Pages:
Author

Topic: Bitcoins voor EURO'S via POST!! - page 2. (Read 6299 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
May 20, 2013, 07:55:31 PM
#6
btc4euro.nl Wink

Ik weet het. Concurrentie kan geen kwaad denk ik  Wink

En trouwens die site verkoopt alleen bitcoins ? ik wil ze alleen inkopen op dit moment


als je nu bitcoins aan mij wou verkopen had ik je service wel eens willen proberen Wink
Ik ben ook een netto-koper, dusja... Smiley
newbie
Activity: 17
Merit: 0
May 20, 2013, 01:02:05 PM
#5
btc4euro.nl Wink

Ik weet het. Concurrentie kan geen kwaad denk ik  Wink

En trouwens die site verkoopt alleen bitcoins ? ik wil ze alleen inkopen op dit moment
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
May 20, 2013, 12:58:52 PM
#4
btc4euro.nl Wink
newbie
Activity: 17
Merit: 0
May 20, 2013, 12:57:20 PM
#3
welke koers ga je hanteren?

ik ga Mt-Gox koers aanhouden.

hero member
Activity: 980
Merit: 1000
May 20, 2013, 12:53:36 PM
#2
welke koers ga je hanteren?
newbie
Activity: 17
Merit: 0
May 20, 2013, 10:42:32 AM
#1
Hi Allemaal,

Ik Wil graag een service aanbieden ( die al waarschijnlijk bestaat ) maar ik denk voor veel mensen heel fijn is.

en dat is btc voor euros via de post!!

ik wil best wat test orders proberen met mensen die hier bekend zijn dus geen ZERO POSTERS !!! of inactive members.
MAAR mensen die bekend op het forum die in zekere zin te vertrouwen zijn.

wat de bedoeling is van mn service , is heel simpel. ik wil alleen kleine orders dus vanaf 5 euro t/m 20 euro . en als er genoeg vertrouwen is tussen de BTC gemeenschap en mijn . zal ik er misschien overwegen om grotere bedragen te kunnen versturen.
als alles spoedige en goed verloopt. zal ik me netjes inschrijven via KVK en een webpagina maken . heb genoeg ideeën die ik uit wil werken met bitcoins. maar laten we klein beginnen en het stap voor stap aanpakken.

als er wat mensen die een test order willen maken kunnen ze contact opnemen met me via pm of mail

VOOR DE TEST ORDERS REKEN IK GEEN VERZENDKOSTEN!!! EN ZAL IK HET GELD EERST VERSTUREN EN DAN DE BTC !!
ALLEEN ALS JE EEN VERTROUWT MEMBER HIER BENT !! ALS IK HET ZELF NIET VERTROUW DOE IK HET NIET!!!

Voor de andere mensen reken ik

 € 0,54 voor de postzegel op de brief!! EN EERST DE BTC DAN STUUR IK HET GELD>!!!


Hopelijk heb ik jullie genoeg geïnformeerd. zo niet dan hoor ik het graag

contact gegevens : [email protected]

Mvg Paul
Pages:
Jump to: