zeker begrijpen dat er een heleboel mensen zijn die daar wel behoefte aan hebben.
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Nog steeds nobody Smiley


Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen.
Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken.
Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal.
Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs?

Je gaat wel heel makkelijk aan het anonieme gedeelte voorbij, maar het lijkt wel of steeds minder mensen zich hiermee bezig houden Smiley

Cash is wat dat betreft toch echt king Wink
member
Activity: 84
Merit: 10
Nog steeds nobody Smiley


Ik denk dat de meeste mensen geen moeite zullen doen als het 5 tot 10 euro zal schelen.
Als ik makkelijk online een Bitcoin kan kopen bij Bitonic of Clevercoin dan zal het mij minimaal 15 euro per Bitcoin moeten schelen wil ik dan afspreken.
Gaat het over grote bedragen dan is het een ander verhaal.
Maar hoeveel % of hoeveel euro zit jij concreet onder de Bitcoin/Clevercoin prijs?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Nog steeds nobody Smiley
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Hoeveel % onder de bitonic prijs verkoop je ze? Korting bij grotere transacties?


Dat hangt een beetje van het moment af, maar als je zelf het verschil tussen inkoop/verkoop bij Bitonic ziet, hebben we het over 10/20 euro per Bitcoin Smiley Ik ben helaas geen whale, dus HEEL grote transacties zitten er niet in, max 1500/2000 euro.

Had je interesse?
newbie
Activity: 5
Merit: 0
Hoeveel % onder de bitonic prijs verkoop je ze? Korting bij grotere transacties?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Niemand die er vertrouwen in heeft dat bitcoin de weg terug heeft gevonden?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Mede Bitcoiners,

Ik ben op zoek naar iemand die bitcoins in persoon wil kopen, gewoon een publieke plaats met veel mensen Smiley Dit kan eenmalig, maar het liefst regelmatig zijn. Bedragen zullen schommelen tussen de 200 en 1500 euro. Er zit natuurlijk ook een voordeel aan voor jou, jij krijgt de prijs die ik anders bij welke willekeurige exchange (Bitonic/Bitfinex) zou krijgen, waardoor jij Bitcoins voor een lagere prijs in kunt kopen dan normaal.

Normaal was er altijd wel animo via localbitcoins, maar dat is aardig opgedroogd lijkt het wel Smiley

Stuur me een berichtje, kunnen we een x afspreken, eventueel met escrow

 
Pages:
Jump to: