Pages:
Author

Topic: Block Erupter - page 2. (Read 2805 times)

hero member
Activity: 980
Merit: 1000
July 23, 2013, 05:06:48 PM
#6
Stroomkosten zijn dan ook minimaal.
Ik heb er ook 1 georderd bij een EU group buy...
Hopen dat ik er nog enigzinds quitte kan draaien met et ding, maar hij blijft hoe dan ook lopen tot ie kapot is.
wat mij wel een beete verontrust is de temperatuur waar 't ding "last" van heeft, nu zeggen mensen dat het niet zoveel uitmaakt maar ik denk wel degelijk dat het de levensduur verkort, daarom is een USB fan aangeraden, die hebben ze volgensmij al bij de Action of anders Aldi..

Hitte doet zeker wat met de levensduur, maar eer zo'n ding kapot gaat van de warmte is de diff al minimaal 200mio + en dan hebben die 334Mh/s echt geen effect meer ;-)
Dan nog, al zou ie aan het eind van het jaar nog maar 0.001 per dag opbrengen, is dat toch al 0.031 per maand en wie weet hoe veel BTC aan het eind van het jaar waard is. Zou het ding binnen 5 maanden 0.8 BTC opbrengen (wat rieel is gezien de stijgende diff.) en BTC zou dan een paar maanden later 300 euro waard zijn, heb je even 240 euro, en daar doe ik het voor, ik hoef geen 3k per maand te verdienen, het blijft een hobby.
Ik heb voor de lol maar een USB kabel gestript, en mijn oude stock koeler van een Phenom ii x4 965BE erop aangesloten, werkt perfect, als ik er niks voor hoef te betalen, kan ik het toch net zo goed wel doen Tongue



Er even van uitgaande dat de opbrengst werkelijk 0.001 per dag is nadat je in 5mnd 0.8 hebt gemined dan is je terugverdientijd 350 dagen (uitgaande dat 1 erupter je 1 BTC kost) en dan heb ik de stroomkosten niet eens meegenomen, zijn niet verschrikkelijk hoog maar zijn wel aanwezig.

Kun je beter nu gewoon cash 1 BTC aankopen, weet je zeker dat je over 350 dagen in ieder geval 1 BTC hebt. Erupters zullen vast nog voor minder te koop komen, moet je ze tegen die tijd op de kop tikken.

Just my 0.000002 BTC
hero member
Activity: 812
Merit: 1000
I <3 VW Beetles
July 21, 2013, 03:00:55 PM
#5
Stroomkosten zijn dan ook minimaal.
Ik heb er ook 1 georderd bij een EU group buy...
Hopen dat ik er nog enigzinds quitte kan draaien met et ding, maar hij blijft hoe dan ook lopen tot ie kapot is.
wat mij wel een beete verontrust is de temperatuur waar 't ding "last" van heeft, nu zeggen mensen dat het niet zoveel uitmaakt maar ik denk wel degelijk dat het de levensduur verkort, daarom is een USB fan aangeraden, die hebben ze volgensmij al bij de Action of anders Aldi..

Hitte doet zeker wat met de levensduur, maar eer zo'n ding kapot gaat van de warmte is de diff al minimaal 200mio + en dan hebben die 334Mh/s echt geen effect meer ;-)
Dan nog, al zou ie aan het eind van het jaar nog maar 0.001 per dag opbrengen, is dat toch al 0.031 per maand en wie weet hoe veel BTC aan het eind van het jaar waard is. Zou het ding binnen 5 maanden 0.8 BTC opbrengen (wat rieel is gezien de stijgende diff.) en BTC zou dan een paar maanden later 300 euro waard zijn, heb je even 240 euro, en daar doe ik het voor, ik hoef geen 3k per maand te verdienen, het blijft een hobby.
Ik heb voor de lol maar een USB kabel gestript, en mijn oude stock koeler van een Phenom ii x4 965BE erop aangesloten, werkt perfect, als ik er niks voor hoef te betalen, kan ik het toch net zo goed wel doen Tongue
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
July 15, 2013, 04:02:55 AM
#4
Stroomkosten zijn dan ook minimaal.
Ik heb er ook 1 georderd bij een EU group buy...
Hopen dat ik er nog enigzinds quitte kan draaien met et ding, maar hij blijft hoe dan ook lopen tot ie kapot is.
wat mij wel een beete verontrust is de temperatuur waar 't ding "last" van heeft, nu zeggen mensen dat het niet zoveel uitmaakt maar ik denk wel degelijk dat het de levensduur verkort, daarom is een USB fan aangeraden, die hebben ze volgensmij al bij de Action of anders Aldi..

Hitte doet zeker wat met de levensduur, maar eer zo'n ding kapot gaat van de warmte is de diff al minimaal 200mio + en dan hebben die 334Mh/s echt geen effect meer ;-)
hero member
Activity: 812
Merit: 1000
I <3 VW Beetles
July 14, 2013, 02:47:08 PM
#3
Stroomkosten zijn dan ook minimaal.
Ik heb er ook 1 georderd bij een EU group buy...
Hopen dat ik er nog enigzinds quitte kan draaien met et ding, maar hij blijft hoe dan ook lopen tot ie kapot is.
wat mij wel een beete verontrust is de temperatuur waar 't ding "last" van heeft, nu zeggen mensen dat het niet zoveel uitmaakt maar ik denk wel degelijk dat het de levensduur verkort, daarom is een USB fan aangeraden, die hebben ze volgensmij al bij de Action of anders Aldi..
full member
Activity: 224
Merit: 100
July 04, 2013, 06:04:56 PM
#2
ongeveer 0.01BTC of rond de 0.45euro per 24u.

zonder de stroomkosten er bij te rekenen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
July 04, 2013, 05:46:49 PM
#1
Beste miners,

Mag ik vragen wat NU ongeveer een blockErupter per dag opbrengt.
Ik heb er namelijk ééntje besteld en overweeg er nog één te bestellen als de opbrengst redelijk goed is.

(Ik weet ook dat het enorm zal zakken, maar aangezien die normaal volgende week geleverd zou worden, is dat nog niet zo direct een probleem)
Pages:
Jump to: