Author

Topic: NA - page 648. (Read 893613 times)

full member
Activity: 140
Merit: 100
April 13, 2014, 02:36:03 AM
ik zal eens me best doen kijken of ik hem naar 300+ weer kan krijgen Tongue

super want dan heb ik me btc weer en kan ik ook weer proberen het omhoog te krijgen me order staat op 303
full member
Activity: 182
April 13, 2014, 02:34:54 AM
ik zal eens me best doen kijken of ik hem naar 300+ weer kan krijgen Tongue
full member
April 13, 2014, 02:26:19 AM
Waar zou deze sterke daling in eens vandaan komen? Gisteren tikte we de 400 + nog aan

geen idee gister was ik lekker bezig rond de 290 wat gekocht en wou op 303 verkopen maar vannacht alleen maar dalen :-(, ik zie dat het nu ietsjes omhoog gaat maar ook niet veel

maar het verkopen vind ik ook vreemd

ze verkopen het op 220 en ze vragen 145
full member
April 13, 2014, 02:21:34 AM
Waar zou deze sterke daling in eens vandaan komen? Gisteren tikte we de 400 + nog aan
full member
April 13, 2014, 02:18:43 AM
Hey Bram,

Wanneer jagen we hem weer een beetje omhoog?

Gr

ik heb nog wat open staan, en ik moet weer wachten tot ik weer geld heb kan ik wat meer btc kopen, maar jullie mogen ook investeren hoor!
full member
April 13, 2014, 01:51:32 AM
Hey Bram,

Wanneer jagen we hem weer een beetje omhoog?

Gr
full member
Activity: 326
April 12, 2014, 01:16:32 PM
Dev, your distribution system is still failing and very easy to manipulate. Do you plan on fixing it any time soon or are you abusing it yourselfs for the time being?
newbie
Activity: 25
Merit: 0
April 12, 2014, 10:03:59 AM
my one problem with this coin is that you never mention what your distribution plan for the premine is. How are you going to do it? verification like AUR? Business/phone number airdrop like Isracoin?? whats the plan dudes
newbie
Activity: 42
April 12, 2014, 07:26:30 AM
Blockfinderbonus up to 20 NLG AGAIN

http://guldencoin.miners-pool.com
newbie
Activity: 3
April 12, 2014, 05:06:38 AM
Starting a forum for Guldencoin over at http://guldencoinforum.com Will fill the forum in the next few days so it will have some more possibilities. If you would like to participate please send me a PM.

-Cookie-

That is awesome. Thanks for making the forum. I'll definitely stop by!
sr. member
Activity: 249
Merit: 250
April 12, 2014, 04:58:44 AM
Starting a forum for Guldencoin over at http://guldencoinforum.com Will fill the forum in the next few days so it will have some more possibilities. If you would like to participate please send me a PM.

-Cookie-
member
Activity: 79
Merit: 10
April 12, 2014, 04:06:44 AM
litebit.eu is offline now, to solve the problem
member
Activity: 79
Merit: 10
April 12, 2014, 03:58:48 AM
On www.litebit.eu the NLG cost now €36,58 for 1000 NLG.

Is this correct?

This is not correct, i have spoken to the CEO a few minutes ago, there is  a communication problem between exchange and their site, so future transactions wil not be valid until problems are solved
newbie
Activity: 30
April 12, 2014, 03:28:30 AM
On www.litebit.eu the NLG cost now €36,58 for 1000 NLG.

Is this correct?
newbie
Activity: 42
April 11, 2014, 04:23:38 PM
Cmon guys get ur 10 NLG blockfinder Bonus - Maybe more Bonus later when hashrate rises

http://guldencoin.miners-pool.com
sr. member
Activity: 332
April 11, 2014, 03:28:39 PM

Helemaal mee eens. Er zullen altijd dumpers zijn, dat zie je bij elke coin. Echter ik ga ervan uit dat de gulden meer gedragen zal worden. Er zullen net zoals je zegt soms grote dumps zijn, maar er zal spoedig ook weer gekocht worden. Laat die Chinees maar even zijn gang gaan, deze munt is voor de middellange en lange termijn. Op korte termijn kopen op de dumps. En ondanks dumps zal de stijgende lijn wel voorzichtig voortgezet worden, ga ik vanuit. Groot voordeel daarbij is litebit en niet alleen pairing met btc op een exchange. Zelfstandig uitgroeien zonder btc. Als het guldencoin team een goede PR opzet voor de gemiddelde Nederlander en Nederlandse bedrijven is er heel veel mogelijk. Dit is niet zoals zovele coins een zakker voor de lange termijn is mijn idee..

Laten we gerust stellen dat de eerste stappen van deze coin best goed zijn, logo, presentatie, website allemaal prima. De marketing is al gestart begreep ik. Persoonlijk vind ik litebit ook een goede start, iedereen kan dan makkelijk munten kopen zonder eerst met BTC te knoeien. Dus ben het met je eens dat dit wel eens een goede investering kan worden...
legendary
Activity: 952
Merit: 1000
April 11, 2014, 03:17:11 PM
jammer dat de prijs gezakt is heb nog een order op 699 staan

Je wilt te snel. Langzaam is beter Wink Anders wordt het pump en dump en dat willen we niet toch? De lows gaan steeds hoger, dat is een goed teken en de hashrate en diff gaan ook al omhoog: een teken dat er veel belangstelling is voor de gulden.

Als deze coin wil slagen moet ie gebruikt worden om te betalen en niet alleen om op een beurs te handelen tegen BTC. Dat doe je met flippo's en die fun duurt heel kort. Gebruiken doe je met een Guldencoin voornamelijk in... juist, niet China, die Chinees koopt straks echt geen bierje op het Leidseplein of een nieuwe computer in een webshop (hoewel nou ik erover nadenk zou het wel humor zijn als zo'n toerist gewoon z'n molentje afrekent met Guldencoins Cheesy). Dus wat gebeurt er met die 10 Mil NLG (en dat is dan een kleine jongen) die hij mined... Juist die dumpt ie zodra er een leuke koers is en laat vervolgens de coin spartelend achter op een koers van niks. Ik zelf geloof dat deze coin wat kan worden, absoluut. Developers met een gezicht EN die aanwezig zijn. Het heeft alleen heel veel tijd nodig om zo'n munt te laten groeien dus spaar ze op, laat al je vrienden hun coins claimen dan vertellen die het door en gaan hem misschien voor de gein onderling gebruiken. In de tussentijd kun je profiteren van de wilde koersschommelingen als er weer eens iemand zijn munten dropt.

Helemaal mee eens. Er zullen altijd dumpers zijn, dat zie je bij elke coin. Echter ik ga ervan uit dat de gulden meer gedragen zal worden. Er zullen net zoals je zegt soms grote dumps zijn, maar er zal spoedig ook weer gekocht worden. Laat die Chinees maar even zijn gang gaan, deze munt is voor de middellange en lange termijn. Op korte termijn kopen op de dumps. En ondanks dumps zal de stijgende lijn wel voorzichtig voortgezet worden, ga ik vanuit. Groot voordeel daarbij is litebit en niet alleen pairing met btc op een exchange. Zelfstandig uitgroeien zonder btc. Als het guldencoin team een goede PR opzet voor de gemiddelde Nederlander en Nederlandse bedrijven is er heel veel mogelijk. Dit is niet zoals zovele coins een zakker voor de lange termijn is mijn idee..
sr. member
Activity: 249
April 11, 2014, 10:10:45 AM

-Cookie-
sr. member
Activity: 332
April 11, 2014, 10:00:10 AM
I'm not Dutch but I invested in NLG because its cheap compared to EFL, does anyone else think there is room for two Dutch coins?

I'm not sure. Their idea is quite the same.. allthough I think the distribution of EFL is better.

I choose EFL above NLG, allmost sold all my NLG..
Can you share your thoughts about "why" the distribution of EFL is better?
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
April 11, 2014, 09:22:00 AM
I'm not Dutch but I invested in NLG because its cheap compared to EFL, does anyone else think there is room for two Dutch coins?

I'm not sure. Their idea is quite the same.. allthough I think the distribution of EFL is better.

I choose EFL above NLG, allmost sold all my NLG..
Jump to: