hallo allemaal dank jullie wel voor de reacties!
wat voor miner kunnen jullie mij aanbevelen waarmee ik het meeste winst waak en welke coin ?
want de stroom moet er natuurlijk wel uit gehaalt worden !
ik moet een goede miner hebben die stabiel is want weet namelijk ook niet hoelang zon miner gemiddelt mee gaat , maar tussen de 20-24 juni wil ik gaan beginnen want dan heb ik het geld namelijk!
nogmaals bedankt voor de informatie!
met vriendelijk groet ,
omgshoes
Heb je jezelf al goed verdiept in hoe het een beetje in elkaar steekt? Zie nog wel eens wat mensen die denken zo snel rijk te worden.
Welke coin je moet minen is aan jezelf, of Sha256 of scrypt coins. Scrypt coins hebben nu wel veel minder stroom nodig als bitcoin, en zou ik daar eerder voor gaan. Kies een coin die tenminste een beetje een toekomst heeft. Als iedereen opeens massaal de coin gaat verkopen omdat de toekomst onzeker wordt kun je nog wel eens voor niks hebben gemined.
Vrijwel alle coins gaan snel omhoog of omlaag, maar sommige coins blijven gewoon altijd waardeloos en zijn misschien 1/100ste van een cent waard. Je kunt ook op een multipool gaan minen waardoor je uitbetaald krijgt in bitcoin maar hun minen verschillende coins, en soms verdient dat net iets beter dan dat je normaal bitcoin mined.
Alleen dan moet je dus uit gaan zoeken welk bedrijf jouw miner het snelst kan leveren. Wil je hem uit het buitenland halen of gewoon uit Nederland bestellen? Een goed bekend staande webwinkel in nederland is:
http://www.usbminers.nl/.