Pages:
Author

Topic: Nederlands! (algemeen) - page 3. (Read 563157 times)

newbie
Activity: 15
Merit: 0
March 27, 2018, 05:55:59 PM


kennen jullie ETOS? Het is een hele intrasante project en volgens mij heeft een goeie toekomst. Neem maar gerust een kijkje er naar.


Bedoel je wellicht ETHOS? ETOS bestaat namelijk niet.


Klopt, ETHOS bedoel ik. Personlijk vind ik het een goed project. 
full member
Activity: 616
Merit: 104
https://t.me/Zenzo_Telegram
March 27, 2018, 04:48:44 PM


kennen jullie ETOS? Het is een hele intrasante project en volgens mij heeft een goeie toekomst. Neem maar gerust een kijkje er naar.


Bedoel je wellicht ETHOS? ETOS bestaat namelijk niet.
newbie
Activity: 15
Merit: 0
March 27, 2018, 04:12:06 PM
Hallo allemaal hier nog eentje vanuit randstad!



Hier nog eentje uit zeeland
newbie
Activity: 15
Merit: 0
March 27, 2018, 01:37:16 AM
Goedendag iedereen,

Wat heeft Nederland toch een fijne en actieve crypto community!
Wat vinden jullie op dit moment de meest interessante crypto's?

Ik ben benieuwd!

www.newsbit.nl
kennen jullie ETOS? Het is een hele intrasante project en volgens mij heeft een goeie toekomst. Neem maar gerust een kijkje er naar.
newbie
Activity: 1
Merit: 0
March 26, 2018, 01:30:06 PM
Goedendag iedereen,

Wat heeft Nederland toch een fijne en actieve crypto community!
Wat vinden jullie op dit moment de meest interessante crypto's?

Ik ben benieuwd!

www.newsbit.nl
newbie
Activity: 1
Merit: 0
March 15, 2018, 10:13:20 AM
mocht nog iemand op zoek zijn naar een leuke crypto community op telegram;
die is opgericht met een groep ervaren crypto'ers, maar bedoeld voor starters in crypto

t.me/fugazipublic



IK KOM ERAAN  Smiley
full member
Activity: 182
Merit: 101
Join The Blockchain Revolution In Logistics
March 14, 2018, 02:02:10 AM
mocht nog iemand op zoek zijn naar een leuke crypto community op telegram;
die is opgericht met een groep ervaren crypto'ers, maar bedoeld voor starters in crypto

t.me/fugazipublic

newbie
Activity: 1
Merit: 0
March 09, 2018, 10:57:14 AM
Hi allemaal,

Sinds kort bezig me een beetje te verdiepen in crypto. Kwam op dit form terecht. Hoop er veel aan te hebben!

Groeten
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
March 06, 2018, 12:46:25 AM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink

www.bitonic.nl
Bitonic is een tikje te duur vind ik zelf (5 a 6% commissie). Bij zo'n bedrag is dat al zowat €40 Shocked Voordeel is wel dat je direct over je btc beschikt.. Als je een paar dagen kan wachten zou ik www.bitstamp.com gebruiken. Wil je cash omwisselen, valt dat te regelen via www.localbitcoins.com

Welkom trouwens Smiley

Vraagje waarom een paar daggen mee wachten? En wat zijn de fees voor een trade die je maakt? Alvast bedankt

Je beseft dat je reageert op een post uit 2013?
newbie
Activity: 15
Merit: 0
March 05, 2018, 06:37:03 PM
Hallo mannen,

Ik ben ook nieuw hier en deze wereld is totaal nieuw voor mij.
Ik ben woonachtig in Leidschendam vlakbij den haag  Grin

Ik ben hier terecht gekomen puur om het feit dat ik een betaling aan iemand moet doen, die uitsluitend alleen maar bitcoins accepteert.
Weet iemand hier hoe ik op een simpele en veilige manier aan 6.5 bitcoins kan komen?

Alvast bedankt... Wink

www.bitonic.nl
Bitonic is een tikje te duur vind ik zelf (5 a 6% commissie). Bij zo'n bedrag is dat al zowat €40 Shocked Voordeel is wel dat je direct over je btc beschikt.. Als je een paar dagen kan wachten zou ik www.bitstamp.com gebruiken. Wil je cash omwisselen, valt dat te regelen via www.localbitcoins.com

Welkom trouwens Smiley

Vraagje waarom een paar daggen mee wachten? En wat zijn de fees voor een trade die je maakt? Alvast bedankt
newbie
Activity: 7
Merit: 0
March 03, 2018, 11:22:20 AM
Naja nog een simpele nederlander aanwezig  Grin
newbie
Activity: 48
Merit: 0
March 03, 2018, 07:13:44 AM
Hallo, ook NL. Smiley
newbie
Activity: 17
Merit: 0
March 02, 2018, 06:16:18 PM
Dag allemaal! Check ‘t uit: ALIS CEO is volgende week in London voor een meetup en komt daarna naar Amsterdam.
7e: Bitcoin Wednesday
8e: Room for Discussion (UvA) en ‘s avonds in de Beurs van Berlage hun eigen Meetup:
https://www.eventbrite.nl/e/tickets-alis-media-amsterdam-meetup-42989705366

Gratis, maar maar beperkt plek.
newbie
Activity: 9
Merit: 0
February 17, 2018, 07:20:57 AM
Hallo allemaal, 

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een nederlandse Pump en Dump, ga naar http://t.me/therealdutchpump. Ze zijn een beginnende nederlandse Pump en Dump channel met al veel ervaring. Geen bots, geen voorrang, iedereen profiteert wat het belangrijkste is. Bij de 300 leden willen ze starten met de eerste pump op Cryptopia wat altijd boven de 100%+ winst uitkomt! Dus volg snel en deel deze link! Geweldig om zoveel nederlanders te zien in de Crypto! <3
LoooooL >> http://lifeofcrypto.nl/cftc-pump-and-dump/ CFTC is watching you! wil je ophouden met je fraude praktijken!?
Je bent net zoiets als criminelen die bejaarden of kleine kinderen beroven wat je doet. Laten we crypto toegankelijk houden voor iederen. #NOPUMPANDDUMP
newbie
Activity: 9
Merit: 0
February 16, 2018, 04:33:55 PM
JP Morgen bemoeit zich opeens met crypto en denkt dat crypto ETF's de heilige graal is.
Maar vond het statement op http://lifeofcrypto.nl/bitcoin-etfs/ wel geinig.
jr. member
Activity: 58
Merit: 1
February 03, 2018, 02:05:48 AM
Ik zit verkeerd, moet helemaal niet hier wezen, sorry
jr. member
Activity: 52
Merit: 1
luctor et emergo
January 31, 2018, 03:00:13 PM
Hallo,

Woon in Leeuwarden. Vier jaar geleden kortstondig aan het minen geweest, alles weer verkocht en alle Crypto kwijt door Cryptsy Cry Cry
Even 15.000 euro lichter, maatje van mij ook het schip in. Maar goed, na een tijdje weer in de juiste mindset gekomen. Onwards and upwards heren!
Gelukkig kwam ik een paar maand geleden nog een wallet tegen waarin ik een aantal DASH coins had (toen ik ze kochten hadden ze een andere naam) maar deze wilde niet meer syncen. Veel online hulp gekregen en hoppa, de DASH coins zijn binnen! Deze coins begin december goed geïnvesteerd, heb nu een redelijke portefeuille met iets van 15 verschillende coins/tokens Smiley
Ben weer helemaal in de positieve modus en weer heel veel aan het leren op Crypto gebied. Beetje jammer dat ik niet heel veel Crypto minded vrienden heb, daarom ook nu hier aanwezig.
Wat fijn om even onder gelijkgestemden te zijn!
newbie
Activity: 4
Merit: 0
January 31, 2018, 06:47:21 AM
Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben in electroneum.com ?

zou het de moeite zijn om hier wat munten te minen ?

groeten,
sr. member
Activity: 579
Merit: 267
January 26, 2018, 08:29:06 AM
Halo iedereen,

Ik wist niet dat er op deze forum ook een Nederlandse optie op zat.
Heel leuk dit!
Ik kom uit Rotterdam en ik zit er zelf ook een tijdje in de digitale wereld Tongue
Als jullie het niet erg vinden heb ik meteen een vraag voor de bitcoins houders.
Zoals jullie weten zijn er al bepaalde forks geweest ivm bitcoin, heb het op een electrum wallet staan.
Kunnen jullie mij hierbij helpen om het zo veilig mogelijk natuurlijk al die andere coins te innen als dat kan.
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, zo niet corrigeer me graag met link.

Dankjewel voor jullie tijd!


newbie
Activity: 81
Merit: 0
January 23, 2018, 05:08:36 PM
Hi All,

Sind september begonnen. Elke maand een beetje papazakgeld storten in crypto's. Alleen wat ik kan missen.
Leuke hobby.

Gr. Rob
AM*DAM
Pages:
Jump to: