Pages:
Author

Topic: Hoe je met een beperkt bedrag je levensstandaard kan verbeteren - page 2. (Read 376 times)

legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
[snip] Albert Einstein heeft destijds gezegd[...][snap]

Einstein heeft ook gezegd:

Quote from: Albert Einstein
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
Dag beste Nederlandse community members,

Even een kleine introductie. Ik ben Kevin, 35 jaar. Ik ben afkomstig van België maar woon sinds 3.5 jaar in Spanje. Ik ben 15 jaar zaakvoerder geweest van een kleine bouwfirma. Na 15 jaar 24/7 met men zaak bezig te zijn, besloot ik om gas terug te nemen en meer quality time met men gezin door te brengen. Dus ik besloot men zaak te verkopen en met men gezin een nieuw leven op te starten in Spanje. Sinds mijn verhuis heb ik van mijn passie, crypto, men broodwinning gemaakt.

Ik heb 3 jaar geleden een kleine trading cursus gevolgd en ben sindsdien aan de slag gegaan als fulltime trader. Daarnaast heb ik een deel van mijn winsten geïnvesteerd in men eigen mining rigs die door een vriend van mij in Noorwegen worden beheerd.

Ik heb alles wat ik maar kan verlangen in het leven, maar naast mij zijn er zo veel mensen die het met zo veel minder moeten doen. Er zijn duizenden mensen die iedere maand de eindjes aan elkaar moeten knopen, zo veel mensen die zichzelf andere dingen moeten ontzeggen om tijdens de zomermaanden hun gezin een mooie vakantie aan te bieden, zo velen die extra baantjes moeten aannemen om eindelijk hun droomhuisje te kunnen kopen.

Daarop besefte ik dat er een manier moet zijn om deze mensen verder te helpen zonder dat ze een extra baan moeten nemen, zonder dat ze zichzelf zaken moeten ontzeggen of zichzelf moeten dubbel plooien om bepaalde doelen te bereiken. Voor vele mensen zouden 3-4 extra maandsalarissen per jaar al een serieus verschil maken. Het enige probleem mensen in zulk een situatie hebben meestal niet zo veel middelen om dit doel te bereiken.

Dus ben ik een manier gaan zoeken om deze mensen te kunnen verder helpen zonder dat zij diep in hun buidel moeten gaan en een geloofwaardige manier om het doel te bereiken. Meestal zijn het deze groep mensen die zich laten vangen door de vele scams, ponzi en hyip programma's die er voorhanden zijn op medium zoals FaceBook en dergelijke.


Ik heb verschillende modellen die kunnen toegepast worden, maar mijn 100€ compound model zou voor iedereen of toch de meeste personen haalbaar moeten zijn en kan al een wereld van verschil maken voor een heleboel mensen.

Door het strikt volgen van mijn 100€ compound model moet iedereen in staat kunnen zijn om na 12 maanden minstens 3778€ bij te schrijven op zijn bankrekening. Misschien als echte crypto belegger zal je zeggen 'pfff 3778€'. Begrijp ik volkomen maar plaats jezelf in de schoenen van dat gezin met 2 kindjes die maandelijks amper de eindjes aan elkaar kunnen knopen om toch maar op vakantie te kunnen gaan.

3778€ is voor velen 3-4 extra maandsalarissen en zou voor velen al een wereld van verschil maken.


Ik heb meerdere modellen met hogere bedragen en met een 50% of 75% compounding formule maar ik ga even de werking van het 100€ compound model toelichten omdat deze formule haalbaar moet zijn voor de meeste personen.


100€ compound model

Als introductie wat is compounden.

Compounden is hetzelfde als 'herinvesteren'. Je herinvesteert je winsten om je winsten op hun beurt extra winsten te genereren. Dit kan op wekelijkse basis, maandelijkse of jaarlijkse, maar door actief te zijn in crypto trading laat het ons toe om het compounding model op dagelijkse basis toe te passen.
Compounden kan het beste vergeleken worden met een sneeuwbal. Je begint met een klein balletje op de top van een berg en laat je balletje rollen. De sneeuwbal zal hoe langer hoe sneller groter en groter worden. Dit is exact hetzelfde met compounden. In begin zal je denken ' Is dit alles?'. Maar als je geduldig bent en het schema strak volgt dan zal je op lange termijn je kapitaal sneller en sneller zien groeien.

Dit is geen fabeltje maar gebaseerd op effectieve berekeningen en statistieken.

Albert Einstein heeft destijds gezegd “Compound interest is the 8th Wonder of the World...
                                                        He who understands it earns it...
                                                        He who doesn't pays it!”





Hoe ga je te werk and wat heb je nodig voor het 100€ compound model

Benodigdheden
  • Uiteraard heb je 100€ nodig in BTC of andere crypto om te starten
  • Een crypto trading account (Maakt niet uit welke zolang je maar op USD of USDT markt kunt traden)
  • Geduld!!! Dit is geen snelrijkformule. Je moet het geduld hebben om je startkapitaal een jaar te laten werken zonder maar 1€ af te halen.
  • Dagelijks een beetje tijd om je trade(s) uit te voeren.

Hoe werkt het?

Het model is uitgewerkt op een 1% dagelijks rendement wat een niet zo moeilijk te doel is om te bereiken. Vanaf dag 1 werk je met dagelijkse doelen die moeten bereikt worden. Al hetgeen dat je extra maakt is meegenomen en zal je einddoel enkel maar overtreffen.


Stap 1
Je start met 100€ te deposited op je crypto trading account. Zorg ervoor dat je voor de rest geen crypto houdt op dat portfolio. Dus zorg dat je voor deze methode een nieuw trading account aanmaakt of een bestaand account gebruikt dat leeg is.

Stap 2
Naargelang de actuele situatie laat je je deposit in BTC staan of je converteert naar USDT.

Stap 3
Screen je charts en start met traden. Voor deze strategie gebruiken we enkel de trading pairs xxx/USD of xxx/USDT. De reden daarvoor is dat deze strategie als einddoel heeft je fiat waarde te laten stijgen.

Stap 4
Neem je compounding calculator erbij en bereik je dagelijkse doel dmv enkele trades uit te voeren.

Stap 5
Herhaal stap 4 iedere dag gedurende een gans jaar.

Stap 6
Pluk de vruchten van een jaar lang doorzettingsvermogen en geniet van je opbrengsten.


Tips

  • Blijf ten allen tijde rustig. Als je hebt aangekocht en de coin blijft dalen, zeker niet in paniek verkopen.
  • Wordt niet te overmoedig. zodra je je dagelijkse doel hebt bereikt of meer winst hebt gemaakt dan nodig, stop met traden en doe je account dicht. Je kan blijven traden maar je kan je winsten terug verspelen.
  • Zorg ervoor wanneer je je trading account afsluit je holdings in USDT of USD staan. Laat je je holdings in crypto staan loop je het risico om de dag erna wakker te worden en zien dat je winsten verdwenen zijn.
  • Kijk niet naar de huidige waarde van BTC of andere crypto. Dit model heeft als doel je fiat vermogen uit te bouwen. Dus maak je nu 1% wanneer BTC 3000, 6000 of 20000 staat, maakt totaal niets uit. Je dagelijkse doel is 1% winst te maken op je huidige kapitaal


Doel

Doel van dit model is je fiat vermogen op te bouwen door het behalen van je dagelijkse doel, niet meer niet minder. Het doel is om dagelijks 1% rendement te halen op het vermogen dat je op dat moment hebt. Alle percentages boven de 1% zijn meegenomen maar zeker geen must. Het behalen van meer dan 1% rendement per dag resulteert in een groter eindresultaat of in slechtste geval om een paar mindere dagen op te vangen.

Maar hou jezelf aan de 1% rendement per dag. Wordt niet lui. Behaal je bv 4% rendement op dag 1 denk dan niet yes ik kan lekker 4 de 3 dagen niets doen en pas op dag 5 terug beginnen traden.

Dus gouden regel!!!!

Ga iedere dag voor je 1% rendement ongeacht je resultaten de dagen ervoor. Je toewijding zal enkel maar beloond worden.




concreet voorbeeld:

Je start met 100€ ($ in screenshot) en je volbrengt je dagelijkse doelen

Dag 1 Behaal 1% rendement ofwel een winst van 1€($)
Dag 2 Behaal 1% rendement ofwel 1.01€($) op je bedrag van 101€($)
......
Dag 365 Behaal 1% rendement ofwel 37.41€($) winst.




Samenvatting

Door met 100€ te beginnen en dagelijks een rendement van 1% na te streven zal je door middel van het compounden het jaar afsluiten met een bedrag van 3.778€($) wat neerkomt op een rendement van 3.578%!!!!!!



Wat te doen als je winstpercentage hoger ligt dan de vooropgestelde 1%?

Stel Dag 1 je hebt een paar goede trades gedaan en je sluit af met 5% winst en je eindigt met een balance van 105$ die dag. Voor je dag 2 doel te bepalen zoek je in de tabel de laatste dag die je kan coveren met je balance.

In de tabel zie je dat je het bedrag van dag 4 kan coveren. Dag 5 net niet want daar kom je 0.10$ voor te kort. Ook al is het maar 0.10$ blijf bij de strategie en blijf stap per stap volgen.
Je doel is het bereiken van 1% winst. Dus ga voor die 1% winst. Dus je volgende doel is het behalen van 1.04$ profits voor de volgende dag.



Wat te doen als je dagelijkse target niet behaald?

Dit kan maar op 1 manier gebeuren en dat is wanneer je een positie hebt aangenomen en de prijs toch verder blijft dalen. Er is geen andere mogelijkheid, want er zijn tientallen dagelijkse mogelijkheden om 1% winst te behalen.
Blijf gewoon rustig en wacht tot de markt zich terug herstelt.

Hoe dit te vermijden?

Je kan omdat je met een beperkt kapitaal werkt steeds je volledige holdings op 1 trade zetten en snel 1% winst maken, Maar om verliezen te beperken raad ik aan om een positie in te nemen met maximaal 10-20% van je kapitaal. Moest de prijs verder dalen dan heb je nog steeds reserve om extra aan te schaffen. Het kan geen kwaad om 5-10 verschillende posities te hebben in een coin. Winsten die je maakt op je goedkoopste posities maken steeds de mogelijke verliezen goed van de duurdere posities.



Wat als ik het doel van 3,778$ bereik vooraleer de termijn van 365 dagen is verstreken?

Wijk niet af van je plan!!!!

Trade 365 dagen en probeer iedere dag je 1% rendement te bereiken.

Stel door regelmatig 3-4-5% winsten te behalen op 1 dag bereik je je doel al na bijvoorbeeld 280 dagen wat niet uitzonderlijk zou zijn. Je kan zeggen van yes ik heb het gehaald, haalt je winsten af en gaat lekker feesten of reisje boeken. Dat is natuurlijk je volste recht, MAAR wat als je gewoon doorzet en je 365 dagen volbrengt

Stel je hebt op dat 280 je doel van 3,778€ bereikt. Dus in principe heb je nog 115 dagen te gaan. Stel je trade gewoon verder en laat staan dat je gewoon iedere dag je 1% doel bereikt. Wat is dan het resultaat?

Door door te te zetten en je gewoon aan het 365 dagen plan te houden kan je je kapitaal aanzienlijk verhogen.

IPV je winsten af te halen en gewoon door te gaan ga je ipv 3,778€ na 365 dagen maar liefst een bedrag van 11,863€ kunnen bijschrijven!!!!!






Conclusie:

Met maar een startkapitaal van 100€ kan je veel, heel veel bereiken zolang je je aan een plan houd en hier niet van afwijkt. Doorzetters worden op het einde van de dag altijd beloond.

Met maar 100€ kan je je leven een nieuwe wending geven. Stel dat je je doel tijdens jaar 1 bereikt of overtreft en je kan jaar 2 aanvangen met 200-300-500 of zelfs 1000€. Stel jezelf voor wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb deze strategie zelf toegepast en gemerkt dat deze strategie 100% waterdicht is en je geen genie hoeft te zijn om dit doel te bereiken. Naast mezelf heb ik in Spanje reeds 100+ mensen op weg geholpen om deze doelstellingen te bereiken. Iedere persoon heeft het in zich om te bereiken wat hij wil.
Deze strategie kan toegepast worden door de doorwinterde trader of door iemand zonder enige ervaring. Ik begeleid mensen tijdens de ganse periode en ik beheer een paar portfolios voor mensen die wel willen maar gewoonweg de tijd niet hebben om het zelf te doen.

Alles is mogelijk zolang je er zelf maar in gelooft!!!!




Service


Zoals eerder vermeld ben ik in mijn leven al zeer succesvol geweest en ik bied mijn service niet aan om er rijk van te worden. Naar mijn mening moet iedereen de kans krijgen om gebruik te maken van mijn strategieën.

Wat doe ik?

De strategieen die ik uitgewerkt heb, gaan tot een startkapitaal van 1000€. Hogere bedragen zijn mogelijk maar raad ik niet aan. Tot 1000€ is de 1% per dag strategie doenbaar. Hoe hoger je bedrag hoe moeilijker het is om 1% per dag te realiseren.

Ik beschik over tientallen strategieën voor startbedragen van 100€ tot en met 1000€
  • Strategieen om je fiat value uit te bouwen
  • Strategieen om je crypto value uit te bouwen
  • combi strategieen om tegelijkertijd je fiat en crypto value uit te bouwen
  • Strategieen waarbij je dagelijks een bepaald % kunt withdrawen

Voor iedere wens bied ik een volledige uitgewerkt plan aan.

- Doorwinterde traders kunnen mij om een uitgewerkt plan vragen en dit volledig op hun eigen houtje uitvoeren.
- Mensen met een beetje trading ervaring en tijd, kan ik een jaar lang ondersteuning geven
- Mensen met '0' trading of crypto ervaring of tijd kan ik portfolio management aanbieden waarbij je account door mij wordt beheerd 
  totdat je de tijd of ervaring hebt om zelf je account te managen.

Voor dit alles reken ik maar een symbolische '10€' aan voor een gans jaar. Zoals gezegd 'i am not in it for the money but to help people'.
Daarna ben ik afhankelijk van de goodwill van mijn klanten. Zijn zij tevreden van mijn help en ondersteuning dan zijn zij vrij om mij een tip te sturen maar is geen verplichting.

Enkel voor het portfolio management reken ik 10% van de winst aan als commission fee omdat daar meer tijd in gaat.



Hopelijk vind je deze post interessant en kan het jou of personen die je kent, ondersteunen naar een mooiere toekomst. Deze strategieen heeft het leven van al meer dan 100 mensen verandert en het kan ook jou leven of dat van mensen rondom jou veranderen.

Zend me gerust een PM met vragen of om te connecten via FB, Skype, WhatsApp of telegram
Pages:
Jump to: