Dat gezegd hebbende zou ik toch graag een verklaring willen waarom je zo met de botte bijl te werk bent gegaan in het bfl topic? (https://bitcointalksearch.org/topic/m.9812351). Ook goed als je dit niet wil maar ik denk dat het beter is om het gewoon 1 keer goed uit te leggen voordat er allerlei speculaties komen
Laat mensen maar speculeren
Ik kan hier wel heel het verhaal uit de doeken doen om speculaas te voorkomen maar ik heb alleen een waarschuwing gegeven.
Het was een dreigement van iemand anders die ik doorgestuurd heb, hem dus alleen gewaarschuwd dat er mensen naar hem opzoek zijn (niet eens ikzelf al krijg ik meer dan 100K$ van hem, hij heeft mij de refund beloofd bij BFL)
Maar goed ik ga hier verder niet op in omdat dat mij in de toekomst kan schaden.
Ik had beter niks via PM kunnen doen en de conversatie met Scott Weingart (drugs deliquent en 100K$ schuld aan mij) over de email moeten houden.
Maar dat is mijn fout geweest, dus wees voorzichtig wat je in een PM zet want de meeste trekken het helemaal uit zijn context.
Dit was gelijk ook het laatste wat ik er over kwijt wil