Pages:
Author

Topic: Sigaretten verscheept naar Nederland (15% korting) - page 2. (Read 9128 times)

member
Activity: 94
Merit: 10
Als ze je de eerste keer er tussenuit halen krijg je alleen een waarschuwing van ze met daarbij een brief waar het op neer komt niet meer doen daar er sancties kunnen volgen Wink mits het 1 of 2 sloffen zijn grotere verzendingen zou ik me niet aan wagen!

Helaas zit mijn merk er niet tussen Cry
hero member
Activity: 770
Merit: 500
Bedankt voor jullie reacties!

Dat is dan toch het proberen waard denk ik ^^. Iemand enig idee hoe duur die boetes zijn mócht het wel misgaan?

@ Raw-H; ik heb even de originele thread doorgespit en daar zijn ze goed te spreken over de kwaliteit Wink. Doordat ze ze kopen vanuit landen met lagere prijzen (Oostbloklanden) en dus die accijns niet betalen, kunnen ze zo goedkoop zijn.
Kleine aantallen worden de sloffen in beslag genomen of je moet een naheffing betalen. Oftewel als je moet betalen aan de deur dan moet je de bestelling weigeren.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Bedankt voor jullie reacties!

Dat is dan toch het proberen waard denk ik ^^. Iemand enig idee hoe duur die boetes zijn mócht het wel misgaan?

@ Raw-H; ik heb even de originele thread doorgespit en daar zijn ze goed te spreken over de kwaliteit Wink. Doordat ze ze kopen vanuit landen met lagere prijzen (Oostbloklanden) en dus die accijns niet betalen, kunnen ze zo goedkoop zijn.
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
Is de kwaliteit van de sigaretten hetzelfde als hier in Nederland?

Niet dat ik er prompt bronchitis van krijg.
Ik rook vooral de Kent Convertibles en die smaken precies zoals de Kent Click die wij hier hebben. Heeft alleen een andere naam.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
Is de kwaliteit van de sigaretten hetzelfde als hier in Nederland?

Niet dat ik er prompt bronchitis van krijg.
member
Activity: 94
Merit: 10
Daar hebben ze de capaciteit niet voor, weet wel als ze je er 1 x tussen uit gehaald hebben gebruik dan gerust een ander adres de volgende keer maar gaat inderdaad vaak ook goed en wanneer het wel door komt is het zeker het risico waard met de huidige mafia tax uit regeltjesland Smiley wat dat betreft kun je beter vragen wat hier nog wel mag. verbaast me dat zuurstof nog gratis is Roll Eyes
hero member
Activity: 770
Merit: 500
Zal nooit toegestaan worden als het er door komt heb je geluk, en hebben ze je pakket niet door de scanner heen gehaald zelfs 1 los pakje zullen ze nog in beslag nemen als ze dit zien, wel mag je dit zelf op je vlucht meenemen typisch weer zon achterlijke regel uit NL.
Dan heb ik al met meer als 4x veel geluk gehad  Grin Grin

Jij denkt dat alle pakketjes gescand worden?
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
Zal nooit toegestaan worden als het er door komt heb je geluk, en hebben ze je pakket niet door de scanner heen gehaald zelfs 1 los pakje zullen ze nog in beslag nemen als ze dit zien, wel mag je dit zelf op je vlucht meenemen typisch weer zon achterlijke regel uit NL.
Tja, dan heb ik gewoon heel veel geluk gehad (en de rest van Only's consumenten ook). Grin
member
Activity: 94
Merit: 10
Zal nooit toegestaan worden als het er door komt heb je geluk, en hebben ze je pakket niet door de scanner heen gehaald zelfs 1 los pakje zullen ze nog in beslag nemen als ze dit zien, wel mag je dit zelf op je vlucht meenemen typisch weer zon achterlijke regel uit NL.
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
Ik heb al zeker negen keer besteld bij Only, telkens 1 slof, en dat is altijd goed gegaan. Ik gok dat je kans om gesnapt te worden vooral afhangt van de hoeveelheid.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Waarom lees ik dit topic nu pas.. ^^.

Ik ben wel benieuwd naar meer ervaringen met deze partij. Door de vele goede reviews op dit forum (oa in de official thread ook), geloof ik wel dat ze legit zijn. Ik zit echter te lezen hoe oa. De B.elastingdienst hierover denkt; zij schrijven dat dergelijke tabaksproducten alleen NL mogen binnenkomen indien deze voorzien zijn van een Nederlandse accijnszegel (en dat zijn deze producten niet, neem ik aan), en dat je hierbij naast inbeslagname ook kan vrezen voor een boete en een naheffingsaanslag. Weten jullie hier meer van?

Ik begrijp dat het voor de douane heel lastig is om alles te controleren en onderscheppen en dat het waarschijnlijk gewoon lukt, maar toch.

Je hebt helemaal gelijk, maar de prijzen zijn niet voor niks 30-50% lager dan hier.
Dat is het risico van tabak importeren, de douane Wink
Maar goed als jij gewoon netjes 2 slofjes besteld dan zal het pakketje hoogstwaarschijnlijk gewoon zonder VAT het land in komen.

Groeten
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Waarom lees ik dit topic nu pas.. ^^.

Ik ben wel benieuwd naar meer ervaringen met deze partij. Door de vele goede reviews op dit forum (oa in de official thread ook), geloof ik wel dat ze legit zijn. Ik zit echter te lezen hoe oa. De B.elastingdienst hierover denkt; zij schrijven dat dergelijke tabaksproducten alleen NL mogen binnenkomen indien deze voorzien zijn van een Nederlandse accijnszegel (en dat zijn deze producten niet, neem ik aan), en dat je hierbij naast inbeslagname ook kan vrezen voor een boete en een naheffingsaanslag. Weten jullie hier meer van?

Ik begrijp dat het voor de douane heel lastig is om alles te controleren en onderscheppen en dat het waarschijnlijk gewoon lukt, maar toch.
hero member
Activity: 706
Merit: 500
Dutyfree.io – defying tobacco taxes since 2009.
Hi,
Can not find Gauloises blue? we smoke 2 big pacs every day over here.

We can't get them sorry - we used to supply it in the past, but they have discontinued them in this region.

Go for Lucky Strikes instead Smiley
member
Activity: 94
Merit: 10
Hi,
Can not find Gauloises blue? we smoke 2 big pacs every day over here.


hero member
Activity: 706
Merit: 500
Dutyfree.io – defying tobacco taxes since 2009.
I can vouch for Only. I have purchased, at least, ten times from him and it always went just fine. I receive my package within 7 business days (I often order it on Monday and have it Friday/Saturday).

Thank you so much Smiley
copper member
Activity: 3892
Merit: 2197
Verified awesomeness ✔
I can vouch for Only. I have purchased, at least, ten times from him and it always went just fine. I receive my package within 7 business days (I often order it on Monday and have it Friday/Saturday).
hero member
Activity: 706
Merit: 500
Dutyfree.io – defying tobacco taxes since 2009.
I would love to buy some cigarettes but you are not selling my brand Sad
I smoke Parliament (by Philip Morris).

Just let me know as soon as you have those available.

Good luck with your business.

Cheers

We do actually have them in stock , I just forgot to list them Smiley
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
I would love to buy some cigarettes but you are not selling my brand Sad
I smoke Parliament (by Philip Morris).

Just let me know as soon as you have those available.

Good luck with your business.

Cheers
hero member
Activity: 706
Merit: 500
Dutyfree.io – defying tobacco taxes since 2009.
Just to make it clear, coupons cannot be combined with referral links, but you're indeed better off clicking Fireblade's link if you purchase just a carton or two Smiley

Fireblade, thanks for the vouch! Smiley
hero member
Activity: 770
Merit: 500
Only verkoopt prima sigaretten, snelle verzending van circa 3-4 dagen. Tot op heden is elke zending nog aangekomen.

Klik voor 10€ korting.
Pages:
Jump to: