Pages:
Author

Topic: Dragon Miner 1Th/s miners te koop. Direct geleverd! 1995$ (Officiële Reseller!) - page 2. (Read 2221 times)

legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
paar vraagjes:

1) hoe lang zit er garantie op de miner ? en als ik via jou koop gaat dan ook de garantie via jou of rechtstreeks via de fabrikant?
2) hoe zit het met de geluidsproductie en hitte-uitstoot? is daar iets over bekend?

ik heb nu 2 antminers S1 in de mijn garage staan en die twee verwarmen mijn garage al kompleet  Grin
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Beste forumleden/ bitcoinminers,

Ik bied jullie de gelegenheid om tegen een aantrekkelijke prijs Dragon Miners aan te schaffen.
Deze miners hebben een hashrate van 1Th/s en een verbruik van 880watt.

De kosten per miner bedragen 1995$ in BTC, dit is inclusief verzending naar de door jou gewenste locatie.
De miner wordt vanuit China verstuurd dus hou wel rekening met eventuele inklaringskosten. (deze bedragen ~150€ per miner, aangemelde waarde pakket 1000$)

Miners die nu besteld worden worden direct geleverd!

Zou je graag een Dragon Miner willen bestellen stuur mij dan een PM
 
Basis informatie:
  • De hardware is een ASIC chip, een enkele chip is goed voor 20G - 35GH/s
  • Op lage energieverbruik haalt hij 1TH/s
  • Behoudt een goede balans tussen de rekenkracht en stroomverbruik
  • Energie verbruik: 640W (1TH/s op lage energieverbruik)
  • Totale energieverbruik: 884W
  • Externe voeding: 110-230v, 50/60Hz wisselstroom.
  • Groote van de miner (ivm DC): Hooguit 5U (onder de 19" rack installatie voorwaarden)
    De miner kan natuurlijk ook gewoon op je bureau staan.
  • Aangeraden omgevings temperatuur is 25 graden
  • Aangepast Linux

Uiterlijk en afwerking
Grootte: 48*31*35 cm ;
Totaal gewicht: 21kg .

 
Een vergelijkings foto met de Ant miner:

Een echte draak vs. een kleine mier
 
De interne structuur
Als je de schroef aan de bovenkant van de miner opendraait en de cover eraf haalt, kun je de binnenkant van de mijner zien. De miner is door een stuk organisch glas opgesplitst in twee delen. Hierdoor wordt de neerwaartse koeling verbeterd. Er is een mogelijkheid om twee voedingen toe te voegen. Er zit standaard een 1000w Great Wall in. Overclockers moeten een 600w voeding toevoegen.
 

 
Het bedieningspaneel is het centrum voor accessoires. Hierop worden alle modules aangesloten, zoals de voeding, de ventilator en de Raspberry Pie. Op dit voorbeeld zijn er 6 module interfacen, hoewel er maar 5 actief zijn. De laatste groep is leeg gelaten.

 
Om het programma te updaten of te overclocken, moet je de contect van het SD kaartje aanpassen. SD card backups worden gedaan in het IMG formaat. Updates worden dan ook aangeleverd in IMG formaat.


 
Gegevens als de miner draait
 
De gemiddelde rekenkracht
Na bijna 30 uur actief gebruik, zagen we de hoogste rekenkracht op 1.3T en de laagste was 0,96T. Kijk je naar het gehele plaatje schommelt het rond de 1,05T.

 
Steekproef van de gemiddelde snelheid na 20 minuten

 
De winst na 1 dag
We hebben de miner 24 uur laten lopen, omdat we hem moesten testen.

 
Op basis van ervaringen uit het verleden, zal de miner (met de difficulty op 24 February 2014) zal je inkomsten rond de 0,18BTC per dag zijn.
 
Het stroomverbruik
De totale stroomconsumtie van de miner zit rond de 880w.


*Disclaimer: Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade of vertraging of elk ander leed van wat voor aard dan ook. (In geval van inbeslagname door de douane, schade door vervoer, andere gebreken aan de miner of gebreken aan de kant van www.fz49.com)
 
Pages:
Jump to: