Pages:
Author

Topic: Bitcoins verkopen - page 2. (Read 1455 times)

sr. member
Activity: 966
Merit: 342
October 06, 2017, 06:15:49 AM
#6
Ik gebruik altijd bitonic.nl. misschien niet het voordeligst maar heb er nooit problemen mee gehad en het geld elke keer de volgende dag op mijn rekening gehad.

Dan nog maar weer eens de vraag: waarom niet www.bl3p.eu ? Dat is namelijk ook van Bitonic en wel veel voordeliger.

En wanneer je toch wat verder durft te kijken: www.gdax.com (van www.coinbase.com) is zelfs nog voordeliger en ook de volgende werkdag op je rekening.
hero member
Activity: 1372
Merit: 512
October 06, 2017, 05:50:53 AM
#5
Ik gebruik altijd bitonic.nl. misschien niet het voordeligst maar heb er nooit problemen mee gehad en het geld elke keer de volgende dag op mijn rekening gehad.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
October 05, 2017, 08:23:21 AM
#4
Je moet ze niet verkopen, maar houden, dat ten eerste. Maar als je denkt dat je niet anders kan, dan kan je je ook registreren om een exchange die van bitonic is, bl3p.nl bijvoorbeeld.

Dat gaat niet werken: de site is namelijk www.bl3p.eu
Maar vaak is het gunstiger om www.gdax.com als exchange te gebruiken.
full member
Activity: 616
Merit: 104
https://t.me/Zenzo_Telegram
October 05, 2017, 08:14:42 AM
#3
Je moet ze niet verkopen, maar houden, dat ten eerste. Maar als je denkt dat je niet anders kan, dan kan je je ook registreren om een exchange die van bitonic is, bl3p.eu bijvoorbeeld.

edit: link foutje
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
October 01, 2017, 11:25:26 PM
#2
Hey,

ik had een vraagje, als ik bijvoorbeeld op sites kijk zoals litebit.eu of bitonic, dan zie je dat de sell-prijs flink wat lager zit dan de buy-prijs.
Op litebit.eu is dit zeg maar al 200 euro.

Als ik nu op exchanges kijk dan zie ik vaak dat mensen bitcoins verkopen echt rond de aankoop prijs, mijn vraag is dan ook: Is de prijs waar je het voor verkoopt op exchanges ook daadwerkelijk de echte prijs die je dan binnenkrijgt?

Dit scheelt natuurlijk wel dus ongeveer 200 euro, dus zou wel handig zijn om te weten voor in de toekomst als ik van plan ben om te gaan verkopen Smiley

Alvast bedankt.

Het is inderdaad vrijwel altijd veel voordeliger te kopen/verkopen op exchanges dan via de handel. De handel moet namelijk ook winst maken (over een beperkt aantal transacties). De exchanges uiteraard ook, maar het aantal transacties is vele malen hoger.

De prijs waar jet het voor koopt is het bedrag dat je krijgt, echter je betaalt wel een kleine commissie. Afhankelijk van de exchange varieert dat meestal tussen de 0,00% (GDAX.com als maker) tot 0,30%. Vaak (maar niet altijd) zit er nog verschil in commissie tussen maker (je plaatst een order die niet meteen wordt uitgevoerd) en taker (je maakt direct gebruik van een bestaande order).
newbie
Activity: 14
Merit: 0
October 01, 2017, 07:23:12 PM
#1
Hey,

ik had een vraagje, als ik bijvoorbeeld op sites kijk zoals litebit.eu of bitonic, dan zie je dat de sell-prijs flink wat lager zit dan de buy-prijs.
Op litebit.eu is dit zeg maar al 200 euro.

Als ik nu op exchanges kijk dan zie ik vaak dat mensen bitcoins verkopen echt rond de aankoop prijs, mijn vraag is dan ook: Is de prijs waar je het voor verkoopt op exchanges ook daadwerkelijk de echte prijs die je dan binnenkrijgt?

Dit scheelt natuurlijk wel dus ongeveer 200 euro, dus zou wel handig zijn om te weten voor in de toekomst als ik van plan ben om te gaan verkopen Smiley

Alvast bedankt.
Pages:
Jump to: