Pages:
Author

Topic: Mijn aankopen/verkopen ( Portfolio van 30 coins ) - page 2. (Read 1074 times)

newbie
Activity: 154
Merit: 0
Bedankt voor deze bijdrage, zeer interessant!
newbie
Activity: 34
Merit: 0
Volgens mij moet je, je winst berekening ook nog even controleren.... 🤔

Daar zat ik ook al op te puzzelen... klopt het dat je je initiele investering optelt bij je winst?
Neemt trouwens niet weg dat je hele mooie resultaten boekt!
newbie
Activity: 42
Merit: 0
Volgens mij moet je, je winst berekening ook nog even controleren.... 🤔
member
Activity: 207
Merit: 10
Damn jij gaat lekker, x2 in 2 weken! Chapeau!
Hoe heb je dit zo bedacht? En wat ga je met de winst doen? Doorinvesteren?
newbie
Activity: 24
Merit: 0
Ik ken coinmarketcap.com, maar als ik je na zou moeten doen, dan loop ik tegen een paar problemen aan. belangrijkste is dat ik niet zo veel tijd heb. En soms duurt het dagen of zelfs weken om je voor een nieuwe exchange te registreren. Daar moet jij ook tegen aanlopen? En hoeveel tijd ben je hier wel niet aan kwijt?

Misschien moet je nog even naar de monero koers in je opening post kijken....

Die tijd ben je slechts eenmalig kwijt. Er zijn ook exchanges zoals Cryptopia die veel altcoins verdelen, en helemaal geen strenge screening hebben.
Monero koers aangepast. Daar maak ik momenteel verlies op Smiley
newbie
Activity: 42
Merit: 0
Ik ken coinmarketcap.com, maar als ik je na zou moeten doen, dan loop ik tegen een paar problemen aan. belangrijkste is dat ik niet zo veel tijd heb. En soms duurt het dagen of zelfs weken om je voor een nieuwe exchange te registreren. Daar moet jij ook tegen aanlopen? En hoeveel tijd ben je hier wel niet aan kwijt?

Misschien moet je nog even naar de monero koers in je opening post kijken....
newbie
Activity: 24
Merit: 0
1 vraagje, op welke exchanges handel je?

Waar mogelijk. Soms heb je zelfs geen keuze.
En als je keuze hebt, gewoon even kijken waar je de beste deals kunt maken op het moment dat je wil traden.

Op CoinMarketCap kan je steeds zien waar je een bepaalde coin kan aankopen onder het tabblad "Markets".
newbie
Activity: 42
Merit: 0
Erg tof om te zien!
En van harte met de mooie winst in minder dan 2 weken!

1 vraagje, op welke exchanges handel je?
full member
Activity: 146
Merit: 100
Mooie updates, erg interessant!
newbie
Activity: 24
Merit: 0
Update 01/01:
CannabisCoin verkocht voor 487,60 dollar ( $0,403720 )
Ripple verkocht voor 271,16 dollar ( $1,98 )
Aankoop van 100 dollar MobileGo ( $1,32)*
Aankoop van 100 dollar Internxt ( $13,75 )**
Winst: 1950,80$

* Reden van aankoop MobileGo:
- Prijs is relatief stabiel
- Verschillende coins en ICO's met een gelijkaardig doel ( zie whitepaper ) en eentje moet winnen.
- Opgericht door een firma die ook andere projecten/producten aanbied
- De coin zit voorlopig nog niet op grote exchanges.
- Zeer actief op social media
- Er doen geruchten de ronde ivm Atomic swaps
- Ik schat dat er ongeveer 60-70% kans is op een verdriedubbeling. Ik moet toegeven, een zware gok.


** Reden van aankoop Internxt:
- Ik verwacht opnieuw een boost naar 23$ of hoger in de komende weken/maanden ( zie update 23/12 )
newbie
Activity: 24
Merit: 0
Ik vraag mij af waar je info/nieuws over al deze coins vandaan haalt? Ik zelf ben pas begonnen en wil niet zomaar een coin kopen zonder er meer van te weten en wat er te gebeuren staat. Ik heb al wel ripple gekocht rond de 90€cent omdat ik daar makkelijk positieve berichten over kan vinden maar heb moeite met het vinden van info over andere...

Hoe bepaal je wanneer je je verlies neemt en wanneer je je winst pakt? Heb je bijvoorbeeld als er een daling is van 20% dat je dan zobiezo verkoopt of zit je dan de rit alsnog uit gebaseerd op de info die je hebt gevonden?

Waar koop jij je cryptovaluta?

Groeten Nhhh



Ik zal voortaan bij elke aankoop 4-5 redenen vermelden waarom ik het aangekocht heb Wink
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Ik vraag mij af waar je info/nieuws over al deze coins vandaan haalt? Ik zelf ben pas begonnen en wil niet zomaar een coin kopen zonder er meer van te weten en wat er te gebeuren staat. Ik heb al wel ripple gekocht rond de 90€cent omdat ik daar makkelijk positieve berichten over kan vinden maar heb moeite met het vinden van info over andere...

Hoe bepaal je wanneer je je verlies neemt en wanneer je je winst pakt? Heb je bijvoorbeeld als er een daling is van 20% dat je dan zobiezo verkoopt of zit je dan de rit alsnog uit gebaseerd op de info die je hebt gevonden?

Waar koop jij je cryptovaluta?

Groeten Nhhh

newbie
Activity: 24
Merit: 0
Gebruik je voor elke coin een eigen wallet of zit je gecentraliseerd bij één coinbroker?

Zoveel mogelijk hardware/paper wallet gebruiken waar mogelijk. Hoe minder geld op de exchanges/brokers staat, hoe beter.

Als je actief tradet en met deze volatiliteit, verlies je toch veel te veel tijd + transactiekosten door alles op wallets te zetten?
Ik heb zelf enkel mijn 2 grootste/minst volatiele posities op een wallet staan. Anders verlies ik teveel tijd.

Dat klopt. Maar ongeveer de helft van lijn coins zullen niet verdubbelen op korte termijn. En die plaats ik dus op wallets. Kosten zijn hoger maar ook de zekerheid en de veiligheid. Exchanges gaan offline,  kunnen gehacked worden of blokkeren soms transacties. Ik kon 2 weken lang mijn iota niet van Binance halen en dan groeit mijn wantrouwen alleen maar.

Uitzonderlijk zijn exchanges beter dan wallets zoals bij jonge coins zoals electronium. Als ik te veel klachten zie over een wallets binnen een bepaalde community, dan gebruik ik de software wallet niet. Ik heb dan ook lang gewacht voordat ik de iota wallet gebruikt heb.
newbie
Activity: 24
Merit: 0
Update 29/12:
EthLend verkocht voor 253,32 dollar ( $0,2082 )
Waarde portfolio: 3562 ( +26,98% )
newbie
Activity: 24
Merit: 0
Gebruik je voor elke coin een eigen wallet of zit je gecentraliseerd bij één coinbroker?

Zoveel mogelijk hardware/paper wallet gebruiken waar mogelijk. Hoe minder geld op de exchanges/brokers staat, hoe beter.
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Gebruik je voor elke coin een eigen wallet of zit je gecentraliseerd bij één coinbroker?

Inderdaad dit vroeg ik mij ook af waar deze aangekocht & opgeslagen worden.
Waarschijnlijn BTC aangekocht en omgeruild tot deze verschillende munten?
member
Activity: 116
Merit: 11
leuk om te volgen, en zo te zien gaat het de goede kant op , veel succes
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Gebruik je voor elke coin een eigen wallet of zit je gecentraliseerd bij één coinbroker?
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
Why not Buy 30 coins at once...and sit back and enjoy the ride?

Simply buy CombiCoin via BuyCombiCoin.com...by the Dutch team of Triaconta... Roll Eyes



grotendeels mee eens
ENROY THE RIDE
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
leuke aankopen toch, van james rogers (ik vraag me af of het zijn echte naam is Smiley


die combicoin, niet onaardig, waarom slecht?

beetje het aandelen-verhaal; je kan toch ook een "mandje" aandelen kopen,
in de vorm van Ahold, Koninklijke Olie, Akzo en Philips.....

zelfde verhaal eigenlijk!

maar niet per defenitie slecht, me dunkt

wie weet is het wel zeer verstandig om de bovenste 20 of 30 crypto's (coinmarketcap.com) in te slaan
minder risico, minder winst, iets meer zekerheid in de onzekere wereld van crypto's


dit ipv een nr. 80 of nr. 132 muntje inslaan, meer risico, meer winst, meer lagge
)
Pages:
Jump to: