Pages:
Author

Topic: McxNow // Cryptsy aandelen - page 3. (Read 2635 times)

legendary
Activity: 1596
Merit: 1010
November 04, 2013, 08:10:56 AM
#2
ik heb mcxNow aandelen gehad (2) en heb nu Cryptsy aandelen (2).

de return waardes van MCXNow zijn behoorlijk, tussen de 4 & 8% per jaar per coin waarvan je een balance op de exchange houdt.

De return waardes van Cryptsy zijn ook niet slecht, ik heb 0.1 BTC ingelegd & heb na 2 weken 0.0032 BTC terugverdiend.

Al bij al is het altijd een gokje dat je waagt Smiley
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
November 03, 2013, 07:43:57 PM
#1
Beste Nederlandstalgie BitcoinTalkers,

Gisteren zag ik dat Cryptsy 100.000 shares (aandelen) verkoopt (à 0,05 BTC) per stuk. In ruil daarvoor 0,0002% van alle fees die betaald worden (per aandeel).
Nu zag ik zojuist dat McxNow dit ook doet. Zij verkopen totaal 50.000 aandelen, momenteel voor 0,4 BTC per stuk. Elk aandeel in McxNow (genaamd een McxFee) geeft je het recht op 0.001% van alle fees die daar betaald worden. Dit wordt om de 6 uur uitgekeerd.

Cryptsy geeft aan ooit de optie te creëren dat Crypsty de aandelen weer van je over koopt.

Nu ben ik benieuwd naar jullie ongezouten mening hierover. Heeft iemand ervaring hiermee? Hebben jullie zelf wat 'shares'?  Als ik genoeg BTC's had gehad, had ik best wat aandelen van een (of beide) partijen willen kopen. Ik hoop nu binnenkort genoeg BTC bij elkaar te krijgen om enkele Cryptsy shares te kopen (à 0,05 BTC per stuk), al zal ik deze BTC's waarschijnlijk op een andere manier moeten verdienen dan dmv het minen van Altcoins xD.

Pages:
Jump to: