Pages:
Author

Topic: nu weer Bitcoin Gold, HOPELIJK weer gratis coins - page 2. (Read 2917 times)

sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Is het al bekend of Bittrex Bitcoin Gold gaat ondersteunen? Anders laat ik het lekker op de exchange staan. De vorige keer met BCC had ik het eraf gehaald maar toen had ik het ook beter lekker kunnen laten staan. Scheelt weer transaction fees en je kan het sneller doorverhandelen.

Voor kleine traders zijn die btc fees soms echt dodelijk.. Tongue Vooral toen ik het via Coinbase deed.. Totaal ongeschikt voor kleine bedragen.

Daarnaast:
Gold zal waarschijnlijk keihard kelderen doordat iedereen het gaat dumpen. Tongue Weinig over bekend. Met wat geluk nog een beetje cashen

Tipje: als je vanaf Coinbase coins wilt versturen, stuur ze eerst naar GDAX.com (=exchange van Coinbase). Vanaf daar is het veel goedkoper te verzenden....
member
Activity: 74
Merit: 10
Is het al bekend of Bittrex Bitcoin Gold gaat ondersteunen? Anders laat ik het lekker op de exchange staan. De vorige keer met BCC had ik het eraf gehaald maar toen had ik het ook beter lekker kunnen laten staan. Scheelt weer transaction fees en je kan het sneller doorverhandelen.

Voor kleine traders zijn die btc fees soms echt dodelijk.. Tongue Vooral toen ik het via Coinbase deed.. Totaal ongeschikt voor kleine bedragen.

Daarnaast:
Gold zal waarschijnlijk keihard kelderen doordat iedereen het gaat dumpen. Tongue Weinig over bekend. Met wat geluk nog een beetje cashen
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
Sws gaan ze die accepteren. Er is dan Sws een grote market cap dus die exchanges hebben geen keuze. Gaan ze toch lekker verdienen aan hun fees
Dit hoeft niet, er zijn genoeg exchanges die BCH hebben achter gehouden voor van hun klanten of en zelf hebben verkocht voor eigen gewin.

FTFY...  Grin
full member
Activity: 238
Merit: 102
Sws gaan ze die accepteren. Er is dan Sws een grote market cap dus die exchanges hebben geen keuze. Gaan ze toch lekker verdienen aan hun fees
Dit hoeft niet, er zijn genoeg exchanges die BCH hebben achter gehouden voor hun klanten of zelf hebben verkocht voor eigen gewin.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Sws gaan ze die accepteren. Er is dan Sws een grote market cap dus die exchanges hebben geen keuze. Gaan ze toch lekker verdienen aan hun fees

Wanneer niemand de coins wil hebben dan is de kans klein dat er wat gaat gebeuren. Uiteraard zullen enkele exchanges dit gaan verhandelen, maar de grotere is nog maar de vraag.
sr. member
Activity: 518
Merit: 268
Ik had er sinds gisteren nog niet veel over gehoord.
Daarom betwijfel ik of het ditmaal weer zo'n succes wordt als Bitcoin Cash.
De vorige keer vond ik het eigenlijk al vreemd dat het door zo'n fork mogelijk is om ineens 20 miljard aan marktwaarde toe te voegen.
Als dit goed uitpakt zullen er in de toekomst nog wel meer forks komen maar ik ben er vrij zeker van dat het niet het zelfde gewenste effect heeft.
Want het lijkt mij onmogelijk om laten we zeggen, elke maand 10 tot 20 miljard extra marktwaarde toe te voegen aan het totaal.

full member
Activity: 347
Merit: 100
😶😶😶😶😶
Sws gaan ze die accepteren. Er is dan Sws een grote market cap dus die exchanges hebben geen keuze. Gaan ze toch lekker verdienen aan hun fees
member
Activity: 292
Merit: 10
geen idee ik heb nog nergens iets gelezen over exchanges die bitcoin gold gaan supporten
newbie
Activity: 17
Merit: 0
Is het al bekend of Bittrex Bitcoin Gold gaat ondersteunen? Anders laat ik het lekker op de exchange staan. De vorige keer met BCC had ik het eraf gehaald maar toen had ik het ook beter lekker kunnen laten staan. Scheelt weer transaction fees en je kan het sneller doorverhandelen.
full member
Activity: 238
Merit: 102
Alles staat nog steeds in de kinderschoenen. Verschillende mensen hebben verschillende visies welke weg bewandeld moet worden wat implicieerd tot forks. De eerste auto had 3 wielen...nu hebben we er allemaal 4.
full member
Activity: 347
Merit: 100
😶😶😶😶😶
fork hier fork daar en dat gaat allemaal tegen de beginselen.
er zou geen centraal orgaan zijn.  forks bewijzen het tegendeel
ben nog steeds groot fan en hoop dat er een goede oplossing voor komt door een nieuwe ico ofzo
full member
Activity: 616
Merit: 104
https://t.me/Zenzo_Telegram
ETH komt ook met een fork op de 17e van deze maand....
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
wat is dan het beste ?
gelijk verkopen voor btc of houden voor langer termijn

Heb jij een glazen bol? Ik niet.

Ik betwijfel of het uberhaupt iets oplevert, maar goed we zullen zien.
full member
Activity: 347
Merit: 100
😶😶😶😶😶
wat is dan het beste ?
gelijk verkopen voor btc of houden voor langer termijn
member
Activity: 292
Merit: 10
Ik denk ook dat de waarde van bitcoin gold veel minder zal worden dan die van bitcoin cash, maar we zullen zien.
hero member
Activity: 1568
Merit: 544
Jammer van al die forks. Het is helemaal geen gratis geld. Uiteindelijk gaan er mensen uit de bitcoin
En wordt de comminitie uit mekaar gedreven.

Voor alsnog niks te vrezen van een kloon, BCC heeft dat bewezen.  : )
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Als ik het goed heb, is dit weliswaar formeel een fork, maar of het serieus genomen moet worden weet ik niet.

BitcoinCash was vele malen sterker aangepakt, had direct goede ondersteuning, en toch heeft het even geduurd voordat de meeste (nog niet eens alle) exchanges deze hebben opgepakt. Daar was bij de grote jongens behoorlijk wat aarzeling. Over deze nieuwe variant heb ik -behalve de eigen reclame- eigenlijk nergens wat gelezen, dus volgens mij pakken de exchanges dit niet eens op. En dan wordt het lastig handelen, met automatisch tot gevolg een waarde die waarschijnlijk te verwaarlozen is.

En ja, mensen gaan (in zeer beperkte mate) van bitcoin naar de fork-varianten. De meeste instappers zien het echter als altcoin, dus verlaten bitcoin helemaal niet. En bitcoin heeft nog steeds de grootste aangroei van nieuwe gebruikers. Naar mijn inschatting zijn er weinig tot geen instappers die voor een van de fork-altcoins gaan zonder ook de bitcoin mee te nemen; dit is anders bij een paar altcoins als bijv. Ethereum; die wordt wel degelijk door mensen gebruikt die bitcoin-loos zijn. Ook een aantal kleinere altcoins (de gulden bijvoorbeeld) wordt wel gebruikt door mensen die geen bitcoin gebruiken, maar dat zie ik niet snel gebeuren met de fork-varianten.
full member
Activity: 347
Merit: 100
😶😶😶😶😶
Jammer van al die forks. Het is helemaal geen gratis geld. Uiteindelijk gaan er mensen uit de bitcoin
En wordt de comminitie uit mekaar gedreven.
full member
Activity: 616
Merit: 104
https://t.me/Zenzo_Telegram
Hoop dat die heel erg goedkoop en ergens heel erg snel op een exchange verschijnt.....
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
weer een Fork


op 25 oktober zit er een nieuwe afsplitsing van Bitcoin aan te komen,
Bitcoin Gold (BTG): op 25 oktober wordt-ie gelanceerd

1 november, geloof ik, wordt de Bitcoin Gold ge-activeerd

hoewel dat het Bitcoin Cash gedoe winstgevend was voor velen,
kan Bitcoin Gold ook winstgevend zijn, als het allemaal ongeveer hetzelfde in zijn werk gaat,
en dat ziet er wel naar uit!


ik vraag me af hoeveel Forks we nog gaan krijgen....
het wordt er niet duidelijker en makkelijker op, voor het grote publiek
....... en de not-haves van crypto currencies hebben weer koren op de molen  Cheesy Cheesy
Pages:
Jump to: