Pages:
Author

Topic: Forse koersdaling bitcoin - page 3. (Read 2966 times)

legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
December 07, 2013, 08:23:19 AM
Ik heb er nog een hoop, diverse gekocht maar nog meer gemined.

Voorlopig geen 'buy orders' meer voor mij wat betreft die dingen, al keldert de waarden van die dingen inderdaad naar een dieptepunt als iedereen zo gaat denken :\
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
December 07, 2013, 08:19:29 AM
Ook de verhoudingen van de altcoins t.o.v. de bitcoins worden minder ;|.

Ik ben benieuwd hoe lang dit doorgaat. Wellicht krabbelt alles morgen weer omhoog, maar wie weet krijgen we te maken met een serieuze crash de komende tijd.

altcoins kan je vergeten, die gaan nu volgens mij zwaar naar beneden gaan. Misschien met uitzondering van de LTC, die zal niet zo zwaar meer zakken denk ik.
Altcoins moet je kopen als bitoin lang stabiel/licht stijgend is en verkopen als bitcoin piekt, dan heb je vette winst (in BTC termen)  Grin
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
December 07, 2013, 08:11:51 AM
Ook de verhoudingen van de altcoins t.o.v. de bitcoins worden minder ;|.

Ik ben benieuwd hoe lang dit doorgaat. Wellicht krabbelt alles morgen weer omhoog, maar wie weet krijgen we te maken met een serieuze crash de komende tijd.
newbie
Activity: 26
Merit: 0
December 07, 2013, 07:42:09 AM
Banken kunnen bitcoin niet verbieden. Is een beetje sentiment creeeren waarschijnlijk. Iemand doet er in ieder geval zijn/haar voordeel mee..

Banken kunnen geen bitcoin verbieden maar overheden kunnen het gebruik wel zeer zwaar regulariseren.

En wie zit er in de beheerraden van de banken? Inderdaad, voor een groot deel zij die de overheid uitmaken.

Ik wens de believers alle geluk toe maar ik begin het bitcoin en altcoin verhaal alsmaar pessimistischer in te zien.
full member
Activity: 224
Merit: 100
December 07, 2013, 07:28:30 AM
ze kunnen de rekeningen van bedrijven die het verkoop/aankoop van bitcoins aanbieden in china.
op die manier zetten ze die wel blok. of de chinezen moeten werken via rusland.

de prijs zal zeker terug omhoog gaan, de vraag is alleen wanneer.

Ik ben al blij dat ik aan de interessante koers nog wat miners heb kunnen aanschaffen  Grin
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
December 07, 2013, 07:24:49 AM
komt dit niet gewoon door een masale dump van de chinesen?
nu de chineese banken bitcoin transacties zullen blokkeren?

ik dacht dat de prijs wel terug naar boven zal gaan. (allez ik hoop het toch, had juist wat litecoins op 25 euro gekocht)

grtz

Banken kunnen bitcoin niet verbieden. Is een beetje sentiment creeeren waarschijnlijk. Iemand doet er in ieder geval zijn/haar voordeel mee..
full member
Activity: 224
Merit: 100
December 07, 2013, 06:48:26 AM
komt dit niet gewoon door een masale dump van de chinesen?
nu de chineese banken bitcoin transacties zullen blokkeren?

ik dacht dat de prijs wel terug naar boven zal gaan. (allez ik hoop het toch, had juist wat litecoins op 25 euro gekocht)

grtz
sr. member
Activity: 266
Merit: 250
December 07, 2013, 06:40:07 AM
Het is een gekkenhuis, ongezonde fluctuaties  Tongue
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
December 07, 2013, 04:48:20 AM
Even deze topic openen, want de andere is niet echt juist meer.

Zoals je kan zien is er een crash geweest deze nacht.
De hype was blijkbaar te groot.

Tegen mijn vrienden die vroegen of ik bitcoin voor hen kon kopen (ze vroegen het toen bitcoin boven de 900 USD uit kwam) zei ik: je kan nu kopen, maar het kan misschien nog crashen naar 500 USD, misschien zelfs 300 USD. Als je nu koopt en het crasht moet je het een half jaar bijhouden, en dan zal je hoogstwaarschijnlijk wel weer winst hebben. Sommigen luisterden deels naar dit advies en gaven me de opdracht kooporders te zetten tussen 850 en 750 USD.

Dit advies geef ik nu ook aan de nieuwe mensen hier. Kijk eens naar de geschiedenis. De mensen die in april voor 266 USD hebben gekocht, zijn nu nog steeds tevreden, want ze hebben hun geld verdubbeld. Maar velen zullen met verlies verkocht hebben na de crash rond 100 USD.

Een belangrijke regel is dan ook: investeer geen geld dat je niet kan missen.

Pages:
Jump to: