Pages:
Author

Topic: Blockchain integratie in Nederlandse Bedrijfsleven - page 2. (Read 458 times)

newbie
Activity: 27
Merit: 6
Het is een goede richting om de cryptocurrency en blockchain-technologie in het leven te ontwikkelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit de markt zal helpen om snel te herstellen.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
How dealjoy is different from existing cash back and affiliate marketing platform. The affiliate industry is often accused of handling confidential customer data unethically to increase their revenues. This is made possible by customers needing to provide personal information and agreeing to questionable terms in order to receive what they are owed. Submitting private information to cashback providers along with personal order history is something customers understandably want to avoid.Another problem, from the user’s point of view, is the delay between purchasing goods and receiving the commission. On the existing platforms, it may take up to three months to receive the actual cashback. That is a long wait, and far from the customer’s ideal. Dealjoy will safeguard consumers data and will provide instant cashback to consumers.
newbie
Activity: 53
Merit: 0
DealJoy will change the crypto cashback sector there are various problems in existing platforms utilize bank transfers, paper checks, and online payment processors such as PayPal to pay their customers. These payment methods are not private nor truly global and include various fees, such reducing cashback commissions and invading the privacy of users.  Affiliate shopping networks have been a thing for quite a while, but traditional payment
methods used to pay members are expensive in fees and require a lot of private details, time, and bureaucracy.  Its an awesome opportunity for investor to invest in early stage of Dealjoy ICO : Innovative platform giving crypto as cashback.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Ik ben ook benieuwd hoe de blockchain zich ontwikkelt voor de Nederlandse bedrijven en of er toepassingen komen.
newbie
Activity: 42
Merit: 0
Er zijn inderdaad al bedrijven, die onderzoek doen naar blockchain. Microsoft, Vmware, bankinstellingen....
Ook worden er diverse seminars in Nederland gehouden. Genoeg ontwikkeling in Nederland.
jr. member
Activity: 70
Merit: 6
Merk er nog weinig van... het zal hoe dan ook op gang komen, denk dat we binnen 5 jaar de eerste atm's of npxs systems voorbij zien komen.
copper member
Activity: 322
Merit: 15
Het wordt tijd dat instanties zoals het kadaster en kvk eens gebruik gaan maken van blockchain toepassingen.

banken werken er idd al mee, zowel voor het doen van transacties als ook het (onderzoek doen naar) het tokenizen van balansposten.
newbie
Activity: 42
Merit: 0
En wat dachten jullie van deze toepassing? https://guts.tickets/nl/get-protocol

Het wordt al in de praktijk gebruikt, en is een Nederlands product!

leuk hoor ... op zoiets zat ik meer te wachten ... meer alledaagse toepassingen ... wellicht later voor voetbalwedstrijden ...
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
En wat dachten jullie van deze toepassing? https://guts.tickets/nl/get-protocol

Het wordt al in de praktijk gebruikt, en is een Nederlands product!
newbie
Activity: 42
Merit: 0

Voor iemand die zich nu pas verdiept in crypto, ben ik best benieuwd of blockchain technologie wordt toegepast door bedrijven.
Ik leef sinds 2010 niet meer in NL en best benieuwd in welke hoedanigheid of welke vooruitzichten er zijn van integratie.
Wellicht vind je dit interessant: https://www.capgemini.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/7/2017/07/3._het_gebruik_van_blockchain-technologie_in_nederland.pdf

Thanks man! Dat Nederlandse banken en financiele instituten zich erin verdiepten dat zag ik wel aankomen. Zelfs hier in 't land waar ik nu zit beginnen er nu 2 banken zich CRYPTO vriendelijk op te stellen. Daarmee bedoel ik dat ze nu transacties accepteren van buiten 't land verdiend door middel van crypto-trading.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er al concrete integraties zouden zijn bij bijvoorbeeld ... het openbaar vervoer of misschien nationale onderwijs ... ik noem maar dingen hoor ... aangezien ik NL veel hoger heb zitten en dacht dat er meer "advanced adoption" is.

jr. member
Activity: 62
Merit: 1

Voor iemand die zich nu pas verdiept in crypto, ben ik best benieuwd of blockchain technologie wordt toegepast door bedrijven.
Ik leef sinds 2010 niet meer in NL en best benieuwd in welke hoedanigheid of welke vooruitzichten er zijn van integratie.
Wellicht vind je dit interessant: https://www.capgemini.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/7/2017/07/3._het_gebruik_van_blockchain-technologie_in_nederland.pdf
newbie
Activity: 42
Merit: 0

Voor iemand die zich nu pas verdiept in crypto, ben ik best benieuwd of blockchain technologie wordt toegepast door bedrijven.
Ik leef sinds 2010 niet meer in NL en best benieuwd in welke hoedanigheid of welke vooruitzichten er zijn van integratie.
Pages:
Jump to: