Pages:
Author

Topic: Newbie vraag - page 3. (Read 2085 times)

member
Activity: 207
Merit: 10
May 23, 2018, 05:36:35 AM
#20
Goedkoopste oplossing die ik ken is de coins verplaatsen naar een wallet op kraken.com (als je daar een account hebt aangemaakt) en dan via hen uit laten betalen. Zij rekenen weinig fees.
Iets anders zou ik nu even niet weten. Het zou ook via litebit o.i.d. kunnen maar die rekenen best hoge fees.




Dit!

Precies wat Jopie zegt doen: Kraken voor je fiat-eur gateway.

Veel plezier en succes met uitcashen.

Tja:
1) Kraken is zeker niet de goedkoopste manier
2) Kraken vind ik (en dat is natuurlijk subjectief) een onoverzichtelijke site

Maar:
Kraken is wel een redelijk betrouwbare site (weinig storingen)

Welke site mijn voorkeur heeft heb ik al eerder genoemd.

Ben het met je eens hoor. GDAX is net zo goed. Kun je het verschil uitleggen tussen Kraken en GDAX voor mij. Ben wel van plan binnenort een GDAX acc te openen voor dit soort zaken.
legendary
Activity: 1274
Merit: 1924
฿ear ride on the rainbow slide
May 22, 2018, 06:48:18 AM
#19
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
May 21, 2018, 01:33:06 AM
#18
Goedkoopste oplossing die ik ken is de coins verplaatsen naar een wallet op kraken.com (als je daar een account hebt aangemaakt) en dan via hen uit laten betalen. Zij rekenen weinig fees.
Iets anders zou ik nu even niet weten. Het zou ook via litebit o.i.d. kunnen maar die rekenen best hoge fees.




Dit!

Precies wat Jopie zegt doen: Kraken voor je fiat-eur gateway.

Veel plezier en succes met uitcashen.

Tja:
1) Kraken is zeker niet de goedkoopste manier
2) Kraken vind ik (en dat is natuurlijk subjectief) een onoverzichtelijke site

Maar:
Kraken is wel een redelijk betrouwbare site (weinig storingen)

Welke site mijn voorkeur heeft heb ik al eerder genoemd.
member
Activity: 207
Merit: 10
May 20, 2018, 08:35:04 PM
#17
Goedkoopste oplossing die ik ken is de coins verplaatsen naar een wallet op kraken.com (als je daar een account hebt aangemaakt) en dan via hen uit laten betalen. Zij rekenen weinig fees.
Iets anders zou ik nu even niet weten. Het zou ook via litebit o.i.d. kunnen maar die rekenen best hoge fees.




Dit!

Precies wat Jopie zegt doen: Kraken voor je fiat-eur gateway.

Veel plezier en succes met uitcashen.
jr. member
Activity: 70
Merit: 6
May 20, 2018, 10:26:36 AM
#16
Deze vraag is eigenlijk onnodig. het antwoord staat op google.
newbie
Activity: 36
Merit: 0
May 20, 2018, 03:08:59 AM
#15
Kraken werkt voor mij inderdaad het beste
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
January 26, 2018, 08:53:54 AM
#14
Bitonic.nl is op dit moment de beste keuze. Als Bl3p weer aanmeldingen accepteerd ben je daar het beste mee uit

Ehm, volgens mij is dit een gekleurde reactie. "is de beste keuze" is zeer subjectief. Ze zijn niet de goedkoopste, niet degene met de meeste opties, dus ik vind het zeker niet "de beste keuze".

Aan de andere kant is het wel over het algemeen genomen een goede keuze.
newbie
Activity: 39
Merit: 0
January 26, 2018, 08:07:16 AM
#13
Bitonic.nl is op dit moment de beste keuze. Als Bl3p weer aanmeldingen accepteerd ben je daar het beste mee uit
jr. member
Activity: 102
Merit: 4
January 20, 2018, 02:08:54 PM
#12
Zelf heb ik altijd Bitonic.nl gebruikt ze waren 1 van de eerste bedrijven in Nederland waar je rechtsreeks Bitcoin voor Geld kon handelen.
Paar jaar geleden kon dat nog voor een tientje kon je nog Bitcoin halen, Maar tegenwoordig moet je minimaal 200 euro Bitcoin halen of verkopen.

Het is allemaal een stuk moeilijker geworden heb ik gemerkt ook hebben al die websites een overload aan people die Bitcoin willen komen dat ze vaak de registration uit hebben gezet voor nieuwe klanten..
Hoop dat dit een beetje hielp!
sr. member
Activity: 518
Merit: 268
January 20, 2018, 11:11:41 AM
#11
Volgens dit artikel is het mogelijk voor gebruikers in de SEPA regio om Bitcoins te verkopen: https://support.blockchain.com/hc/en-us/articles/217439106-Buying-Selling-Bitcoin-Europe . Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hun web-wallet dienst bevalt goed.

En heb je hun kosten vergeleken met die van -bijvoorbeeld- GDAX.com ?

Zij zijn slechts een aanbieder tussen vele anderen.
Coinbase.com / GDAX.com
Bitonic.nl / BL3p.eu
Bitstamp.net
Kraken.com
 en nog vele vele anderen bieden omwisselen tussen Bitcoin (en vaak ook andere coins) en Fiat (in Euro eigenlijk altijd met SEPA; in het geval van Bitonic / BL3P.eu kun je zelfs kopen d.m.v. iDeal)
Daar heb ik geen onderzoek naar gedaan. Zoals ik al zei heb ik er ook geen ervaring mee, dus ik raad ook niks aan. Het is slechts een antwoord op zijn vraag. Zelf gebruik ik ook Kraken maar ik kan mij voorstellen dat het net zo makkelijk is om het via blockchain.info te verkopen als je het toch al daar hebt staan. Aangezien de transactie tijden niet al te best zijn en de kosten hoog, als je bijvoorbeeld naar afgelopen week kijkt dan zou een uurtje een groot verschil kunnen maken.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
January 20, 2018, 04:24:35 AM
#10
Volgens dit artikel is het mogelijk voor gebruikers in de SEPA regio om Bitcoins te verkopen: https://support.blockchain.com/hc/en-us/articles/217439106-Buying-Selling-Bitcoin-Europe . Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hun web-wallet dienst bevalt goed.

En heb je hun kosten vergeleken met die van -bijvoorbeeld- GDAX.com ?

Zij zijn slechts een aanbieder tussen vele anderen.
Coinbase.com / GDAX.com
Bitonic.nl / BL3p.eu
Bitstamp.net
Kraken.com
 en nog vele vele anderen bieden omwisselen tussen Bitcoin (en vaak ook andere coins) en Fiat (in Euro eigenlijk altijd met SEPA; in het geval van Bitonic / BL3P.eu kun je zelfs kopen d.m.v. iDeal)
sr. member
Activity: 518
Merit: 268
January 19, 2018, 04:40:09 PM
#9
Volgens dit artikel is het mogelijk voor gebruikers in de SEPA regio om Bitcoins te verkopen: https://support.blockchain.com/hc/en-us/articles/217439106-Buying-Selling-Bitcoin-Europe . Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hun web-wallet dienst bevalt goed.
member
Activity: 194
Merit: 10
Grow with the flow.
January 19, 2018, 04:09:03 PM
#8
Thanks voor de tip, ik wist niet dat GDAX zo goedkoop was daarin. Eigenlijk vreemd omdat het een onderneming is van Coinbase. Maargoed, niet klagen maar ervan profiteren!
newbie
Activity: 42
Merit: 0
January 18, 2018, 10:47:03 AM
#7
Brobbel,

Nogmaals dank het is me duidelijk. Ondertussen ook aangemeld bij GDAX.

Groetjes.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
January 18, 2018, 10:08:18 AM
#6
Hoi Brobbel,

Ook bedankt voor je info.

Ik heb me ondertussen aangemeld bij Coinbase en Kraken. Maar Kraken is een langzame website en overigens kreeg ik de volgende melding bij het verifieren: "Get Verified" "Feature Disabled." Echt gaar!

Maar via Coinbase kan het dus ook toch?

Ja, via Coinbase kan het ook. Alleen: via Coinbase zelf is het duur, via GDAX is het dus bijna gratis. Dus het loont de moeite om je direct nadat je je bij Coinbase hebt aangemeld, ook aan te melden op GDAX (soms gaat het volledig automatisch, soms vragen ze nog extra info). En: tussen Coinbase en GDAX kun je instant (dus direct) en kosteloos je coins overmaken, mocht dat nodig zijn. Dus mocht je bitcoins naar Coinbase hebben gestuurd, kun je die kosteloos overboeken naar GDAX, daar kosteloos (als maker; als taker betaal je 0,25% - ongeveer evenveel als de andere exchanges) de bitcoins omwisselen naar euro en dan voor 0,15 euro overboeken naar je bankrekening.
newbie
Activity: 42
Merit: 0
January 18, 2018, 09:08:32 AM
#5
Hoi Brobbel,

Ook bedankt voor je info.

Ik heb me ondertussen aangemeld bij Coinbase en Kraken. Maar Kraken is een langzame website en overigens kreeg ik de volgende melding bij het verifieren: "Get Verified" "Feature Disabled." Echt gaar!

Maar via Coinbase kan het dus ook toch?
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
January 18, 2018, 08:58:46 AM
#4
Beste talkers,

Is het mogelijk om coins om te wisselen -in Euro- naar mijn bankrekening via Blockchain.info? Zo nee, welke ander oplossing is er wel?

De goedkoopste oplossing die ik ken is om ze te wisselen via GDAX.com - je betaalt dan namelijk helemaal geen fees als maker, en 0,15 cent voor de overboeking.
Je kunt je daar aanmelden via Coinbase.com en daarna met dezelfde gegevens inloggen bij GDAX.com.

Hoewel het -net als Kraken overigens- een Amerikaanse website is, werken ze ook gewoon met SEPA overboekingen - je hebt je geld binnen 1 @ 2 dagen op je rekening.

Sneller kan het nog via BL3P.eu (alleen die nemen op dit moment geen nieuwe klanten aan), dat is de exchange van Bitonic.nl
newbie
Activity: 42
Merit: 0
January 18, 2018, 08:04:44 AM
#3
Goedkoopste oplossing die ik ken is de coins verplaatsen naar een wallet op kraken.com (als je daar een account hebt aangemaakt) en dan via hen uit laten betalen. Zij rekenen weinig fees.
Iets anders zou ik nu even niet weten. Het zou ook via litebit o.i.d. kunnen maar die rekenen best hoge fees.



Hoi Jopie,

Dank je!

Denk dat ik voor nu geoeg weet.
newbie
Activity: 40
Merit: 0
January 18, 2018, 07:48:46 AM
#2
Goedkoopste oplossing die ik ken is de coins verplaatsen naar een wallet op kraken.com (als je daar een account hebt aangemaakt) en dan via hen uit laten betalen. Zij rekenen weinig fees.
Iets anders zou ik nu even niet weten. Het zou ook via litebit o.i.d. kunnen maar die rekenen best hoge fees.

newbie
Activity: 42
Merit: 0
January 18, 2018, 07:39:57 AM
#1
Beste talkers,

Is het mogelijk om coins om te wisselen -in Euro- naar mijn bankrekening via Blockchain.info? Zo nee, welke ander oplossing is er wel?
Pages:
Jump to: