Pages:
Author

Topic: Cloudmining 2015 - page 2. (Read 13766 times)

full member
Activity: 239
Merit: 250
February 22, 2015, 11:35:26 AM
#11
Ik zou persoonlijk wel wat meer inversteren dan 10 euro. Je kunt bij Hashnest ook gewoon enkele GH's kopen. Ik ben dat op dit moment aan het doen. Begon met 17 ghs en zit nu op 26. Het is niet om winst te maken, maar gewoon omdat het kan.

CEX.io heb ik een tijdje gebruikt, maar die passen aparte manieren van maintenance fees toe. Soms waren de maintenance fees 2x zoveel dan ik verdiende.

Zeus. Persoonlijk was ik een batch 1 en 2 buyer. Ben persoonlijk nog nooit zo slecht behandelt als klant als daar. Dit waren fysieke miners, waarmee ze nu ook gestopt zijn. Heb de cloud mining niet echt veel uitgeprobeerd. Hoorde alleen dat ze gestopt waren met minen van litecoin omdat de maintenance fees te hoog werden. Dus raad deze niet aan.

Pbmining: Tjah hier zat ik bij, maar dit was een scam. Heb mijn geld er wel uitgehaald dus dat scheelt. Maar als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat het meestal ook.
hero member
Activity: 693
Merit: 500
February 21, 2015, 04:10:06 PM
#10
Ik zat toch aan te denken om GHS te kopen bij cex.io maar is dit winst gevend of is dit echt niet de moeite waard? Dit is meer omdat ik gewoon een heel klein budget heb. Mijn plan is dan om zeg maar te beginnen met 10 euro inleggen daarvan GHS kopen en vervolgens wat ik verdien wil inleggen. En dat een jaar lang tot dat ik redelijk wat opgebouwd heb. Of heeft dit geen zin?

Wat verwacht je met een inleg van €10 na een jaar opgebouwd te hebben? Volgens mij is het momenteel nergens echt winstgevend, je neemt vaak de gok dat de BTC waarde de komende maanden meer gaat stijgen.

En als ik nou geen bitcoins mine maar bijv. darkcoins zou dat wel winstgevend zijn of maakt dat niks uit.

Volgens mij kun je bij cex.io niet eens kiezen welke coin je wilt minen.

De winstgevendheid van elke coin liggen allemaal erg dicht bij elkaar, af en toe kun je met de ene coin net iets meer per dag binnenhalen maar ik zou echt niet verwachten dat je met €10 een vermogen kunt gaan opbouwen... dat is helaas echt onmogelijk en het zou een wonder zijn als je na 1 jaar op €25 zou zitten maar dat gaat dus niet snel gebeuren.
newbie
Activity: 33
Merit: 0
February 21, 2015, 03:25:45 PM
#9
Ik zat toch aan te denken om GHS te kopen bij cex.io maar is dit winst gevend of is dit echt niet de moeite waard? Dit is meer omdat ik gewoon een heel klein budget heb. Mijn plan is dan om zeg maar te beginnen met 10 euro inleggen daarvan GHS kopen en vervolgens wat ik verdien wil inleggen. En dat een jaar lang tot dat ik redelijk wat opgebouwd heb. Of heeft dit geen zin?

Wat verwacht je met een inleg van €10 na een jaar opgebouwd te hebben? Volgens mij is het momenteel nergens echt winstgevend, je neemt vaak de gok dat de BTC waarde de komende maanden meer gaat stijgen.

En als ik nou geen bitcoins mine maar bijv. darkcoins zou dat wel winstgevend zijn of maakt dat niks uit.
hero member
Activity: 693
Merit: 500
February 21, 2015, 03:23:34 PM
#8
Ik zat toch aan te denken om GHS te kopen bij cex.io maar is dit winst gevend of is dit echt niet de moeite waard? Dit is meer omdat ik gewoon een heel klein budget heb. Mijn plan is dan om zeg maar te beginnen met 10 euro inleggen daarvan GHS kopen en vervolgens wat ik verdien wil inleggen. En dat een jaar lang tot dat ik redelijk wat opgebouwd heb. Of heeft dit geen zin?

Wat verwacht je met een inleg van €10 na een jaar opgebouwd te hebben? Volgens mij is het momenteel nergens echt winstgevend, je neemt vaak de gok dat de BTC waarde de komende maanden meer gaat stijgen.
newbie
Activity: 33
Merit: 0
February 21, 2015, 03:18:46 PM
#7
Ik zat toch aan te denken om GHS te kopen bij cex.io maar is dit winst gevend of is dit echt niet de moeite waard? Dit is meer omdat ik gewoon een heel klein budget heb. Mijn plan is dan om zeg maar te beginnen met 10 euro inleggen daarvan GHS kopen en vervolgens wat ik verdien wil inleggen. En dat een jaar lang tot dat ik redelijk wat opgebouwd heb. Of heeft dit geen zin?
hero member
Activity: 693
Merit: 500
February 21, 2015, 10:13:41 AM
#6
Hashnest (van Bitmain zelf) is ook een leuke optie, hosted mining op hun eigen 0% fee Pool waar je dagelijkse uitbetalingen krijgt.
Het leuke hiervan is dat je de miner op kunt laten sturen wanneer het minen niet meer winstgevend is of je hem zelf graag eerder thuis wilt hebben om wat voor reden dan ook.

Zelf heb ik een connectie in China waar ik 15 S5 miners heb staan in een warenhuis, deze laat ik ook via Antpool minen dus vrijwel hetzelfde als Hashnest op wat verschil in aanschafprijs en hosting na.

Erik, user pcfli is toch jouw "connectie"? Zelf ook nog even gekeken naar het aanbod van pcfli (https://bitcointalksearch.org/topic/lee-group1980-the-sales-of-first-batch-hosted-antminer-s7psu-included-934581) maar de roi is me iets te lang en met de (mijn) verwachte difficulty stijging word dat nog langer. Tenzij je natuurlijk 2 maanden mined en dan de apparaten verkoopt Grin

Jep, ken hem al iets langer dan de Group Buy van S5's dus ik spreek hem wel eens via mail en skype naast hier.
Je hebt helemaal gelijk, beste optie momenteel is ze een aantal minen laten minen en doorverkopen of hopen dat de BTC waarde langzaam blijft stijgen en ze houden tot de fees meer zijn dan de opbrengsten
hero member
Activity: 537
Merit: 524
February 20, 2015, 04:43:46 PM
#5
Hashnest (van Bitmain zelf) is ook een leuke optie, hosted mining op hun eigen 0% fee Pool waar je dagelijkse uitbetalingen krijgt.
Het leuke hiervan is dat je de miner op kunt laten sturen wanneer het minen niet meer winstgevend is of je hem zelf graag eerder thuis wilt hebben om wat voor reden dan ook.

Zelf heb ik een connectie in China waar ik 15 S5 miners heb staan in een warenhuis, deze laat ik ook via Antpool minen dus vrijwel hetzelfde als Hashnest op wat verschil in aanschafprijs en hosting na.

Erik, user pcfli is toch jouw "connectie"? Zelf ook nog even gekeken naar het aanbod van pcfli (https://bitcointalksearch.org/topic/lee-group1980-the-sales-of-first-batch-hosted-antminer-s7psu-included-934581) maar de roi is me iets te lang en met de (mijn) verwachte difficulty stijging word dat nog langer. Tenzij je natuurlijk 2 maanden mined en dan de apparaten verkoopt Grin
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
February 20, 2015, 12:31:11 PM
#4
Ik heb nog geen legit cloudminingdienst gezien welke rendabel is met deze bitcoinprijs, als je nu koopt gok je er eigenlijk op dat de bitcoinprijs stijgt.... maar dan zou je beter bitcoins kunnen kopen dan cloudmining.
hero member
Activity: 693
Merit: 500
February 20, 2015, 11:44:45 AM
#3
Hashnest (van Bitmain zelf) is ook een leuke optie, hosted mining op hun eigen 0% fee Pool waar je dagelijkse uitbetalingen krijgt.
Het leuke hiervan is dat je de miner op kunt laten sturen wanneer het minen niet meer winstgevend is of je hem zelf graag eerder thuis wilt hebben om wat voor reden dan ook.

Zelf heb ik een connectie in China waar ik 15 S5 miners heb staan in een warenhuis, deze laat ik ook via Antpool minen dus vrijwel hetzelfde als Hashnest op wat verschil in aanschafprijs en hosting na.
member
Activity: 94
Merit: 10
February 20, 2015, 10:44:03 AM
#2
Wellicht is hosted mining een betere optie omdat je dan alles in eigen beheer hebt. Je miner draait i.p.v. thuis in een datacenter op je eigen poule alleen betaal je veel minder stroomkosten. Je hebt geen rare afdrachten en indirecte uitbetalingen etc.
newbie
Activity: 33
Merit: 0
February 19, 2015, 03:05:38 PM
#1
Hoi hoi,

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een goed cloudmining aanbieder maar er bevinden zich nog al wat problemen. Zoals te veel kosten voor wat het op levert zowel bij cex.io als bij zeushash.com. Maar weet iemand misschien wel een cloudmining die het wel goed doet. Of moet ik naar andere dingen gaan kijken?

Grtzz
Pages:
Jump to: