Pages:
Author

Topic: [LTC] Litecoin discussie - page 2. (Read 7159 times)

full member
Activity: 140
Merit: 100
November 16, 2013, 11:10:58 AM
#53
Jammer dat er niet meer een nede4rlandse website is waar je eenvoudig met ideal litecoins kan kopen.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
November 16, 2013, 10:19:12 AM
#52
Na de piek van een weekje terug staat de Litecoin nu ongeveer op $4,35. Da's best redelijk als je ziet waar deze altcoin op gestaan heeft Wink. Als je de grafiekjes vergelijk op http://coinmarketcap.com/ lijkt deze coin gewoon mee te groeien met het succes van de Bitcoin.

<. . . > maarhou nog een deeltje bij, je weet immers nooit of die naar 20 USD gaan ofzo  Tongue
wat is jullie plan?

Ik heb er momenteel slechts een aantal, maar deze hou ik gewoon bij. De paar euro's die deze coins momenteel opleveren interesseren me niet. Ik hou ze gewoon bij totdat ze óóit een keer meer waard worden Cheesy. Ondertussen probeer ik er zoveel mogelijk te verzamelen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
November 07, 2013, 11:05:42 AM
#51
wat is er nu eigenlijk aan het gebeuren met litecoin?
Om één of andere reden heel sterk aan het stijgen.

Ik begin erover na te denken om ze te wisselen voor BTC,

Als we 0.02 BTC naderen (of 5 USD) dan zal ik een deel verkopen
maarhou nog een deeltje bij, je weet immers nooit of die naar 20 USD gaan ofzo  Tongue
wat is jullie plan?

full member
Activity: 140
Merit: 100
September 08, 2013, 01:54:12 AM
#50

Daarna kwam het beleggings fiasco welke ineens verdween met mijn 160 btc ... poef ook weer weg en zo kan ik nog wel even doorgaan
daarop volgt het BFL drama en uiteindelijk de roof van mijn btc wallet door een of andere onverlaat

Hoe is dat gebeurd dan!?
hero member
Activity: 683
Merit: 500
September 05, 2013, 05:26:26 PM
#49
toen bitcoin de laatste week weer sterk omhoog gegaan is, heb ik een slimme beslissing gemaakt:
zoals al vroeger vaker gebeurde blijft LTC/EUR stabiel, maar daalt LTC ten opzichte van BTC.

Dus ik heb ongeveer 2 BTC omgezet in LTC tegen een koers van 0.019 BTC/LTC
Nudat BTC wat gezakt is, staat LTC ondertussen al op 0.022 BTC Smiley

Ik ga nog even wachten, maar wel weer een deel van die LTC's verkopen als BTC weer begint te stijgen.

Een leuke winst door gewoon gebruik te maken van marktbewegingen die zich al vaker hebben voorgedaan Wink
copper member
Activity: 3948
Merit: 2201
Verified awesomeness ✔
September 05, 2013, 03:34:40 PM
#48
toen bitcoin de laatste week weer sterk omhoog gegaan is, heb ik een slimme beslissing gemaakt:
zoals al vroeger vaker gebeurde blijft LTC/EUR stabiel, maar daalt LTC ten opzichte van BTC.

Dus ik heb ongeveer 2 BTC omgezet in LTC tegen een koers van 0.019 BTC/LTC
Nudat BTC wat gezakt is, staat LTC ondertussen al op 0.022 BTC Smiley

Ik ga nog even wachten, maar wel weer een deel van die LTC's verkopen als BTC weer begint te stijgen.

Een leuke winst door gewoon gebruik te maken van marktbewegingen die zich al vaker hebben voorgedaan Wink
Damn. Dat is echt slim. Verbaasd me dat niet meer mensen dat doen. Maar goed, als ik er al niet op kom, wie dan wel? Roll Eyes
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
September 05, 2013, 05:53:38 AM
#47
toen bitcoin de laatste week weer sterk omhoog gegaan is, heb ik een slimme beslissing gemaakt:
zoals al vroeger vaker gebeurde blijft LTC/EUR stabiel, maar daalt LTC ten opzichte van BTC.

Dus ik heb ongeveer 2 BTC omgezet in LTC tegen een koers van 0.019 BTC/LTC
Nudat BTC wat gezakt is, staat LTC ondertussen al op 0.022 BTC Smiley

Ik ga nog even wachten, maar wel weer een deel van die LTC's verkopen als BTC weer begint te stijgen.

Een leuke winst door gewoon gebruik te maken van marktbewegingen die zich al vaker hebben voorgedaan Wink
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 07, 2013, 07:07:12 AM
#46
https://www.mtgox.com/press_release_20130805.html

Lijkt BFL wel, nog even geduld dus  Tongue

Komt eindelijk de litecoin crash   Roll Eyes

crash denk ik niet, maar er is al enorm geanticipeerd op toevoeging van LTC aan gox. Dus ik verwacht hoogstens een prijsstijging naar 5 USD en/of 0.05 BTC en daarne zal het weer zakken naar ergens tussen 0.02 en 0.035 BTC

Just my 0.02 BTC Wink

Ik hoop het voor je, ik vind dat mtgox (wat all een minder prettige Exchange is) zichzelf naar beneden haalt (niveau Btc-e) maar de toekomst zal het leren.
Ze praten al een jaar over LTC naar mtgox .
Leg mij enkelt even uit waarom de prijs zou stijgen? Behalve dat het meer bekendheid krijgt.
Ik zie (sorry dat ik het zeg, LTC een slap aftreksel van Btc maar dat ter zijde.

Niet om de boel aftezeiken maar ik loop al zo lang mee en heb bijna alles al gezien.

Just my Bucket of Bitcoins Wink
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
August 07, 2013, 05:34:53 AM
#45
https://www.mtgox.com/press_release_20130805.html

Lijkt BFL wel, nog even geduld dus  Tongue

Komt eindelijk de litecoin crash   Roll Eyes

crash denk ik niet, maar er is al enorm geanticipeerd op toevoeging van LTC aan gox. Dus ik verwacht hoogstens een prijsstijging naar 5 USD en/of 0.05 BTC en daarne zal het weer zakken naar ergens tussen 0.02 en 0.035 BTC

Just my 0.02 BTC Wink
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
August 07, 2013, 05:30:04 AM
#44
https://www.mtgox.com/press_release_20130805.html

Lijkt BFL wel, nog even geduld dus  Tongue

Komt eindelijk de litecoin crash   Roll Eyes
hero member
Activity: 683
Merit: 500
August 07, 2013, 05:27:31 AM
#43
https://www.mtgox.com/press_release_20130805.html

Lijkt BFL wel, nog even geduld dus  Tongue
full member
Activity: 146
Merit: 100
August 02, 2013, 06:04:58 AM
#42
Volgende week ltc naar gox, gegarandeerd! mtgox kan het niet veroorloven om het nog een x af te zeggen

Laten we het hopen, maar verwacht er niet teveel van!
full member
Activity: 224
Merit: 100
July 19, 2013, 04:00:00 AM
#41
Volgende week ltc naar gox, gegarandeerd! mtgox kan het niet veroorloven om het nog een x af te zeggen

we kunnen maar hopen zeker...  Grin

het zou leuk zijn voor de LTC eens ferm omhoog te zien gaan in prijs.

grtz
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
July 18, 2013, 04:37:27 PM
#40
Volgende week ltc naar gox, gegarandeerd! mtgox kan het niet veroorloven om het nog een x af te zeggen
hero member
Activity: 774
Merit: 500
Lazy Lurker Reads Alot
July 18, 2013, 03:15:25 PM
#39
Ik vind het wel grappig dat nog steeds mensen geloven  dat mtgox ltc gaat doen elke keer komt er weer een of andere gladiool die roept ltc komt op mtgox en meteen jaagt de prijs van ltc weer omhoog
Jammer genoeg heb ik alle ltc die ik ooit heb gemijnd omgezet naar btc en daarmee wat mensen geholpen en dingen gekocht waar ik nu veel spijt van heb
Ik had nooit met gpumax moeten proberen winst te behalen want de pool bitminter waar ik actief was kreeg elke keer als ik heel veel power daarop zette natuurlijk helemaal geen block
waardoor honderden btc letterlijk als lucht verdwenen met elk uur dat het langer duurde
Daarna kwam het beleggings fiasco welke ineens verdween met mijn 160 btc ... poef ook weer weg en zo kan ik nog wel even doorgaan
daarop volgt het BFL drama en uiteindelijk de roof van mijn btc wallet door een of andere onverlaat

Ik heb tot nu toe niet echt veel geluk met alles wat met crypto coins te maken heeft
Als ik besluit mij coins te verkopen op een bepaalde prijs stijgt jawel die coin naar ongekende hoogte maar owee als ik ze koop dan stort het vaak in diepe dalen voor langere tijd

Dus tjsa mtgox en ltc het word al bijna een jaar lang regelmatig door bepaalde figuren geroepen en dat zijn nu net de mensen die schatrijk worden van de hype die ze maken.

toch ben ik het eens met de stelling dat LTC de perfecte coin is om mee te beginnen alleen al omdat zelfs met 10 TH mining power de pool dik 50 uur bezig was en dat mij het enorme bedrag van 0.03 btc opleverd met ongeveer 6.4 Gh.

newbie
Activity: 16
Merit: 0
July 11, 2013, 09:38:40 AM
#38
Ik ben zelf 1,5 week volledig overgestapt met 2 rigs. Één kleine rig van 400mhash mined nog btc omdat ik scrypt erop gewoon niet aan de praat krijg. Het resulteert alleen maar in hw errors. Ik denk dat dit komt omdat het om een oude celeron (3.2ghz) gaat met 1gb geheugen. De videokaart zelf werkt prima in mijn andere rigs, dus daar kan het niet aanliggen. Maar als dit geen probleem zou moeten zijn, wat kan het dan nog meer zijn?

Zou je anders even je miner settings kunnen posten zodat we kunnen kijken wat er fout gaat en waarom je scrypt niet werkend kan krijgen.
cgminer.exe --scrypt -o xxxxxxxxxxxx -u xxxxxx -p xxxxxxxx -s 1 --expiry 1 --queue 1 --lookup-gap 2 --thread-concurrency xxxx -I xx -w xx -g x

Dit gebruik is als standaard script. Het is mij opgevallen dat thread-concurrency het probleem is, boven de 3900 krijg ik een 05 error en eronder alleen maar hw errors. Op mijn andere 2 rigs gebruik ik hetzelfde script, waar op 1 thread-concurrency 6144 en op de ander 8192. Geen hw errors en een hele lage stale ratio.
full member
Activity: 224
Merit: 100
July 10, 2013, 02:42:01 PM
#37
het minen in miningpool.nl gaat lekker vlotjes!

LTC mining is perfect voor simpele startende GPU miners  Grin
full member
Activity: 146
Merit: 100
July 10, 2013, 12:17:13 PM
#36
Ik ben zelf 1,5 week volledig overgestapt met 2 rigs. Één kleine rig van 400mhash mined nog btc omdat ik scrypt erop gewoon niet aan de praat krijg. Het resulteert alleen maar in hw errors. Ik denk dat dit komt omdat het om een oude celeron (3.2ghz) gaat met 1gb geheugen. De videokaart zelf werkt prima in mijn andere rigs, dus daar kan het niet aanliggen. Maar als dit geen probleem zou moeten zijn, wat kan het dan nog meer zijn?

Zou je anders even je miner settings kunnen posten zodat we kunnen kijken wat er fout gaat en waarom je scrypt niet werkend kan krijgen.
full member
Activity: 155
Merit: 100
July 05, 2013, 03:47:48 AM
#35
Ik ben zelf 1,5 week volledig overgestapt met 2 rigs. Één kleine rig van 400mhash mined nog btc omdat ik scrypt erop gewoon niet aan de praat krijg. Het resulteert alleen maar in hw errors. Ik denk dat dit komt omdat het om een oude celeron (3.2ghz) gaat met 1gb geheugen. De videokaart zelf werkt prima in mijn andere rigs, dus daar kan het niet aanliggen. Maar als dit geen probleem zou moeten zijn, wat kan het dan nog meer zijn?

Te hoge i waarde in cgminer
newbie
Activity: 16
Merit: 0
July 04, 2013, 04:45:31 PM
#34
Ik ben zelf 1,5 week volledig overgestapt met 2 rigs. Één kleine rig van 400mhash mined nog btc omdat ik scrypt erop gewoon niet aan de praat krijg. Het resulteert alleen maar in hw errors. Ik denk dat dit komt omdat het om een oude celeron (3.2ghz) gaat met 1gb geheugen. De videokaart zelf werkt prima in mijn andere rigs, dus daar kan het niet aanliggen. Maar als dit geen probleem zou moeten zijn, wat kan het dan nog meer zijn?
Pages:
Jump to: