Pages:
Author

Topic: Re: [ANN] [TRST] [TOKEN SALE] WeTrust.io SPAR- & VERSICHERUNGSPLATFORM - page 4. (Read 5975 times)

hero member
Activity: 784
Merit: 511
Nach den ersten 24 Stunden scheint sich der Ansturm beruhigt zu haben.

WeTrust Crowdsale ist jetzt bei 417.4957 BTC und 60,445.2068 ETH, =1262.1 BTC, was 21,3% der maximal einzusammelnden Summe von 6k BTC entspricht.

https://www.wetrust.io/
legendary
Activity: 1316
Merit: 1041
Bitcoin is a bit**
Danke, wollte ich auch gerade posten. Allerdings ist die Stunde auf ein paar Minuten geschrumpft  Cheesy
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
Statusmeldung:

FRIENDLY REMINDER: WeTrust's 30% Bonus is ending in less than ONE HOUR. Hurry up and squeeze into this bonus period! Visit wetrust.io to support a new, trust based Financial System!

After this period, the Bonus amount will be reduced to 25%.
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
Das Minimum ist jedenfalls schon mal erreicht.
Und ich glaube auch nicht, dass WeTrust länger als zwei Wochen braucht, dann sind sie mit dem Crowdsale durch.
hero member
Activity: 784
Merit: 511
Ja sicher. Aber gleich sind wir bei 20% .
Und in der gesamten ersten Woche gibt es ja auch nochmal einen Bonus von 25% glaube ich... also die 6000 BTC Maximum könnten schnell erreicht sein.
legendary
Activity: 1316
Merit: 1041
Bitcoin is a bit**
Aber nicht vergessen, dass am ersten Tag, maximal ersten Woche die Kaufkraft am stärksten ist. Dennoch ein guter Start.
hero member
Activity: 784
Merit: 511
In den ersten Stunden sind schon 283.96 BTC und 55,894 ETH zusammen gekommen.
Nicht schlecht. Das sind fast 18% im Verhältnis zur maximalen Crowdsale Summe.
hero member
Activity: 784
Merit: 511
Just a friendly reminder, the WeTrust Crowdsale is starting in less than 30 minutes! Visit wetrust.io to sign up. QR Codes with deposit addresses will pop up at 12:00 AM UTC (March 2nd, 2017)! Instructions how to contribute:

https://medium.com/wetrust-blog/how-to-contribute-to-the-crowdsale-c9de5b91fc43#.ifjeycv68


And it's live  Cool
full member
Activity: 434
Merit: 100
Strategy & Operations at WeTrust
Just a friendly reminder, the WeTrust Crowdsale is starting in less than 30 minutes! Visit wetrust.io to sign up. QR Codes with deposit addresses will pop up at 12:00 AM UTC (March 2nd, 2017)! Instructions how to contribute:

https://medium.com/wetrust-blog/how-to-contribute-to-the-crowdsale-c9de5b91fc43#.ifjeycv68
hero member
Activity: 784
Merit: 511
sr. member
Activity: 322
Merit: 250
hero member
Activity: 784
Merit: 511
Also kurz. Das Crowdsale wurde um 24 Stunden verschoben.
full member
Activity: 434
Merit: 100
Strategy & Operations at WeTrust
IMPORTANT ANNOUNCEMENT | WeTrust Crowdsale News

All,

Due to the Amazon Web Services (AWS) outage impacting numerous infrastructure services and exchanges (e.g. Coinbase/ GDAX), we have decided to delay the Crowdsale launch by 24 hours to March 2nd, 12:00AM UTC.

We apologize for this change in schedule. However, we believe that it is critical to have a smooth crowdsale experience.

Everything else stays the same, the only difference is that the start date and bonus schedule have been pushed back by 24 hours. Please help us spread this to the greater community.

Thank you for your continued support,
WeTrust Team
sr. member
Activity: 322
Merit: 250

Da ich mich heute gleich mal in die Nesseln gesetzt hatte, hier ein Hinweis für interessierte User.

WeTrust hat einige Bedingungen für das Crowdsale und die Roadmap geändert.

Updated Budget and Roadmap

Danke für das Update!

Bin mal sehr gespannt ob heute Nacht alles klappt.


Einen Account habe ich mir schonmal zugelegt.
Zu 100% bin ich mir noch nicht sicher, aber einen kleinen Betrag habe ich mir mal zurechtgelegt für den ersten Tag.


Ebenfalls  Smiley
Und ich werde auch definitiv etwas investieren.
full member
Activity: 434
Merit: 100
Strategy & Operations at WeTrust

Open Zepplin is a smart contract security auditor and has helped find flaws and improve the security for projects such as: Golem, FirstBlood, Wings DAO, Digix Global, Consensys, Rootstock, many more!

According to Manuel Aráoz, "Overall, code quality is good, it’s well commented, and most well-known security good practices were followed. This was one of the most well written contracts we had to audit."

Check out the full, un-abridged version here and explore what they've found!



Previous audits (and, ours!)
legendary
Activity: 1310
Merit: 1000
Hätte ich was über, würde ich wohl mitmachen.
hero member
Activity: 784
Merit: 511

Da ich mich heute gleich mal in die Nesseln gesetzt hatte, hier ein Hinweis für interessierte User.

WeTrust hat einige Bedingungen für das Crowdsale und die Roadmap geändert.

Updated Budget and Roadmap

Danke für das Update!

Bin mal sehr gespannt ob heute Nacht alles klappt.


Einen Account habe ich mir schonmal zugelegt.
Zu 100% bin ich mir noch nicht sicher, aber einen kleinen Betrag habe ich mir mal zurechtgelegt für den ersten Tag.
hero member
Activity: 662
Merit: 500

Da ich mich heute gleich mal in die Nesseln gesetzt hatte, hier ein Hinweis für interessierte User.

WeTrust hat einige Bedingungen für das Crowdsale und die Roadmap geändert.

Updated Budget and Roadmap

Danke für das Update!

Bin mal sehr gespannt ob heute Nacht alles klappt.
full member
Activity: 434
Merit: 100
Strategy & Operations at WeTrust
WeTrust's Token Sale is LIVE IN 17 HOURS.



Go to our website at WWW.WETRUST.IO and sign up!

We've put together a wonderful FAQ with all the FAST FACTS you'll need to know before participating!
hero member
Activity: 784
Merit: 511
 
Da ich mich heute gleich mal in die Nesseln gesetzt hatte, hier ein Hinweis für interessierte User.

WeTrust hat einige Bedingungen für das Crowdsale und die Roadmap geändert.

Updated Budget and Roadmap
Pages:
Jump to: