Pages:
Author

Topic: Har jag rätt i att Sverige ligger efter i krypto? Varför? - page 2. (Read 330 times)

newbie
Activity: 77
Merit: 0
Hej,  bor heller i Sverige längre men för mig verkar det som på vad jag hör av polare, som att det är mera Meetup och sådant som gäller, inte så mycket specifika forum.

Så är det säkert, men det borde ju gälla i det flesta länder. Jag går gärna själv på Meetup, det är ju roligare att träffa folk i verkliga livet, men det borde väl finnas något tillhåll på nätet också?
newbie
Activity: 12
Merit: 0
Bor inte i Sverige, men jag har fått intrycket att det inte händer så mycket på krypto-fronten i Svedala.
Har jag fel? I så fall varför?
Ingen kan ju påstå att Bitcointalk är fullt av massa spännande projekt. Finns det andra forum för svenskar inom krypto?

Sverige ligger efter i allt, bara att inse.
newbie
Activity: 23
Merit: 0
Hej,  bor heller i Sverige längre men för mig verkar det som på vad jag hör av polare, som att det är mera Meetup och sådant som gäller, inte så mycket specifika forum.
newbie
Activity: 77
Merit: 0
Att ingen svarar på det är kanske ett svar i sig självt...
newbie
Activity: 77
Merit: 0
Bor inte i Sverige, men jag har fått intrycket att det inte händer så mycket på krypto-fronten i Svedala.
Har jag fel? I så fall varför?
Ingen kan ju påstå att Bitcointalk är fullt av massa spännande projekt. Finns det andra forum för svenskar inom krypto?
Pages:
Jump to: