Pages:
Author

Topic: Risere til salgs - page 2. (Read 2943 times)

newbie
Activity: 42
Merit: 0
May 29, 2013, 12:04:22 AM
#3
Trodde visst det var større etterspørsel etter disse, men kanskje folk har det de trenger?

Ser at jeg glemte å nevne at riserene var riser-kabler, mulig at det har noe å si.
Kablene er ca 14.5 cm fra kort til kort.

Slenger likegodt opp ett bilde. Smiley

http://i4.minus.com/jbnO7F1aLtaCWP.jpg
Good picture
full member
Activity: 224
Merit: 100
One bitcoin to rule them all!
May 26, 2013, 05:28:41 PM
#2
Trodde visst det var større etterspørsel etter disse, men kanskje folk har det de trenger?

Ser at jeg glemte å nevne at riserene var riser-kabler, mulig at det har noe å si.
Kablene er ca 14.5 cm fra kort til kort.

Slenger likegodt opp ett bilde. Smiley

full member
Activity: 224
Merit: 100
One bitcoin to rule them all!
May 24, 2013, 10:22:00 AM
#1
Heisann

Jeg har kjøpt noen flere risere enn jeg kommer til å trenge med det første.

Ønsker derfor å selge 5 stk x1->x16 PCI-E risere for BTC 0.4 inkl frakt i Norge.

Har også noen molex-kabler (2x 4-pins til 1x 6pins) som kan brukes til å levere strøm til grafikkort fra ordinære 4-pins molex kontakter.
Gjør oppmerksom på at jeg ikke var helt 100% fornøyd med kvaliteten på disse, siden pinnene sitter litt løst og kontakten er litt trang på 4-pins siden. De fungerer helt fint, men det må lirkes litt for å plugge dem i.

For BTC 0.1 ekstra slenger jeg også med 10 stk av disse.

For bare molex-kabler, kan jeg selge 10 stk for btc 0.16 inkl frakt.

BTW: Var litt usikker på om det er greit å annonsere ting for salg her, så gi gjerne tilbakemelding på dette.

Edit: Glemte å nevne at det selvsagt er greit med escrow, foreslår Herodes eller Sturle om det passer for en av dem.
På den annen side er det ikke spesielt vanskelig å finne ut hvem jeg er IRL om har tilgang på en søkemotor. ;-)
Pages:
Jump to: