Pages:
Author

Topic: Realistische voorspelling - page 2. (Read 3685 times)

newbie
Activity: 55
Merit: 0
April 09, 2013, 01:29:08 PM
De gemiddelde calculator die er rondzweeft op i-net kan je vertellen dat je terugverdientijd bij 50 Gh/s ergens rond de 4 dagen (!!) zou liggen.
Enige probleem is dat de leverbaarheid van de verschillende ASIC's dusdanig beroerd is dat ze nog alleen per pre-order te bestellen zijn.
Er zijn mensen die er al meer dan 7 maanden op wachten.
Bereikbaarheid van de bedrijven is ronduit .....
En als ze wat laten horen is het "we just started with snedig out de boxes" of  "we're doing more testing" maar het lijkt er op dat er nog niemand gevonden is die er ook daadwerkelijk eentje heeft binnen gekregen.
Als je 'm nu in pre-order (en dus ook gelijk al moet betalen) zou bestellen loopt de wachttijd nu al snel op tot Juli 2013. (claimen ze)
Ze gaan eerst alle backorders op volgorde van binnenkomst verwerken.

Ik zou er ook graag eentje willen bestellen, maar op dit moment gaan er teveel stemmen op dat het om scam zou gaan.
Ik wacht nog even af tot er werkelijke ervaringen binnen zijn.

[update]
nu ik wat verder door de verschillende forums aan het lezen ben blijkt het dat er toch wel degelijk BFL's zijn uitgeleverd.
Op dit moment lijkt het er op dat iedereen niet echt meer kan leveren.
Avalon heeft pas zijn 3e batch op uitverkocht gezet. (ze zijn nog niet gebouwd en uitgeleverd)
newbie
Activity: 2
Merit: 0
April 09, 2013, 11:07:38 AM
OK, ik ben hier om te vragen of er iemand enig idéé heeft wat bitcoin het komende jaar gaat doen. Heeft het zin om nu een 50GH/s machine te kopen voor €2000 euro en die pas over 4 maanden in te zetten of is het weggegooid geld?

Wat is de verwachting van de toename in difficulty het komende jaar en zijn er realistische voorspellingen over de inflatie op de bitcoin?
Pages:
Jump to: