Pages:
Author

Topic: BTCDirect.nl stelt zich officieel voor - page 2. (Read 8001 times)

newbie
Activity: 57
Merit: 0
September 04, 2013, 08:05:11 PM
#19
@Miner538

Bedankt voor het compliment!

newbie
Activity: 43
Merit: 0
September 03, 2013, 12:50:26 PM
#18
Al 2 maal bij jullie aangeschaft,


Goede service, direct op mijn wallets bijgeschreven.

Misschien niet de allergoedkoopste, maar ik ben er blij mee.


Miner538
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
August 27, 2013, 03:53:58 PM
#17
Nou ja, onder de MtGox wisselkoers zitten is nou niet bepaald spectaculair, doordat deze alleen maar omhoog gaat en niet terug omlaag komt. Uit mijn steekproef is een verschil gebleken van 2.76% met je concurrent, maar ik zal het zeker in de gaten houden!
sr. member
Activity: 308
Merit: 250
August 27, 2013, 03:41:31 PM
#16
Dat is alvast een goede verbetering.
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
August 17, 2013, 06:26:18 PM
#15
Jullie zitten inderdaad erg in de buurt van de concurrent, nog maar 0.3% duurder bij mijn steekproef net. Ik zal jullie prijs zeker bekijken de volgende keer dat ik Bitcoins koop Smiley
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 17, 2013, 05:06:20 PM
#14
Wij zijn blij om te kunnen vermelden dat BTCDirect.nl zijn prijzen drastisch heeft verlaagd!
Momenteel kan men bij ons Bitcoins aanschaffen voor 4.5% onder de Mt.Gox koers.

Daarnaast brengen wij naar aanleiding van deze thread de miningfee niet meer in rekening van onze klanten.

Wij houden jullie via deze graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.


Met vriendelijke groet,

Team BTCDirect.nl
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 15, 2013, 04:36:52 PM
#13
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.


Beste m19,

Wij van BTCDirect.nl zijn ons bewust van de huidige marktprijzen van de concurrentie.
Het is voor een jonge frisse onderneming echter niet mogelijk om bij oprichting al mee te gaan met de prijsvechters op de Nederlandse markt. Wij richten ons echter op de lange termijn en wij streven erna om de goedkoopste van Nederland te worden.

De marketingafdeling zet zich momenteel in voor verdere SEO en naar mate zij hier vooruitgang boeken zullen wij ruimte krijgen om onze prijzen te verlagen. Ook de afdeling inkoop werkt aan een verdere optimalisatie van ons inkoopbeleid met positieve druk op de verkoopprijs als gevolg. 

U zult dus nog even geduld moeten hebben maar in de nabije toekomst zullen wij behalve op het gebied van service ook qua prijs voorloper zijn op de Nederlandse markt.

Onzin, als jij en je mede oprichters geloven in jullie business en ook in de lange termijn dan gooi er toch gewoon even wat geld tegenaan en neem je genoegen met lagere marges. Als jullie zo goed zijn als jullie beweren dan hebben jullie binnen no-time een aardige omzet waardoor de wet van de grote getallen gaat spelen.

Zoals het nu opgezet is moet de klant jullie startup betalen. Neem van mij aan, het publiek wat binnen de bitcoin scene actief is dat zijn over het algemeen kritische personen (zie het repliek wat je reeds op je posting gekregen hebt) waardoor je niet moet verwachten dat je doordat jullie een naar eigen zeggen superieure service bieden een veel hogere prijs kunnen berekenen en vervolgens verwachten dat je veel klanten/omzet gaat genereren.

Een advies, als je iets gaat doen wat er al is dan moet je zorgen dat je aan minimaal 2 van de volgende 3 voorwaarden voldoet wil je kans op succes maken.
- Zorg dat je goedkoper bent dan je concurrentie
- Zorg dat je sneller bent dan je concurrentie
- Zorg dat je kwalitatief beter bent dan je concurrentie

Maar uiteraard wens ik je wel succes met jullie venture. Maar onthoud, "voor niets gaat de zon op".


Beste EnjoyThis,

Bedankt voor uw reactie.
Wij nemen alle feedback, zowel positief als negatief, zeer serieus.

Allereerst willen wij verhelderen dat de marges sowieso klein zijn.
De verkoopprijs staat bovendien in direct verband met de inkoopprijs.
Om onze verkoopprijs te kunnen drukken zullen wij onze inkoopstrategie verder moeten optimaliseren, want zoals u zelf al aangeeft, "voor niets gaat de zon op".

Daarom zijn wij blij om te kunnen melden dat er momenteel enkele positieve ontwikkelingen hieromtrent plaats vinden.
Wij verwachten dan ook binnen 2 weken met zeer goed nieuws naar buiten te kunnen treden.

Met vriendelijke groet,

Team BTCDirect.nl



hero member
Activity: 980
Merit: 1000
August 15, 2013, 02:06:11 PM
#12
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.


Beste m19,

Wij van BTCDirect.nl zijn ons bewust van de huidige marktprijzen van de concurrentie.
Het is voor een jonge frisse onderneming echter niet mogelijk om bij oprichting al mee te gaan met de prijsvechters op de Nederlandse markt. Wij richten ons echter op de lange termijn en wij streven erna om de goedkoopste van Nederland te worden.

De marketingafdeling zet zich momenteel in voor verdere SEO en naar mate zij hier vooruitgang boeken zullen wij ruimte krijgen om onze prijzen te verlagen. Ook de afdeling inkoop werkt aan een verdere optimalisatie van ons inkoopbeleid met positieve druk op de verkoopprijs als gevolg. 

U zult dus nog even geduld moeten hebben maar in de nabije toekomst zullen wij behalve op het gebied van service ook qua prijs voorloper zijn op de Nederlandse markt.

Onzin, als jij en je mede oprichters geloven in jullie business en ook in de lange termijn dan gooi er toch gewoon even wat geld tegenaan en neem je genoegen met lagere marges. Als jullie zo goed zijn als jullie beweren dan hebben jullie binnen no-time een aardige omzet waardoor de wet van de grote getallen gaat spelen.

Zoals het nu opgezet is moet de klant jullie startup betalen. Neem van mij aan, het publiek wat binnen de bitcoin scene actief is dat zijn over het algemeen kritische personen (zie het repliek wat je reeds op je posting gekregen hebt) waardoor je niet moet verwachten dat je doordat jullie een naar eigen zeggen superieure service bieden een veel hogere prijs kunnen berekenen en vervolgens verwachten dat je veel klanten/omzet gaat genereren.

Een advies, als je iets gaat doen wat er al is dan moet je zorgen dat je aan minimaal 2 van de volgende 3 voorwaarden voldoet wil je kans op succes maken.
- Zorg dat je goedkoper bent dan je concurrentie
- Zorg dat je sneller bent dan je concurrentie
- Zorg dat je kwalitatief beter bent dan je concurrentie

Maar uiteraard wens ik je wel succes met jullie venture. Maar onthoud, "voor niets gaat de zon op".
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 15, 2013, 11:43:17 AM
#11
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.

Quote van de website:
U betaald bij ons geen aankoopfee en kunt snel en eenvoudig met iDEAL betalen. Wij zijn graag 100% transparant en verwijzen u ter overtuiging graag door naar de Mt. Gox koersmonitor boven aan deze pagina.

Staat toch echt geen "aankoop" fee, hebben enkelt niks gezegt over de "verborgen" fees Wink

Met aankoopfee refereren wij naar de transactiekosten die Mt.Gox bovenop de handelsprijs zet.
Feitelijk gezien zijn wij nu das al goedkoper dan Mt.Gox.

Goed punt wat betreft de minerfee. Ik zal hierover in overleg treden met mijn collega's.
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 15, 2013, 11:16:18 AM
#10
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.


Beste m19,

Wij van BTCDirect.nl zijn ons bewust van de huidige marktprijzen van de concurrentie.
Het is voor een jonge frisse onderneming echter niet mogelijk om bij oprichting al mee te gaan met de prijsvechters op de Nederlandse markt. Wij richten ons echter op de lange termijn en wij streven erna om de goedkoopste van Nederland te worden.

De marketingafdeling zet zich momenteel in voor verdere SEO en naar mate zij hier vooruitgang boeken zullen wij ruimte krijgen om onze prijzen te verlagen. Ook de afdeling inkoop werkt aan een verdere optimalisatie van ons inkoopbeleid met positieve druk op de verkoopprijs als gevolg. 

U zult dus nog even geduld moeten hebben maar in de nabije toekomst zullen wij behalve op het gebied van service ook qua prijs voorloper zijn op de Nederlandse markt.
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 15, 2013, 11:09:41 AM
#9
Goede duidelijke overzichtelijke site. Jullie verkoopprijs ligt alleen (atm) 6% hoger dan de concurrentie.

Er moet toch op de een of andere manier geld verdient worden Wink. Arbitrage Tongue

Officieel voorstellen? Wie zijn jullie dan?
Officieel is met naam en toenaam anders blijft het bij een simpele onofficiële introductie Wink
Kan op jullie site daar niks over vinden.
Behalve dit:

SMD Group B.V.
Zijpendaalseweg 11
6814CB Arnhem
K.V.K.
56212119
B.T.W.
NL85202357B01
Tel.
026 382 4405

Ik heb ook een KVK nummer, btw nummer etc maar nog weet niemand wie ik officieel ben Wink




Beste PsychoticBoy,

BTCdirect.nl is het eindproduct van de gebundelde inspanning van de mensen erachter.

Graag schudden wij ieder van jullie op één van de komende meetings de hand. Daar kunnen we ons dan uitgebreid voorstellen en antwoord geven op jullie vragen.


donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 15, 2013, 10:50:20 AM
#8
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.

Quote van de website:
U betaald bij ons geen aankoopfee en kunt snel en eenvoudig met iDEAL betalen. Wij zijn graag 100% transparant en verwijzen u ter overtuiging graag door naar de Mt. Gox koersmonitor boven aan deze pagina.

Staat toch echt geen "aankoop" fee, hebben enkelt niks gezegt over de "verborgen" fees Wink
m19
full member
Activity: 186
Merit: 100
August 15, 2013, 09:07:35 AM
#7
Mooie site, maar daar is het mee gezegd.
1 euro fee voor ideal en de minerfee komt ook nog voor de kosten van de koper, daardoor meer dan 5 euro per bitcoin duurder als de concurrent, jammer.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 15, 2013, 07:05:03 AM
#6
Goede duidelijke overzichtelijke site. Jullie verkoopprijs ligt alleen (atm) 6% hoger dan de concurrentie.

Er moet toch op de een of andere manier geld verdient worden Wink. Arbitrage Tongue


Ik bedoelde 6% hoger dan NL concurrentie waar je ook via Ideal kan betalen en het ook direct krijgt toegezonden (ik wil de bedrijfsnaam/website niet noemen in je thread).

Jullie aankoopprijs is wel hoger (maar ik verkoop niet).

Ik had het ook over btcdirect zelf, en ja ik weet over welke Exchange in nl je het hebt Wink
Die had ik ook als vergelijking.
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
August 15, 2013, 06:35:53 AM
#5
Goede duidelijke overzichtelijke site. Jullie verkoopprijs ligt alleen (atm) 6% hoger dan de concurrentie.

Er moet toch op de een of andere manier geld verdient worden Wink. Arbitrage Tongue


Ik bedoelde 6% hoger dan NL concurrentie waar je ook via Ideal kan betalen en het ook direct krijgt toegezonden (ik wil de bedrijfsnaam/website niet noemen in je thread).

Jullie aankoopprijs is wel hoger (maar ik verkoop niet).
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 15, 2013, 06:22:53 AM
#4
Goede duidelijke overzichtelijke site. Jullie verkoopprijs ligt alleen (atm) 6% hoger dan de concurrentie.

Er moet toch op de een of andere manier geld verdient worden Wink. Arbitrage Tongue

Officieel voorstellen? Wie zijn jullie dan?
Officieel is met naam en toenaam anders blijft het bij een simpele onofficiële introductie Wink
Kan op jullie site daar niks over vinden.
Behalve dit:

SMD Group B.V.
Zijpendaalseweg 11
6814CB Arnhem
K.V.K.
56212119
B.T.W.
NL85202357B01
Tel.
026 382 4405

Ik heb ook een KVK nummer, btw nummer etc maar nog weet niemand wie ik officieel ben Wink


legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
August 15, 2013, 05:14:41 AM
#3
Goede duidelijke overzichtelijke site. Jullie verkoopprijs ligt alleen (atm) 6% hoger dan de concurrentie.
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 13, 2013, 01:35:22 PM
#2
Hoi Raoul,

Momenteel zijn onze programmeurs de laatste puntjes op de i aan het zetten.


Bedankt voor het compliment!
newbie
Activity: 57
Merit: 0
August 13, 2013, 12:49:24 PM
#1
Hallo,

Hierbij willen wij ons graag voorstellen!
BTCDirect.nl is al een tijdje online, maar is zojuist in een nieuw jasje gestoken.
We zijn erg trots op het resultaat en we zullen blijven proberen de services op onze site uit te breiden en te optimaliseren.
Bovendien hebben wij wederom onze prijzen verlaagd. Zodat men nu bij ons kan inkopen tegen een koers die gelijk is aan die van Mt.Gox.

We zullen vanaf heden ons gezicht ook vaker laten zien tijdens Bitcoin meetings en we hopen een aantal van jullie daar de hand te mogen schudden.
Op de Bitcoin conventie in september zullen wij sowieso van de partij zijn. Daarnaast zijn we ook van plan om zelf meetings te organiseren.
We komen zelf uit het oosten van het land (Nijmegen), dus zullen we binnenkort peilen of er animo is voor een meeting in deze regio.

In onze ogen is het van belang dat ondernemingen zoals BTCDirect.nl een actieve rol innemen als het gaat om fraude bestrijding en communicatie met belanghebbende instanties.
Zodat wij ons steentje bijdragen aan de versoepeling van de verdere acceptatie van Bitcoin in Nederland.
Vandaar dat wij in overleg zullen treden met branchegenoten om hun visie over bepaalde zaken te bespreken.

Enfin, ik wil jullie graag uitnodigen om een kijkje te nemen op de site.
Op- en of aanmerkingen zijn van harte welkom!
Wat kan er beter? Wat moet er anders? Wat zien jullie als toevoeging?

Met vriendelijke groet,

Team BTCDirect.nl





Pages:
Jump to: