Pages:
Author

Topic: Ce platiti cu crypto? - page 2. (Read 654 times)

legendary
Activity: 3668
Merit: 6382
Looking for campaign manager? Contact icopress!
June 01, 2018, 03:38:06 AM
Inca explorez Revolut, care au "£200/€200 Free ATM withdrawals per month" dar nu se specifica BTC-EUR sau EUR-RON din câte vad.
PS, am cumpărat de proba o punga de alune astăzi prin Revolut. Wink

La asemenea cumparaturi nici nu iti vei da seama daca te fura sau nu Smiley

Sunt cam irelevante aceste procente mici? Fie ca este Revolut, Wirex sau bitcoinRomania, căci oricum poți vinde la un moment oportun, iar atunci nu mai contează asa mult, ca ai vândut la 7 dimineața, sau la 7 seara.

Stii cum e? Vezi un produs la oferta si mai e cam mult pana la salar. Iei pe Bitcoin. In momentul ala, daca ai luat ceva de 1000 RON, incepi sa te uiti prin cine convertesti banii: la BitcoinRomania iti intra peste vreo o zi lucratorare, la card poti pe loc; iar din cei 2% diferenta intre un card si Netopia (PCGarage) iti mai raman bani de o punga-doua de alune Wink
sr. member
Activity: 742
Merit: 252
May 31, 2018, 04:40:40 PM
Cum a fost cursul? OK sau mai putin OK?

Cursul nu e grozav. Daca tin bine minte a fost ceva de genul preev - 8%.
Asta in conditiile in care BitcoinRomania ia vreo 3% si-ti trimite banii in banca sau Wirex iti lua (in decembrie) vreo 3% la BTC-EUR si inca vreo 3% la EUR-RON.

Inca explorez Revolut, care au "£200/€200 Free ATM withdrawals per month" dar nu se specifica BTC-EUR sau EUR-RON din câte vad.
Edit, este 2% pentru o suma mai mare. Sunt cam irelevante aceste procente mici? Fie ca este Revolut, Wirex sau bitcoinRomania, căci oricum poți vinde la un moment oportun, iar atunci nu mai contează asa mult, ca ai vândut la 7 dimineața, sau la 7 seara.

PS, am testat Revolut pe contactless.
legendary
May 31, 2018, 03:05:02 PM

Cursul nu e grozav. Daca tin bine minte a fost ceva de genul preev - 8%.