Pages:
Author

Topic: Kan ik Bitconnect wel of niet vertrouwen? - page 2. (Read 1668 times)

member
Activity: 91
Merit: 10
Javascript Developer / Technical writer, blogger
full member
Activity: 406
Merit: 111
newbie
Activity: 48
Merit: 0
November 01, 2017, 08:01:57 AM
Bedankt voor jullie wijze raadgevingen. Ik denk dat ik er verder ook maar weg van blijf.

Ik blijf er persoonlijk ook van weg
member
October 24, 2017, 04:23:21 PM
Bedankt voor jullie wijze raadgevingen. Ik denk dat ik er verder ook maar weg van blijf.

newbie
Activity: 32
Merit: 0
October 24, 2017, 07:41:00 AM
Zoals MoonIsBlue al zei, het is een ponzi scheme. Dus de oude investeerders krijgen het geld van de nieuwe investeerders. Vroeg of laat houd dit op en knalt het waarschijnlijk uit elkaar. je kan er veel winst mee maken. Maar ook in een klap veel verliezen als het systeem valt. Kies wijs
full member
Activity: 406
Merit: 111
October 24, 2017, 03:52:10 AM
Geen, want het is hoogstwaarschijnlijk een ponzi en dus blijf ik ervan weg. De mensen die het promoten verdienen grof geld aan verwijzingen (affiliate). En zij verdienen dan % over gestorte bedragen. Vooral bij youtubers is deze ponzi erg populair, logisch want zij bereiken veel mensen en kunnen daarom veel mensen verwijzen.

Ik zag ook een topic voorbij komen over Bitconnect, iemand die best wat onderzoek gedaan had en tot de conclusie kwam dat dit een nieuw HYIP is van een bekende ponzi schemer.

*even zoeken naar de topic* Verrek kan 'm niet vinden. Maar ik zou ervan weg blijven het zijn toch echt wel mensen (ik ken er zelf ook een paar) die het snelle geld zoeken en elke mogelijke reden vinden/bedenken om BCC te verdedigen op de meest irrationele manieren. Een kennis van mij probeerde mij ook erin te krijgen via zijn verwijzingslink en ik zei dat het een ponzi was, na wat te discussieren en ik talloze voorbeelden erbij heb gehaald van GROTE investereerders die ook gevallen zijn voor ponzi's en dat het soms best lastig kan zijn er door heen te prikken werd die boos en wat gevoelig, nou ik heb gewoon gezegd voel je je nu beledigd? Hij gaf inderdaad toe dat die zich dom voelde maar bleef geloven in BCC, gelukkig was die dan nog wel zo volwassen om er geen probleem van te maken (tis ook niet mijn schuld) maarja I don't care.

Zijn geld, uw geld, u moet het zelf weten. Ik zeg je alvast het is een ponzi. En zij kunnen elk moment sluiten en weglopen met de grote hoeveelheden BTC en je achterlaten met een de waardeloze coin BCC.

Naar mijn mening zijn het toch ook wel de minder bedachtzame types die hier aan meedoen. Scammers spelen vaak in op de zwaktes van mensen (gierigheid, onzerkheid en kudde mentaliteit). BCC is wel gierigheid en kudde mentaliteit. Geen belediging, het is juist goed als zulke dingen gezegd worden want dan weet je waar je aan toe bent.
Heb zelf ook op de harde manier geleerd. (alleen dan wel online, geen echt geld. Maar de methodes zijn hetzelfde gegarandeerd.)

Wat kun je van games toch veel leren Smiley
member
October 24, 2017, 03:36:15 AM
Onlangs heb ik voor het eerst wat BTC uitgeleend aan Bitconnect. Voor nu zonder problemen. Alleen als ik een beetje onderzoek doe, kom ik ook slechte verhalen tegen, zoals Ponzi scheme, geen informatie over het bedrijf, etc. Wat is jullie ervaring met Bitconnect?
Pages:
Jump to: