Moltes gràcies al company @vgo per referenciar-te a aquest fil, aqui es poden comentar tot aquest tipus d'iniciatives perfectament també!
Tot i la traducció (jeje) m'ha agradat molt la frase:
Molta sort amb el projecte!
Espero que aneu publicant novetats
Gràcies per la benvinguda, i ho sento, no parlo català molt bé encara, però vaig a ser millor un dia!
Espero arribar a unes poques empreses independents en el temps amb aquest projecte, l'adopció només pot créixer amb aquest tipus d'enfocament.
Sé que no té sentit per a la majoria de la gent en BTCTalk fer d'aquesta manera. però si BTC és per tenir èxit ha d'arribar a la gent que amb prou feines no se centren en el món online. Ha de treballar per a la gent que no confien en el món en línia tant. Les persones que encara s'imprimeixen rebuts de caixers automàtics o correus electrònics de impressió o escriuen cartes al correu! Aquestes persones no es veuen en línia per obtenir respostes i idees, per la BTC ha de venir a ells. Això és el que penso de totes maneres. No és perfecte (per arreglar tot) solució, sinó part d'un procés més ampli.
Vaig passar el meu temps de créixer com un nen a Irlanda i Gal·les (llocs que busquen / guanyat independència) així que entenc el sentiment de molts a Catalunya sobre la independència. I entenc el procés ja que vaig passar molts anys veient que funcioni (i fracassar) al voltant de mi en aquells països que aconsegueixen la independència d'Anglaterra.
Estic sorprès bitcoin no s'ha tornat més popular aquí com una eina per ajudar a la protesta o fins i tot guanyar una mica més d'independència. Si BTC visqués fa 100 anys, hauria estat molt més fàcil per a Irlanda i Gal·les per aconseguir la independència! Així que espero que incloure aquest aspecte massa amb el meu projecte, ja que és una connexió òbvia.
Anem a veure, no pot fer mal de totes maneres.
Jo gaudiria per publicar actualitzacions, però no vaig a romandre en aquest fòrum. S'ha convertit en massa d'una fugida de temps amb molta gent mostrant molt poca actitud positiva i poca productivitat crec. Així que moltes persones simplement ploren i es queixen i volen que el món vingui a ells: p Potser un dia.