Pages:
Author

Topic: [Info] Scams... Συζήτηση για τα νέα scam στο χώρο του Bitcoin - page 5. (Read 18922 times)

newbie
Activity: 3
Merit: 0

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις συμβουλές!!!
Είναι αλήθεια ότι είμαι άσχετος στη κατασκευή - προώθηση ιστοσελίδων.
Πάντως, σήμερα πρόσεξα πως αν κάποιος αναζητήσει στα Ελληνικά Onecoin - απάτη, το blog Μου βγαίνει στα πρώτα αποτελέσματα...
legendary
Activity: 1064
Merit: 1003
αν φοβασαι μην πεσεις θυμα δεν θα δεις και μεγαλα κερδη!
ειναι αυτο που λενε "αν φοβασαι να αγαπησεις ειναι σαν να μην εχεις ζησει" Wink
legendary
Activity: 910
Merit: 1000
Εγώ έχω πέσει θύμα scam σε ένα cloud mining site (δεν θυμάμαι καν ποιο ήτανε) αλλά ως ελαφρυντικό έχω την απειρία (ήτανε μερικά χρόνια πριν), τη μεγάλη διαφήμιση που είχανε κάνει και τα αποδεικτικά πληρωμών που ανεβάζανε τότε όλοι...

Κι εγώ είχα εισπράξει αλλά εννοείται ότι δεν πρόλαβα ROI και κάποια στιγμή το έκλεισε το μαγαζί ο τύπος και εξαφανίστηκε με κάμποσα BTC.

Η χασούρα δεν ήταν μεγάλη τότε, αλλά το πάθημα έγινε μάθημα!
legendary
Activity: 3402
Merit: 1142
Ιntergalactic Conciliator
εγώ το δηλώνω ξεκάθαρα ότι ποτέ δεν έχω πέσει θύμα scamcoin και ούτε πρόκειται
full member
Activity: 294
Merit: 101
Όλοι εχουμε πεσει θυμα scam ειτε το παραδεχομαστε ή οχι. Οποιαδηποτε ενημερωση κανει καλο... ας ειναι και ερασιτεχνικη...
full member
Activity: 294
Merit: 101
newbie
Activity: 50
Merit: 0
Συμφωνώ ότι το εάν θέλει να το δει πιο σοβαρά θα πρέπει να πάει σε δικό του domain.

Το παραπάνω που έγραψα πήγαινε ως απάντηση στον φίλο Nonos που έσπευσε να απαντήσει όπως απάντησε, θέλω να πιστεύω καλοπροαίρετα.

Χωρίς να θέλω να δημιουργώ έριδες, αυτή ήταν η προσωπική μου άποψη για αυτό που είδα.
Μου αρέσει οι άνθρωποι να κάνουν επιλογές και να τις στηρίζουν. Δεν θα κόψω τα φτερά κάποιου που προσπαθεί να πετύχει κάτι, αλλά το συγκεκριμένο "site" και η παρουσιασή του εδώ μόνο αποστροφή μου προκαλεί.