Pages:
Author

Topic: Dagboek van een bitcoin-belegger: kun je slapend rijk worden? - page 2. (Read 2305 times)

member
Activity: 70
Merit: 10
Dit dus^^. If it's too good be true...
copper member
Activity: 3948
Merit: 2201
Verified awesomeness ✔
Arbitrage bij Mt.Gox? Veel plezier. Jij liever dan ik. De uitbetaling bij hun duurt bijna altijd langer dan een week. Of te wel, je kunt niet inspelen op de markt. Ik raad je het heel erg af, but oh well.
newbie
Activity: 4
Merit: 0
Inderdaad misschien dat iemand zich hier meld met ervaring Roll Eyes

Die miner is trouwens uitverkocht

Payout in euro's is 2%
sr. member
Activity: 259
Merit: 250
Ik kocht ergens in 2010 van een maat voor 10euro bitcoins...
Geen idee waar de harde schijf zich bevind met mn wallet Sad

Wat betreft de miners... Deze lijkt me toch nog wel rendabel...

edit: miss nog even wachten op andere reacties, hier komt wss strax een kenner uitleggen waarom het zo simpel niet is Tongue
Heb je al gekeken wat mt rekent voor een uitbetaling?
newbie
Ga er ook van uit dat men met een oplossing bezig is. Iemand nog een andere succesvolle methode?
Heb ook naar mining gekeken maar de kosten van een mining machine wegen al bijna niet meer op tegen
de opbrengsten en kosten.

Ik had in vorig jaar wat BC  voor ( BTC173.00 <> 1 btc) maar helaas heb ik daar wat voor gekocht...

EDIT

Denk dat uitproberen met BTC0.1 een leuke les kan zijn.
sr. member
Ok, maargoed, zolang het geld maar komt van gox valt er op zich wel mee te leven.
Maar zoals TS al aangaf zou je op dit manier bakken geld kunnen verdienen...
Zonder twijfel dat er al een berg mensen daaraan gedacht hebben (kan je ook afleiden als je erop zoekt) en dus moet er toch een reden zijn waarvoor het niet rendabel is.
De 58euro verschil waar TS over spreekt kunnen toch niet allemaal transactiekosten zijn?

Wanneer ik aankoop via kraken kost de storting mij niets.
Omzetten euro naar BTC kost me 0.20%
BTC vanuit Kraken wegsturen kost 0.0005 BTC

Verder heb ik geen ervaring met mtgox of dergelijke. Ik verkoop geen coins, ik spaar ze gewoon lekker lang...
Maar gezien de vorige stappen me praktisch niets kosten vraag ik me af wat mtgox dan zou aanrekenen om het niet meer rendabel te maken?

edit: het kan natuurlijk ook met bitonic of dergelijke, maar die zijn dan nog duurder dan kraken, wat de winst alleen maar verminderd...
member
Activity: 76
Merit: 10
De problemen van gox zijn volgens mij tijdelijk.
Hun probleem is voor zover ik weet, dat hun bank de hoeveelheid transacties niet aan kunnen.
Ik heb ook al gelezen dat hun transacties nu manueel worden gedaan.

Het is al erger geweest... het kan niet anders dan dat gox daarmee bezig is.
Zo niet, dan zal dit voor hun waarschijnlijk wel een groot probleem beginnen opleveren.
newbie
Ik ga het gewoon eens proberen, heb inmiddels de validatieprocedure geheel doorlopen en wacht nu (20 werkdagen) op goedkeuring hiervan.
Daarna liquide maken en kijken of het daadwerkelijk werkt. Dat ik lang op mijn geld moet wachten is dan helaas niet anders. Indien je per keer een paar tientjes pakt is natuurlijk ook mooi..
hero member
Activity: 1596
Merit: 502
Ik las laatst ook ergens dat je op mtgox tegenwoordig soms wel 4 weken moet wachten tot je je euro's weer hebt.
sr. member
Arbitrage...
Ik had er in het verleden ook al aan gedacht...
Net als iedereen denk ik wel...

Via google vond ik dit als eerste link...
Ik snap het, maar nog niet 100% :p
Het draait hem vooral om de kosten voor de transacties bij de verschillende exchanges...
Ook heb ik al op vele plaatsen gelezen dat het bij mt.gox moeilijk is terug geld in handen te krijgen, maar dat zijn meestal oude berichten, geen idee of dat nog steeds zo is...
newbie
Naar aanleiding van dit stukje http://www.z24.nl/geld/dagboek-van-een-bitcoin-belegger-kun-je-slapend-rijk-worden
Heb ik gekeken of het inderdaad zo simpel is. Op het moment van schrijven kan ik gewoon in NL 1 bitcoin kopen voor 646 euro.

Indien ik op het zelfde moment kijk op mtgox.com dan kan ik met dezelfde bitcoin een market order plaatsen (wordt direct uitgevoerd)
welke 704 euro oplevert... Dat zou betekenen dat je 58 euro hebt verdient...

Dit is toch te mooi om waar te zijn? Wat zie ik over het hoofd?

graag jullie reacties.

Pages:
Jump to: