Pages:
Author

Topic: İlginç yolculuk anılarınız (Read 602 times)

hero member
Activity: 1111
Merit: 525
CryptoTalk.Org - Get Paid for every Post!
April 21, 2018, 01:06:21 PM
#22
Buna benzer bendede olmuştu.Cumartesi mesaiyi bitirmişim maksatım sabahlamak açmışım pcyi oturmuş nevale falan vakit öldürüyorum gece saat 3 olmuş baktım gözler kapanıyor dedim yaşlanmışız yatalım artık ve yattım . Gecenin karanlığı yine dururken telefon zır zır ötmeye başladı dedim alarm herhalde ekranı kapatmadan sesi kıstım 2 kere daha böyle olunca baktım ekrana arayan patron :"Oğlum işte İstanbul'a şöyle bi müşterimiz gelecek acilen uçağa atla git karşıla gezdir.Tamam dedim araba serviste hemen havaalanı servisi ayarlamam lazım aradım 30 dakika sonraki servise yer ayarladım. Saat 7de uçak var. yarım saatte duş al hazırlan falan gittim.Adamların uçağı 10da inecekmiş.Araba kiraladım İstanbul'da arabanın içinde oturuyorum ama gözlerimden uyku akıyor ama uyuyamam . Neyse geldiler falan İstanbul'da o gün baya gezdirdim.Sonra bizim şehire götürmem gerek 9 saatlik yolu uykulu gözlerle gittim.Bunları otele bıraktım . İzmir havalalanına gidip arabayı teslim etmem gerekiyor.Gittim teslim ettim. Geri geldim yattım. Sonra kalktım telefonda yaklaşık 30 çağrı 100 ü aşkın mesaj . Meğer koca pazartesiyi uyuyarak geçirmişim Cheesy
jr. member
Activity: 84
Merit: 7
Community Manager at Bitsurf.eu
April 21, 2018, 12:31:39 PM
#21
Almanya'dan Türkiye'ye dönüyordum. Frankfurt dan binecektim uçağa. Başka bir şehirde olduğum için ilk trenle Frankfurt'a geçmem gerekiyordu uçağa yetişebilmek için. Bende uyuya kalırım treni kaçırmayayım falan diye uyumadım. Trende de ineceğim yeri kaçırmamak için uyuyamayınca zombi gibi gittim havaalanına. Neyse uçağa bindik en sonunda, benim de yerim en arkanın bir önünde, cam kenarındayım ve yanımdaki iki yer de boş. iyi rahat uyurum derken pilot anons yaptı hava trafiğinden gecikmeli kalkıcaz diye. Benim suratımda bi gülümseme tabi. Grin Bir uyumuşum varya, uçak 1 saat havaalanında beklemiş, kalkmış, yanıma bi teyze gelmiş yan taraftaki üçlülerde arkadaşı var diye onunla konuşmuşlar yol boyu, uçak inmiş hiçbirini duymamışım. En son hostes gelip uyandırmıştı 4 saat falan aralıksız uyumuşum. Yolculuk yaparken ilk defa öyle deliksiz uyumuştum.
Activity: 1092
Merit: 254
April 20, 2018, 04:49:07 PM
#20
Çok ilginç değil anılarım fakat aklımda kaldı, ankaradan istanbul'a geçme anım. Hızlı trene vapura son anda bindim dönerkende uçağıma 1 dk kala binmiştim. Hepsi trafikten dolayı olmuştu çok şanslıyım.
Activity: 148
April 20, 2018, 04:27:45 PM
#19
afyon otogara her uğradığım yolculuk ilginçti.bir şehirde ki herkes mi problemli olur  Grin
Activity: 210
ARIZN - Tokenised Crowdfunding Platform
April 20, 2018, 03:51:45 AM
#18
türkiye turu yapmıştım 5 sene önce şehirler arası mesafenin bu kadar uzun olduğunu orada görmüşmüş ülke büyükmüş harbiden maşallah

türkiye büyük hocam, 2 tane almanya kadar alan çıkıyor sırf normalde, bir de dağları tepeleri düzlersen 5 tane çıkar
Activity: 322
Merit: 16
April 20, 2018, 02:48:05 AM
#17
Yıl 2009 bir iş için İstanbul'dan Bursa'ya gitmem gerekti. Sabah erkenden toplantıda olmam gerekiyordu ve bakımda olduğu için otobüsle gitmem gerekti. Gece otobüse bineyim yolda uyur sonrasında kendime çeki düzen verip doğrudan toplantıya geçerim dedim. Demez olaydım! Neyse velhasıl bindik otobüse 1 saat geçti geçmedi diğer tarafta koridorda oturan şişman bir kardeşimiz o güzel uykusuna daldı ve dalmasıyla horlaması bir oldu.  Ama ne horlama... Herif inene kadar yıktı ortalığı. Muavin 50 kez uyandırdı adamı ama adam her seferinde saniyesinde yeniden başladı horlamaya. Hayatımda hiç etmediğim kadar küfür etmiştim o gün.

ah o horlayan insanlar. ondan daha kötüsü yanına oturan ve konuşmayı çok seven ihtiyar amca. devamlı bir şey anlatma derdinde.
Activity: 112
April 19, 2018, 02:01:52 PM
#16
valla 1980 yılında arabayı polis bastı
Activity: 127
January 22, 2018, 05:26:47 PM
#15
10 günde araba ile tek başıma Doğu Avrupa gezisi yaptım. İlk fırsatta yeniden gezeceğim.
Activity: 94
January 22, 2018, 03:22:48 PM
#14
Activity: 14
January 22, 2018, 09:25:02 AM
#13
en sevdiğim üniversite yıllarında

izmir - istanbul - istanbul sakarya - sakarya- konya - konya bodrum bodrum istanbul - istanbul izmir arası non stop otostop yolculuğum olmuştu neler gördük neler geçirdik .. hikayeler cok uzun kısaca bir dizi film çıkar resmen Cheesy maziler maziler
hero member
Activity: 1111
Merit: 525
CryptoTalk.Org - Get Paid for every Post!
January 22, 2018, 09:11:28 AM
#12

İyi sabretmişsin hocam sen Cheesy Ben de bir kere otobüste kavga etmiştim. Adam koltuğunu yatırmış pezevenk sonuna kadar uyardım bir kere düzeltti aradan 1 saat geçti yine yatırdı yine uyardım bu sefer indirime gitti gavat yarım saat sonra tekrar son kez uyardım bak bilader bu kaçıncı oldu diye düzelt şu koltuğu düzeltmiyorum lan dedi ve hayatımda attığım ilk kafanın muhatabı olmuştu Cheesy
Activity: 196
January 22, 2018, 07:58:36 AM
#11
bir keresinde eski bir kartalla yolculuk yaparken araba yanmıştı. kaputtan alevler yükseldi. sonra kenara çekip sönmesini bekledik büyük bir soğuk kanlılıkla şaşırmadık çünkü. öyle saçma bi anı.
Activity: 420
Merit: 260
January 21, 2018, 06:44:38 PM
#10
Activity: 82
Merit: 13
January 21, 2018, 06:33:19 PM
#9
Çok yakın bir arkadaşım, sevgilisinin ailesi ile tanışmaya gidiyordu.Ben de memlekete gidiyordum, aynı otobüste gittik. Cırcır oldu her gördüğü tuvalete girdi. Korku böyle bir şey heralde. Grin
Activity: 98
January 21, 2018, 06:24:11 PM
#8
Gecenin köründe otobüs arıza yaptı, bir dinlenme tesisine çekti şoför. Adamın biri çay istedi, garson bana da sordu ben de cebimdeki bozuk paraları kurcalıyordum, çayı söyleyen adam herhalde param yok sandı bana da ısmarladı muhabbet ettik filan, aslında çay param vardı...
Activity: 14
January 18, 2018, 05:11:27 PM
#7
ahahaha anılar güzel  ya Cheesy
Activity: 84
September 26, 2017, 02:13:31 PM
#6
Beyler toplanin anlatıyorum . Birgun pamukkalede seyehat ediyorum koltuk numaram 42 falan boyle arka sağ taraflarda koridor tarafında oturuyorum . Yolculuk kocaeliye . Yanimdaki arkadaşımda horul horul uyuyo . Bende film falan izledim sonra taktım kulaklığı müzık dinliyorum . Hava da aydınlanmak üzere.
Neyse bu arada çaprazımda da sarışın mavi gozlü kısa şortlu bi kız var sıkıntidan onu kesiyorum falan Cheesy Kızda telefonuyla oynuyo . Telefonun menüsünde вжвщузіж влвщізжі влвл diye rusça harfler var kız yabanci belli .
Herneyse simdi gelelim hikayenin asıl hero'su bizim piç muavine . Orospu cocugu surekli geliyo kiza fanta kola püskevit ikram ediyo yavşıyo bildigin kiza. Bende orda yolculugun basindan kalma bayat çiziden tirtıklıyorum .
Yolculuk bu sekilde devam ederken yalovaya geldik ve bizim rusun yanindaki bağyan indi ve 2 kisilik koltukta bizim rus uyku moduna geçmeye başladi . Bi saga donuyo bacakları topluyo oraya doniyo buraya donuyo of nasil sexy. Bende uzaktan ceylana pusmuş aslan gibi gözetliyorum. Tam bizim bu pezevenk muavin kıza dogru usul usul yaklaşıyo ve kürt ingilizcesiyle ' come , come diyip elliyle isaret yapiyo . Bu sirada otobuste ölüm sessizligi var herkes de uyku modunda . Bizim rusta kalkip gitmez mi. Ulan nereye gidiyon amk öyle her gel diyene . Neyse beyler bilenler bilir bu söförlerin uyudugu yeri hani şu orta kapınin ordaki . Bu ibine aldı kızı kendi de girdi iceriye yalovadan kocaeliyr gelene kadar icerden cikmadilar . Kesin catur cutur kaydi göt . Bende kulakliktan azer bülbül dinleyip memleketimden kocaeliye varmak üzere olmanın verdigı hüzün ile yürümeyi düsündugum kiz gibilirken usul usul dertlenip , kiskanmiştim . O muavin bunu okursa onun burdan amina koyim . Buda boyle bi animdir
Activity: 27
September 26, 2017, 07:22:10 AM
#5
bigün araba kulanıyom teyzem ananem dedem bide ben eküriye bak aq Cheesy neyse içlerinde genç benim tabi ama yol uzun baya zaten yaşlılar oldugundan arbada hzlıda gidemiyoz izmirden istanbula gitçem 90  km hızla bu yol bitermi aq neyse gidiyom teyzemde sürekli beni izliyo hızlı gitme uykun geldimi fln aq ne yoldu be bitmedi bitmedi siz siz olun teyzenizle yolacıkmayın arkadaşlar Cheesy
Activity: 434
Merit: 250
September 26, 2017, 07:16:04 AM
#4
Trabzondan Batuma gitmek için otobüse bindik teyze uyuyodu otobüs mola verdiğinde sonra herkes otobüse geri binince kadıncağız sıçradı 'Uyy teröristler saldırdu' diye zor sakinleştirdik Cheesy
Activity: 28
August 14, 2017, 08:19:36 AM
#3
tren tuvaletinde 2 saat yolculuk yapmak da dahil mi ?