Pages:
Author

Topic: Stilte op het Nederlandse subgedeelte - page 2. (Read 2200 times)

hero member
Activity: 487
Merit: 500
May 17, 2014, 09:16:38 AM
#5
Dat klopt, ik denk dat veel mensen het opbouwen van de munten in hun vrije tijd doen.
Terwijl het een full time baan is soms, waarin je veel moet investeren ipv dat je een "salaris" krijgt. (promotie, educatie, ontwikkeling, op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen etc.)

Met minen en handelen heb je uiteraard een direkte beloning (je ziet groei van je munten, terwijl je je computer al het werk laat doen).

Met het opbouwen is het iets van een lange adem.
Het is soms frustrerend als anderen niet hetzelfde in de munt zien als jij,
en je bouwt een klein feestje als anderen dat wel zien.

Maar goed ik zie dat de stilte hier al wat doorbroken is ondertussen :-)

Mooie ontwikkelingen van bitcoin in Nederland.
Hiermee wordt duidelijk gemaakt dat je een groot team nodig hebt om echt iets te kunnen bereiken.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
May 14, 2014, 05:53:47 PM
#4
Ik denk dat er naast de Nederlandse coins als EFL en GuldenCoin niet echt coins zijn waar veel Nederlanders specifiek aan werken. Ik denk dat dat gewoon verspreid is, zo weet ik dat Soepkip voor BlackCoin veel doet (maar deze coin zit ook in een decline fase geloof ik).

Met Quark heb ik tot op heden niks gedaan, en dat ben ik ook niet van plan.  Ik denk dat ik mijn portefeuille ga verdelen over een aantal coins, en daarbij geen alternatieven meer ga zoeken. Ik ben momenteel erg druk in real life, en denk dat dat de beste oplossing is.
hero member
Activity: 487
Merit: 500
May 11, 2014, 11:40:16 AM
#3
Yeps, er zijn hier weinig discussies dus dan kom ik zelf ook minder.
Alle belangrijke discussies (nieuwe bitcoin ontwikkelingen of altcoins) worden in het engels op reddit gehouden.
Mijn ervaring op bitcointalk (engelse gedeelte) is voornamelijk een hoop geschreeuw van nieuwe altcoins die snel geld willen verdienen. Of een andere munt afkraken zonder enige onderbouwing.

Ik vraag me eigenlijk ook af of er meer mensen in Nederland iets met Quark doet? Of een andere munt helpen met opbouwen?
Of zijn Nederlanders voornamelijk geïnteresseerd in minen en handelen?

full member
Activity: 239
Merit: 250
May 11, 2014, 11:08:47 AM
#2
Ik ben eigenlijk een beetje aan het overstappen op litecoin op dit moment. Bitcoin apparaten worden gewoon met het moment duurder en als je niet een groot budget hebt is een ROI onmogelijk. Heb nu een litecoin apparaat gekocht (wordt over een maandje verscheept) waar ik wrs wel ROI haal, of iig dichtbij. Kwa stroomkosten scheelt het gewoon een hoop. Een terra hash miner kost toch al gauw 2300 euro, en vreet aan stroom toch ook al 900 watt.

Het was een tijdje geleden volgens mij wel iets drukker. Maar ik ben hier om eerlijk te zijn ook nog niet heel lang, en veel mensen lezen volgens mij wel topic maar reageren niet.
sr. member
Activity: 308
Merit: 250
May 11, 2014, 10:46:39 AM
#1
Het is me opgevallen dat het hier erg rustig is terwijl ik dacht dat Bitcoin toch heel populair was in Nederland.
Zitten die mensen op andere forums of is Bitcoin niet zo populair als ik dacht in Nederland?
Pages:
Jump to: