Pages:
Author

Topic: Martingale gone bad xD - page 2. (Read 12832 times)

member
Activity: 84
Merit: 10
September 09, 2013, 12:43:06 AM
#8
Ik heb Martingale ook gebruikt voor gokken, alleen was er een inzetslimiet (wat ik niet had gezien) en waardoor het hele systeem niet meer werkte Undecided. Uiteindelijk nog wat terug weten te verdienen en maar 0.1 BTC verloren Tongue
hero member
Activity: 672
Merit: 500
August 27, 2013, 03:32:13 PM
#7
Martingale is nooit een goed idee. Ofwel je wint een paar bet-units ofwel je verliest je heel je bankroll. Ook al heb je een ongelimiteerde bankroll door het feit dat er op de bets limieten zitten zal je met Martingale altijd verliezen.

Ik heb het een keer geprobeert, verloren en nooit meer gedaan. Martingale is een slechte optie om mee te gokken.
sr. member
Activity: 308
Merit: 250
August 27, 2013, 03:24:58 PM
#6
Martingale is nooit een goed idee. Ofwel je wint een paar bet-units ofwel je verliest je heel je bankroll. Ook al heb je een ongelimiteerde bankroll door het feit dat er op de bets limieten zitten zal je met Martingale altijd verliezen.
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
August 24, 2013, 09:21:42 PM
#5
Oh god, ik ken het gevoel. Heb op BitVegas eens 0.64BTC moeten inzetten om 0.02BTC te winnen. Ik was bang dat ik een hartverzakking zou krijgen.
Gelukkig waren de goden me goed gezind en won ik. Heb meteen alles terug naar mijn wallet gestuurd, had voor die dag toch echt  genoeg gegokt.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
August 12, 2013, 03:52:50 PM
#4
ja vooral dat laatste. Ik heb het ook wel eens met blackjack gedaan. Op een gegeven moment zet je meer dan 50 euro in om 1 euro te winnen.

hehe, herkenbaar.

Heb uiteindelijk ook 0.31 BTC ingezet om 0.01 BTC te winnen Tongue

Ben opgelucht dat ik het niet kwijt ben Wink
full member
Activity: 155
Merit: 100
August 12, 2013, 03:17:25 PM
#3
ja vooral dat laatste. Ik heb het ook wel eens met blackjack gedaan. Op een gegeven moment zet je meer dan 50 euro in om 1 euro te winnen.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
August 12, 2013, 11:42:13 AM
#2
Ik heb mijn return-transactie gekregen en..........
Ik heb 0.32 BTC gewonnen Cheesy

Al die stress voor in totaal 0.05 BTC winst xD

Ik heb mn "lesje" geleerd, geen martingale meer voor mij :p
 Ik ga het houden bij een maandelijks gokje van 0.01 BTC op één van de mogelijkheden met een lage kans (en grote winst) xD
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
August 12, 2013, 11:35:16 AM
#1
Ik heb recentelijk wat tijdverdrijf gevonden voor tijdens het studeren, namelijk satoshidice Tongue
Heel verleidelijk om snel een gokje te wagen, het is gewoon een transactie versturen vanuit je client.


Maar vandaag was ik begonnen met de "martingale":
Ik gokte op 48% (met een dubbele return) en verdubbelde mijn inzet als ik verloren had.
Ik gebruikte altijd 0.01 BTC als inzet.

De eerste keren ging het goed (maximaal 0.04 BTC moeten inzetten)
Maar toen kwam er een 'run' waar ik 0.08 BTC moest inzetten. Ik vond dat al spannend xD Deze run heb ik gewonnen Smiley
Toch nog maar eens geprobeerd met de gedachte "zoveel pech ga ik geen 2 keer na elkaar hebben" en nu heb ik dus al 0.16BTC in moeten zetten.

Na deze 'run' ga ik definitief stoppen, het is te enerverend Tongue

Ik weet zelfs niet of ik nog door ga gaan. Heb nog BTC genoeg, maar als ik nu zou verder doen (en dus 0.32 BTC zou inzetten) is mijn totale inzet al goed voor ongeveer 50 EUR!!

Ik hou jullie op de hoogte Wink
Pages:
Jump to: