Pages:
Author

Topic: Economic challenge shouldn't be limitation to your project - page 3. (Read 383 times)

Activity: 224
Merit: 151
Right now food commodities are very expensive in the market,  but it is better for one to buy this food stuff in the market and make your food yourself than to go to eateries everyday to buy food. If you calculate the money you spend in eateries to get food for the month it can x3 or x4 of the money you can use in getting food to stuck in your home. Meeting up with project in this hard season one  just needs to be very discipline on how money is been spent and you will still leave happy life.
My brother watin you talk no be lie, no body wey dey this country wey no dey see watin dey happen for the country. Like this person suppose get sense. No be for this kind weather person supposed they live reckless life. For me I don cut down some lifestyle wey I been dey live before. All this club, hookup girls and beer of a thing I don hands up because nothing comeout again. Infact I come make I resolution say any day wey clubbing hungry me, that money wey I for spend there I go use am buy bitcoin add for my bag. The same thing for all this hookup girls wey I been dey pay 30K per night. No be person advise me to focus on my girlfriend alone. As things be now I dey plan to go pay for my girl head make I marry because e no easy this period. Since I come stop those kind lifestyle I know how much bitcoin and some other strong Alt coins like Ethereum, Solana, Bnb wey I don gather. Imagine say I been dey spend like 50K and above every week on hookup girls alone. If me can adjust I believe say everybody can adjust their too. My advice be say spend less this period and invest more because the money invested in bitcoin is never loss if you hold for life.
Activity: 364
Merit: 220
Eloncoin.org - Mars, here we come!
I know the time which we are right now is a difficult time because of how price of every commodities and services have skyrocketed.  But I know even with this increase of price in everything we can still meet up with our projects and plans, this can easily achieved if we plan well by avoiding some life styles. When the economy was better drinking everyday in clubs was a lifestyle some people lived and still meet up with their personal projects but right now it is not very possible for a salary earner to go out and drink every day to still meet up with important projects.

Right now food commodities are very expensive in the market,  but it is better for one to buy this food stuff in the market and make your food yourself than to go to eateries everyday to buy food. If you calculate the money you spend in eateries to get food for the month it can x3 or x4 of the money you can use in getting food to stuck in your home. Meeting up with project in this hard season one  just needs to be very discipline on how money is been spent and you will still leave happy life.

Dem no de tell def person say war don start, im get eyes to see say levels don change. So with di devalue of naira, coupled with price increment of every commodity for market, everybody suppose readjust di way wey dem de take spend money.

I believe say project wey you mean na investment, dat one good, but you go understand say na secondary need im be. You need to meet up your primary responsibilities first before you begin to think of project to invest in, na wen you don at least satisfy dos needs before you go start to think of investment.

If increase in price of commodities for market make you come de struggle to make ends meet, best thing na to focus on the most important things wey be food, shelter, transportation
 etc. If e de possible to learn one trade, begin de use am hustle by di side, dat one fit help to earn extra income for your project.
Activity: 560
Merit: 161
I know the time which we are right now is a difficult time because of how price of every commodities and services have skyrocketed.  But I know even with this increase of price in everything we can still meet up with our projects and plans, this can easily achieved if we plan well by avoiding some life styles. When the economy was better drinking everyday in clubs was a lifestyle some people lived and still meet up with their personal projects but right now it is not very possible for a salary earner to go out and drink every day to still meet up with important projects.

Right now food commodities are very expensive in the market,  but it is better for one to buy this food stuff in the market and make your food yourself than to go to eateries everyday to buy food. If you calculate the money you spend in eateries to get food for the month it can x3 or x4 of the money you can use in getting food to stuck in your home. Meeting up with project in this hard season one  just needs to be very discipline on how money is been spent and you will still live happy life.
Pages:
Jump to: