Pages:
Author

Topic: Nederlandse Altcoin - page 2. (Read 1985 times)

sr. member
Activity: 438
Merit: 250
January 31, 2014, 01:45:44 PM
#7
gaaf idee idd, kan ook zeker aanslaan als klacht tegen die suffe euro...de gulden is terug Smiley

zou leuk project zijn! ik val in dezelfde categorie als Xubu

een kleine premine tbv het goede doel moet wel kunnen vind ik.
newbie
Activity: 50
Merit: 0
January 31, 2014, 01:29:14 PM
#6
Meestal een bepaald percentage zoals 1,5% van het totaal aantal coins.
newbie
Activity: 7
Merit: 0
January 31, 2014, 11:34:27 AM
#5
Ik zit een beetje hierover in:
Misschien is het leuk om de eerste 1000 gebruikers 10 coins kado te geven.
Maar hiervoor is dan wel een premine nodig....
Wat denken jullie hiervan, is een premine hier geoorloofd? Of tot een bepaald bedrag?
legendary
Activity: 1092
Merit: 1000
January 31, 2014, 09:35:40 AM
#4
Leuk idd..  
Ik zou echter de naam anders noemen, namelijk Guilder of gewoon Gulden.  Zo stond/staat deze munt namelijk bekend in het buitenland..
Als ik moet meehelpen hoor ik het wel!  

Ben wel redelijk thuis met media en designs.
full member
Activity: 252
Merit: 100
January 28, 2014, 10:41:07 PM
#3

Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een nederlandse altcoin opterichten (eGulden). Deze ga ik maken met coingen, en er zal ook een site komen voor de coin. Daarna is het natuurlijk de bedoeling dat hij op een exchange komt, en er mining pools komen. Als de coin klaar is zal er geen premine komen, om iedereen een eerlijke kans te geven.
Ik zoek iemand die misschien zin heeft om aan dit projectje mee te doen. Een beetje programmeer kennis is altijd handig, maar niet noodzakelijk. Als je maar gemotiveerd bent! Suggesties voor de coin zijn altijd welkom.
Alvast bedankt!

Leuk initiatief. Ik heb wel zin om mee te doen aan je project. Al ben ik eerder een netwerk - , systeembeheerder dan een programmeur.

Als je wat werk wil uitgeven laat je maar iets weten. Misschien kan ik wat betekenen voor de coin die je in gedachte hebt.

Groeten.
newbie
Activity: 11
Merit: 0
January 28, 2014, 12:53:02 PM
#2
Gaaf initiatief. Helaas zijn mijn computerskills nog minder waard dan de coinye coin. Als je coin er komt investeer ik er graag in.
newbie
Activity: 7
Merit: 0
January 28, 2014, 11:28:04 AM
#1

Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een nederlandse altcoin opterichten (eGulden). Deze ga ik maken met coingen, en er zal ook een site komen voor de coin. Daarna is het natuurlijk de bedoeling dat hij op een exchange komt, en er mining pools komen. Als de coin klaar is zal er geen premine komen, om iedereen een eerlijke kans te geven.
Ik zoek iemand die misschien zin heeft om aan dit projectje mee te doen. Een beetje programmeer kennis is altijd handig, maar niet noodzakelijk. Als je maar gemotiveerd bent! Suggesties voor de coin zijn altijd welkom.
Alvast bedankt!
Pages:
Jump to: