Pages:
Author

Topic: Dansk debat - page 3. (Read 19160 times)

hero member
Activity: 566
Merit: 500
Unselfish actions pay back better
June 08, 2011, 12:44:45 PM
#22

jeg stoler ikke på siden for at andre har prøvet, eller at personen bag siden er en respekteret person her på forumet.

+1
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
June 08, 2011, 12:42:38 PM
#21
Quote
Nu har jeg ikke noget med siden at gøre, og det skule ikke opfattes som spam eller andet at jeg smed den forskellige steder, var kun fordi jeg ikke lige viste hvor den skulle smides.
og jeg syntes det var vild fedt at der er kommet en dansk side omkring det. bortset fra stavefejl og andet småting så syntes jeg da den er ok og ser fin ud.. der er meget interessante information at finde derinde, som jeg ellers kun har kunne finde på engelsk. Så jeg blev måske lige lidt for begejstret over det  Cry

jeg har selv "investeret" købt bitcoins i sidste uge og syntes udviklingen er meget interessant og er spændt på hvad det ender med.

mvh
Joey
syntes også det er fedt, hvis den er ægte... det er helt okay at blive begejstret! det er jeg også!
men jeg stoler ikke på siden for at andre har prøvet, eller at personen bag siden er en respekteret person her på forumet.

Cheesy

vh. Kokjo
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
June 08, 2011, 09:43:06 AM
#20
Ham JoeyOcian har postet 5 indlæg her på forummet, og de indeholder allesammen en reklame for bitcoinbørsen.dk, så det er ret nærliggende at tro at han ikke bare er en tilfældig dansker der tilfældigvis lige har fået øje på bitcoinbørsen.dk og syntes at han da lige ville fortælle det videre til resten af flokken…

Mvh,
så meget raklame gør mig mistænksom. lugter lidt af scam, eller get-rich-fast.
ved det ikke, det kan også bare være en meget enthusiastk person.
i så fald skal denne person vide at raklame IKKE virker på de paranoide personer, som dette forum består af.
faktisk virker det direkte modsat, vores scam-sniffer bliver sat i allerhøjeste alarm beredskab.

no offence intended.
hero member
Activity: 566
Merit: 500
Unselfish actions pay back better
June 08, 2011, 09:22:02 AM
#19
Ham JoeyOcian har postet 5 indlæg her på forummet, og de indeholder allesammen en reklame for bitcoinbørsen.dk, så det er ret nærliggende at tro at han ikke bare er en tilfældig dansker der tilfældigvis lige har fået øje på bitcoinbørsen.dk og syntes at han da lige ville fortælle det videre til resten af flokken…

Mvh,
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
June 08, 2011, 08:31:40 AM
#18
Hej Alle sammen.

Der er en dansk side der hedder www.bitcoinborsen.dk

Der kan man læse en masse omkring bitcoin og det ser ud til at man senere også kan handle bitcoins elektronisk.

PT: skal man tage kontakt til firmaet enten på mail eller telefonisk.

siden virker meget professionelt med masser af information og links til artikler, stats og andet godt.

efter min mening er den ikke så proffessionel.
de kan ikke engang finde ud af at lade vær' med at skalere et billede for stort op.

Nej jeg ville nok også vælge at se lidt til stave og slåfejl, samt få set sidens design lidt efter... den ser lidt primitiv ud efter min mening.
enig!
member
Activity: 116
Merit: 10
June 08, 2011, 08:28:36 AM
#17
Hej Alle sammen.

Der er en dansk side der hedder www.bitcoinborsen.dk

Der kan man læse en masse omkring bitcoin og det ser ud til at man senere også kan handle bitcoins elektronisk.

PT: skal man tage kontakt til firmaet enten på mail eller telefonisk.

siden virker meget professionelt med masser af information og links til artikler, stats og andet godt.

efter min mening er den ikke så proffessionel.
de kan ikke engang finde ud af at lade vær' med at skalere et billede for stort op.

Nej jeg ville nok også vælge at se lidt til stave og slåfejl, samt få set sidens design lidt efter... den ser lidt primitiv ud efter min mening.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
June 08, 2011, 07:37:13 AM
#16
Hej Alle sammen.

Der er en dansk side der hedder www.bitcoinborsen.dk

Der kan man læse en masse omkring bitcoin og det ser ud til at man senere også kan handle bitcoins elektronisk.

PT: skal man tage kontakt til firmaet enten på mail eller telefonisk.

siden virker meget professionelt med masser af information og links til artikler, stats og andet godt.

efter min mening er den ikke så proffessionel.
de kan ikke engang finde ud af at lade vær' med at skalere et billede for stort op.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
June 04, 2011, 01:54:51 PM
#15
http://z1x.dk/2011/06/digital-art-for-bitcoins/
Her er da i hvert fald en lille idé, som jeg håber nogen ville kunne finde lidt sjov i.
fed ide Cheesy
member
Activity: 116
Merit: 10
June 04, 2011, 01:49:56 PM
#14
http://z1x.dk/2011/06/digital-art-for-bitcoins/
Her er da i hvert fald en lille idé, som jeg håber nogen ville kunne finde lidt sjov i.
member
Activity: 116
Merit: 10
June 04, 2011, 09:53:53 AM
#13
mange tak Smiley
Nu må vi se! Det kræver nok at BTC bliver lidt mere udbredt herhjemme, før mit normale kundegrundlag begynder at bruge det, men man kan jo altid håbe på at få lidt under inden for BitCoin-miljøet.
Wink
Om ikke andet, så er det jo sjovt at "lege med"
hero member
Activity: 740
Merit: 500
Hello world!
June 04, 2011, 08:21:52 AM
#12
z1xwitch, ser rigtig nice dit arbejde!

Håber du får success med at modtage BTC som betaling Smiley
member
Activity: 116
Merit: 10
June 04, 2011, 02:37:58 AM
#11
Hej folkens...

Jeg har luret på BitCoin i længere tid, men har ikke rigtigt haft tid til at grave mig ned i sagerne..  indtil nu.
Jeg er i gang med at se på at tage imod BTC som betaling for mit arbejde.
Det vil dog ikke være i form af en webshop, da mine priser er variable fra opgave til opgave. Jeg arbejder nemlig som freelance tegner / illustrator, og har ikke rigtigt nogle faste priser for mine produkter.
Men ikke destomindre, så ser jeg ret mange fede muligheder i at handle med BTC, specielt eftersom meget af mit arbejde og interaktion med kunder, i forvejen er næsten 100% "digitaliseret" og forgår via mail, chat, facebook, skype eller telefon... så hvorfor ikke også klare pengene direkte foran skærmen? Wink
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
hero member
Activity: 740
Merit: 500
Hello world!
May 19, 2011, 11:52:54 AM
#8
Den bedste måde er at købe og sælge bitcoins for kroner, samt at sælge og tilbyde at købe ting for bitcoins i Danmark.
hero member
Activity: 566
Merit: 500
Unselfish actions pay back better
May 17, 2011, 07:40:49 AM
#7

Indtil da ses vi forhåbentlig på freenode IRC:  #bitcoin-dk

Du skal være velkommen!

Det er ikke nogen dårlig idé med et underforum, men la' os lige se hvor mange vi er. Smiley

Mvh,
hero member
Activity: 740
Merit: 500
Hello world!
May 17, 2011, 07:36:03 AM
#6
Hej, jeg er også dansker!

Håber bitcoin snart slår igennem herhjemme!

Måske vi skulle prøve at få flere medlemmer hertil, og få lavet et skandinavisk underforum?

Indtil da ses vi forhåbentlig på freenode IRC:  #bitcoin-dk
newbie
Activity: 1
Merit: 0
May 17, 2011, 04:28:35 AM
#5
Ola allesammen.. fedt der er nu et dansk community. Er selv fra Island og vi har brug for penge!!
hero member
Activity: 566
Merit: 500
Unselfish actions pay back better
May 17, 2011, 02:34:01 AM
#4
Hej rødder

Der er en dansk bitcoin-kanal på freenode IRC:  #bitcoin-dk

Kom og vær med!

Mvh,
legendary
Activity: 1050
Merit: 1000
You are WRONG!
April 19, 2011, 05:53:44 PM
#3
hej jeg er også fra danmark!
det ville være rart hvis vi fik mer opmærksomhed her i danmark. Smiley
har dog ik lyst til at købe BTC af dig, da det er nogle ret dyre priser.

rart at se en anden dansker her også  Cheesy
Pages:
Jump to: