Pages:
Author

Topic: Meeting amersfoort - 25 juli 2012 - 19:30 - page 3. (Read 8339 times)

sr. member
Activity: 426
Merit: 250
Ik heb de belastingdienst ongeveer een half jaar geleden gesproken en die zeiden het volgende:

- bitcoins verkopen is geen probleem als je er maar btw over heft (en afdraagt) Smiley
- Bitcoins zijn wat hen betreft hetzelfde als waardebonnen.

Maarja dat is 1 iemand van de belastingdienst, dus ondertussen zeggen ze misschien weer heel wat anders....
Heb je dat op papier staan?
sr. member
Activity: 300
Merit: 250
Ik heb de belastingdienst ongeveer een half jaar geleden gesproken en die zeiden het volgende:

- bitcoins verkopen is geen probleem als je er maar btw over heft (en afdraagt) Smiley
- Bitcoins zijn wat hen betreft hetzelfde als waardebonnen.

Maarja dat is 1 iemand van de belastingdienst, dus ondertussen zeggen ze misschien weer heel wat anders....
newbie
Activity: 26
Merit: 0
de eerste uitspraken van de belastindienst over bitcoin zijn uitgebracht

Ik ben benieuwd! Wat heeft de belastingdienst gezegd? Staat het al ergens op dit forum?
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
+1

Aanwezig

Laat het maar weten zodra de locatie is bepaald.
hero member
Activity: 714
Merit: 504
^SEM img of Si wafer edge, scanned 2012-3-12.
Klinkt goed Smiley
+1
newbie
Activity: 25
Merit: 0
+1
newbie
Activity: 25
Merit: 0
Ja, leuk, ik ben erbij. Zet de bitterballen maar vast klaar  Cool
sr. member
Activity: 426
Merit: 250
Nederlanders hebben een subforum gekregen, de bitcoinprijs is alweer tijden niet zo hoog geweest, de eerste uitspraken van de belastindienst over bitcoin zijn uitgebracht en het IRC-kanaal is in tijden niet zo druk geweest. Kortom, er valt veel te bespreken.

Daarom komen we met een groep bitcoiners samen in Amersfoort op 25 Juli 2012, om 19:00.

Het staat iedereen vrij om deel te nemen.

Het adres:
Heiligenbergerweg 144b
3816 AN Amersfoort

Parkeren kan tegenover bij het ziekenhuis, de space zit aan het einde van een smalle oprit aan de linkerkant.
Pages:
Jump to: