Overigens denk ik dat je "limited liability company" bedoeld en niet "limited company".
De toekomst van Bitcoin mining gaat er heel anders uitzien dan vandaag. De kost per GH/s blijft uiteraard belangrijk, maar ook electriciteitskosten gaan meer en meer de doorslag geven.
Wij hebben toegang tot de ASIC chip met de beste performance op de markt. Hierdoor kunnen wij onze hosting, electriciteits en onderhoudskosten tot een minimum beperken. Dit heeft een grote inpakt op de lange termijn inkomsten van de mijn.
Bovendien gaat de uitbreiding van de mijn, omwille van bovenstaande reden, kost efficiënt kunnen gebeuren.
Minder kosten leidt tot hogere net inkomsten leidt tot meer herinvesterings mogelijkheden leidt tot hoger % van de markt
Dit is een vicieuze circel, waarbij het van cruciaal belang is deze in een opwaartse spiraal om te buigen.
Van welke fabrikant komt jullie "zogenaamd" best presterende ASIC chip?
En hoe gaan jullie sneller en efficiënter uitbreiden dan de concurrentie die Chips zelf fabriceerd of uit hele vroege preorders heeft?
Nu Chips bestellen bij Avalon, bitfury, BFL of ASICMINER is kansloos omdat ik en 1000den andere je voor zijn.
Best performing ASIC chip atm is bitfury (claimed 5gh/s te doen) of BFL met ruim 4 per chip.
Avalon en Asicminer max 450mh/s per chip.
Vertel ons jullie bedrijfsplan maar eens
+1 voor interesse